Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestositeiden pesusta

Vierailija
23.08.2013 |

luin, että pitäisi käyttää pulveria eikä nestettä. miten teet itse?

missä asteessa peset ja kuinka pian käytön jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pulveria ja pesen yleensä 60 asteessa ja välillä 95 asteessa. Hyvin ovat puhdistuneet ja kestäneet. 40 asteesa en koskaan pese alushousujakaan sillä en pidä tätä hygieenisena. Alushousuissa kuitenkin voi olla koli ym. baktereita. Siinä on aika paljon vaihtelua kuinka usein pesen. Joskus on varmaan meilläkin voinut mennä se viikko käytännössä kuitenkin yleensä parin päivän välein. Aiemmin liotin siteitä kylmässä vedessä, nyt en enää yleensä tee niin vaikka kylmä vesi huuhtelu kyllä mielestäni auttaa veren irtoamista.

Vierailija
2/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kestääkö se pul-kangas 95 asteen pesua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kestää se, meillä on ainakin hyvin kestäneet kestositeet ja kestovaipat. Vanhimmmat kestositeeni ovat n. 13 vuotta vanhoja (en tosin ole varma onko näissä pul kangasta edes) ja toimivat edelleen.

Ketjun 7

Vierailija
4/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina 95 asteessa ja parin päivän sisällä käytöstä. Sappisaippuaa en ole tarvinnut, puhdistuvat hyvin ilmankin. Ja pesupulverilla pesen.

Vierailija
5/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄytän pulveria. Pesen 60 asteessa lakanoiden ja pyyhkeiden seassa. Joskus saattavat lojua pyykkikorissa parikin viikkoa.

Vierailija
6/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestositeet? "Joskus saattavat lojua pyykkikorissa parikin viikkoa"?!? 

Hyi h**vetti! Nyt on menee rankasti yli mun ymmärryksen!

Vierailija
7/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käytetty vain valkovuotoon tai siis ei ole verta niissä saatan pestä 40 asteessa ja ihan nestemäisellä sertolla pesen. Jos verta niin sappisaippuaa ja 60asteen pesuun pyyhkeiden kanssa. Ja saattavat olla muutamia päiviä pesemättä.

Vierailija
8/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 09:33"]

[/quote]

Itsekin yllätyin, mutta kuukautisvuoto ei haise. Kertokäyttösiteiden kanssa ehti tottua siihen, että pienikin tippa saa aikaan kamalan löyhkän, mutta kestositeessä ei ole minkäänlaista hajua.

Vierailija
9/9 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 09:33"]

[/quote]

Kokeile sinäkin niin tiedät ;)

Ei se kuivunut veri pyykkikorissa miltään haise. Minäpä harrastan jopa seksiä kuukautisten aikaan, joten pyykättäväksi päätyy usein myön verisiä lakanoita ja pyyhkeitä. Ajatella! :D