Eliittikumppanit, mitä mieltä?!
Mun mielestä se on ihan kauhea mainos. Täytyy olla aika narsistinen, että lähtee hakemaan "eliitti" kumppania. Käyttääkö sitä palvelua kukaan?
Kommentit (15)
Eikö kukaan kommentoi? Onko ketään ko. palvelun käyttäjää?
Työkaverini on väitellyt juuri tohtoriksi. Hän jutteli jotain eliittikumppaneista. Kyllä minä ymmärrän oikein hyvin, että koulutettu, hyvin toimeen tuleva haluaa puolison, jolla on samat edellytykset. Bussikuski ja korkeasti koulutettu ihminen. Mitä yhteistä heillä olisi?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 18:16"]
Työkaverini on väitellyt juuri tohtoriksi. Hän jutteli jotain eliittikumppaneista. Kyllä minä ymmärrän oikein hyvin, että koulutettu, hyvin toimeen tuleva haluaa puolison, jolla on samat edellytykset. Bussikuski ja korkeasti koulutettu ihminen. Mitä yhteistä heillä olisi?
Ymmärrän tuon. Tiedätkö miten eliittikumppaneissa arvostellaan hakijoita? Onko kyse ulkoisista asioista esim ulkonäkö, menestyvä ura, vai testataanko siellä jotenkin ihmisten luonnetta? Ymmärrän toisaalta ko. konseptin, nimi vaan antaa tosi luotaan työntävän kuvan. En ainakaan haluaisi itselleni "eliittikumppania", vaikka olisi mahdollista.
[/quote]
Aiempi lainaukseni meni puihin, siis täss on kysymykseni:Ymmärrän tuon. Tiedätkö miten eliittikumppaneissa arvostellaan hakijoita? Onko kyse ulkoisista asioista esim ulkonäkö, menestyvä ura, vai testataanko siellä jotenkin ihmisten luonnetta? Ymmärrän toisaalta ko. konseptin, nimi vaan antaa tosi luotaan työntävän kuvan. En ainakaan haluaisi itselleni "eliittikumppania", vaikka olisi mahdollista.
ap
Huvittava mainos tosiaan. Mitä eliitti edes tarkoittaa? Hotellinjohtaja eliittiä?
Joo, en tiedä haluanko kumppania, joka pitää itseään eliittinä...
Mun mielestä on ihan hyvä että noi eliitiksi itsensä tuntevat ja sellaista etsivät voi mellastaa keskenään hiekkalaatikollaan ja löytää toisensa, eikä tällaisen ö-luokan kansalaisen tarvitse jäädä jalkoihin.
Naurettavaa. Pitää vissiin tutkintotodistus ottaa treffeille mukaan vai miten toimii?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 18:25"]
Joo, en tiedä haluanko kumppania, joka pitää itseään eliittinä...
[/quote]
Tottakai haluat, jos pidät itseäsikin eliittinä. Niin se homma toimii. Mun mielestä ihan hyvä konsepti.
Miten määrittelet eliitin? Rikas, menestyvä henkilö, joka on niin narsisti, että pitää itseään eliittinä, vai viisas, fiksu ja kiltti ihminen, joka ei nosta itseään muiden yläpuolelle.
Mun mielestä ihan kivankuuloinen palvelu. Oikeasti, jos itse olisin vaikkapa akateemisesti koulutettu ja työssäni menestynyt, niin en todellakaan haluaisi ketään "Elämänkoulun" käynyttä. Ja tuolla sellaiset karsiutuu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 18:39"]
Mun mielestä ihan kivankuuloinen palvelu. Oikeasti, jos itse olisin vaikkapa akateemisesti koulutettu ja työssäni menestynyt, niin en todellakaan haluaisi ketään "Elämänkoulun" käynyttä. Ja tuolla sellaiset karsiutuu.
[/quote]
Juuri näin. Antaa sen heikomman aineksen vaan kopuloida keskenään.
En ikinä käyttäisi tuollaista palvelua, jonka nimi on Eliittikumppani. Pelkkä ajatuskin oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 18:16"]
[/quote]
Joo, mäkin tunnen yhden tohtoriksi väitellyn miehen, joka on täysi sika. Pettää vaimoaan minkä kerkeää ja tosi karkea käytöksellään. Varmaan sitten eliittiä omasta mielestään. Sitäpaitsi jotkut yhteiskunta-alan tohtorit tienaa vähemmän kuin putkimiehet, joten toi eliitin käsite on tosi epämääräinen.
Samaa mieltä, tulee mieleen vaan turhan tärkeä patsastelijat jotka kuvittelee olevansa paaaljon parempia kuin muut. Voin kuvitella miten raivostuttavia tyyppejä sieltä löytyy.