Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini laittoi minulle 6 viestiä 4 minuutin aikana.

Vierailija
22.08.2013 |

Mitä järkeä. kaikissa sama sisältö, "oletko tulossa, sinulla on aika kello 13" ja kello oli silloin sen 13. Olin sekoittanut päivät ja menossa vääränä päivänä.

Nolotti kyllä ja kovasti. Mutta ihmettelin, että mitä järkeä hänen on sitä viestiä tunkea siihen tahtiin? edellisen ehti aukaista ja lukea niin puski jo seuraavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vika viestiyhteydessä? Mulle on joskus käynyt noin, erityisesti ulkomailla.

Vierailija
2/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Tuohan on tekninen virhe, ei se sulle montaa laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen terapeutti muuten on? 

Vierailija
4/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekninen vika

Vierailija
5/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai outo terapeutti joka oli huolissaan että maksava asiakas on lopettamassa käynnit. t. nimim. kokemusta on

Vierailija
6/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:52"]

millainen terapeutti muuten on? 

[/quote]

Jotenkin vähän "välinpitämätön" ja tuntuu, ettei hän ymmärrä eikä "välitä". Saattaa vastata puhelimeen kesken minun terapia ajan, "tähän mun on ihan pakko vasta" ja sitten viimeksikin soitti vaan joku hänen työkaverinsa ja kysyi ilmeisesti jotain loman anomisesta ja hän jäi puhelimeen lätisemään pitkäksi aikaa.

Tulee hänen luonaan aina vähän vaivautunut olo ja sellainen, että olen hänelle paremminkin "riesa".

Vierailija
7/7 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen kokemus mullakin: välinpitätön terapeutti, joka ei muistanut mitä olin aiemmin puhunut ja kun sitten ilmoitin, etten halua enää tulla (asiakkaalla on oikeus keskeyttää hoito milloin haluaa) tuli viestejä ja vaatimus mennä paikan päälle selvittelemään miksi en halua sen terapeutin kanssa jatkaa terapiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme