AIka monet valittavat, että ovat köyhiä mutta
Kommentit (16)
Myös kauroja, tai siis hyvää ja ravitsevaa Elovena-kaurapuuroa, saa kohtuuhintaan.
Niin tai tupakoivat! käyttävät alkoholia litrakaupalla! Kulkevat JOKA PAIKKAAN autolla!
Niin tai tupakoivat! käyttävät alkoholia litrakaupalla! Kulkevat JOKA PAIKKAAN autolla!
Jospa pitäisi huolta ihan vain omista asioistasi.
t. henkisesti rikas
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:21"]
t. henkisesti rikas
[/quote]
Itse asiassa ylipaino on muidenkin ongelma, sillä siitä koituu vuosittain miljoonien eurojen kulut veronmaksajille.. Vaikka se niin kivaa olisikin lakaista maton alle omat ongelmat.
Nin aika monet valittavat että rahat ovat tiukilla kun verojakin joutuu hyvästä palkasta maksamaan niin hirveästi. Rahat ei riitä kun omakotitaloon, hyvään autoon, ruokaan, vaatteisiin, ulkomaanmatkoihin, harrastuksiin, älypuhelimiin jne.... He ovat kai omasta mielestään aika köyhiä kun niillä tuillakin elää nykyään niin hyvin?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:22"]
Porvoosta päevää.
[/quote]
Oulusta hyvää yötä!
Makaroni, höttöleipä ja einekset ei nyt kovin kalliita ole...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:21"]
t. henkisesti rikas
[/quote]
Itse asiassa ylipaino on muidenkin ongelma, sillä siitä koituu vuosittain miljoonien eurojen kulut veronmaksajille.. Vaikka se niin kivaa olisikin lakaista maton alle omat ongelmat.
[/quote]
Ylipainoa kalliimmaksi tulee huono kunto. Toisaalta lihasmassan puute lyhentää elinikää enemmän kuin lihavuus.
Niin kauan kuin on varaa röökata ja ryypätä, ei ole köyhä. Ihminen voi elää ilman noitakin, eli kun hän ostaa tupakkaa, hänellä siis on ylimääräistä rahaa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:00"]
Niin kauan kuin on varaa röökata ja ryypätä, ei ole köyhä. Ihminen voi elää ilman noitakin, eli kun hän ostaa tupakkaa, hänellä siis on ylimääräistä rahaa.
[/quote]
Kai sitä voi kasvattaa itsekin?
Minä en ole ikinä köyhä koska en tarvitse enempää. Vain ne ovat köyhiä jotka eivät tunne tulevansa toimeen tuloillansa tai ne, jotka haluavat aina vaan jotain mitä heillä ei ole. Tyytyväiset eivät koskaan ole köyhiä vaikka tulot olisivat köyhyysrajan alapuolella. Ajatelkaas sitä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:38"]
Minä en ole ikinä köyhä koska en tarvitse enempää. Vain ne ovat köyhiä jotka eivät tunne tulevansa toimeen tuloillansa tai ne, jotka haluavat aina vaan jotain mitä heillä ei ole. Tyytyväiset eivät koskaan ole köyhiä vaikka tulot olisivat köyhyysrajan alapuolella. Ajatelkaas sitä.
[/quote]
oikein!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:00"]
[/quote]
Kotona kasvatetaan yleensä jotain muuta lajiketta kun tupakkaa.
Kai sitä voi kasvattaa itsekin?
[/quote]
Heinä on kyllä aikasta edullista syötävää...