Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harkinnut Turkuun muuttoa, mitkä ovat sellase no go -alueet?

Vierailija
17.08.2020 |

Titetty tajuan, et ei siellä suuren maailman mukaisia no go zoneja ole, mutta siis lähinnä kiinnostaa paikallisten tuntemus siitä, mihin kannattaa ja ei kannata asuntokaupoille suunnata. Lauste ja Varissuo on ennestään jo tiedossa vältettävien listalla, mutta mites muuten?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauseen ja Varissuon välillä asuvana voin sanoa, että ei tarvitse välttää. Ihan mukava ja rauhallinen alue.

Vierailija
2/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halinen, Pansio-Perno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon kohdalla alkaa no-go alue. Ihan tarkalleen en osaa sanoa mihin loppuu.  Kustavi oli aika tylsä paikka. 

Vierailija
4/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runosmäki on spurgujen valtakuntaa...

Vierailija
5/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halisissa on rappuja joissa ei yhdessäkään asunnon nimessä ole suomalaista nimeä. Että sikäli.

Vierailija
6/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halinen, Pansio-Perno

Just tuolta Pansiosta kattelin ihan kivaa putkirempattua 50-luvun kolmiota. Alle sadan tonnin sais. Mutta jos tosiaan alue huonomaineinen, niin sit ei vissiin kande..?

Oon myös harkinnut niitä sataman uusia asuintaloja. Onko se ihan päätön ratkasu? Sais laatua samalla rahalla ku täällä Helsingissä kenkälaatikon...

Vierailija
7/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinen, Pansio-Perno

Just tuolta Pansiosta kattelin ihan kivaa putkirempattua 50-luvun kolmiota. Alle sadan tonnin sais. Mutta jos tosiaan alue huonomaineinen, niin sit ei vissiin kande..?

Oon myös harkinnut niitä sataman uusia asuintaloja. Onko se ihan päätön ratkasu? Sais laatua samalla rahalla ku täällä Helsingissä kenkälaatikon...

Jos on Aurajoki- tai merinäköala niin niissä kyllä arvo säilyy.

Vierailija
8/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Turku. Tämän kauniin kaupungin ovat nomadit vallanneet.

Surku.

Vierailija
9/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runosmäen asuntokantaa on alettu nyt peruskorjata, mikä merkitsee sitä, että asujaimisto tulee keskiluokkaistumaan enemmän + siellä on lähistöllä hyvät ulkoilumaastot. Jos siis haluaa itselleen asunnon, jonka hinta saattaa jopa tulevaisuudessa nousta, kannattaa harkita Runosmäkeä.

Vierailija
10/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silti Varissuo, Lauste, Pansio, Perno ja Halinen on. Runosmäki jossain määrin. Halisissa omakotitaloalue on ok.

T. Vakkella, Halisissa ja Lausteella asunut

Vierailija
11/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinen, Pansio-Perno

Satama-alue on hyvä sijoitus

Vierailija
12/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin ja Pansio semmoista duunariasukasta. Laivoilla ja telakalla töissä. Pari pubia ja pari kauppaa ja siinäpä se.

Vierailija
13/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin ja Pansio semmoista duunariasukasta. Laivoilla ja telakalla töissä. Pari pubia ja pari kauppaa ja siinäpä se.

Juu’u 😂 ehkä ne pari virolaista juu. Kyllä siellä on aika erilainen asukaskanta kuin nuo mainitsemasi

Vierailija
14/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinen, Pansio-Perno

Siihen on syy, miksi joiltain alueilta saa halvalla kämppiä :) en tiedä, onko Pansio niin huonoa aluetta kuin annetaan ymmärtää, mutta en sinne itse muuttaisi. Jotkut kyllä sanovat, että esim. Varissuolla on myös ihan ok alueita - esim. yksi keskiluokkainen työkaveri asuu siellä tyytyväisenä rivitalossa.

Vierailija
15/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halisissa asuessani ei ulkomaalaistaustaiset aiheuttaneet ainoatakaan ongelmaa. Sen sijaan poliisit piti kutsua muutaman kerran aggressiivisesti käyttäytyvien känniääliöiden takia. Myös narkkarit pyörivät kerrostalojen ympärillä pöllimässä tavaraa ja näin esimerkiksi, kun joku käyttäjä yritti irroittaa auton rekkarikilpiä viiden aikaan iltapäivällä. 

Lisäksi kaduilla ja rapuissa tuoksuu pilvi lähes jatkuvasti.

Vierailija
16/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Tavion kotitalon lähellä on no-go. Siellä saa kulkea vain hyväosaiset. Ei perussuomalaisille!

Vierailija
17/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä koskaan muuta asumaam tois puol jokkee jos muutat Turkuun. Tois puol jokkee sitä katsotaan pahalla.

Vierailija
18/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinen, Pansio-Perno

Siihen on syy, miksi joiltain alueilta saa halvalla kämppiä :) en tiedä, onko Pansio niin huonoa aluetta kuin annetaan ymmärtää, mutta en sinne itse muuttaisi. Jotkut kyllä sanovat, että esim. Varissuolla on myös ihan ok alueita - esim. yksi keskiluokkainen työkaveri asuu siellä tyytyväisenä rivitalossa.

pansion, Perno ja Varissuo eivät ole erityisen huonoja, jos valitsee hyvän talon sieltä, mutta ne ovat kaukana keskustasta. On paljon kivoja alueita keskustaa lähempänä ja mistä pääsee kävellenkin äkkiä keskustaan. Varissuo, Lauste tai Pansio on kauempana kuin Raisio keskustasta.

Kokeile liikkua pyörällä ja muutaman kerran otat bussin noihin lähiöihin ja ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
19/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinen, Pansio-Perno

pansion, Perno ja Varissuo eivät ole erityisen huonoja, jos valitsee hyvän talon sieltä, mutta ne ovat kaukana keskustasta. On paljon kivoja alueita keskustaa lähempänä ja mistä pääsee kävellenkin äkkiä keskustaan. Varissuo, Lauste tai Pansio on kauempana kuin Raisio keskustasta.

Kokeile liikkua pyörällä ja muutaman kerran otat bussin noihin lähiöihin ja ymmärrät mitä tarkoitan.

Mitä väliä sillä yksittäisellä hyvällä talolla kun itse alue on täysin mätä missä ei uskalla liikkua ja kaikki varastetaan

Vierailija
20/65 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runosmäen asuntokantaa on alettu nyt peruskorjata, mikä merkitsee sitä, että asujaimisto tulee keskiluokkaistumaan enemmän + siellä on lähistöllä hyvät ulkoilumaastot. Jos siis haluaa itselleen asunnon, jonka hinta saattaa jopa tulevaisuudessa nousta, kannattaa harkita Runosmäkeä.

Eikös tämän mainitun asuinalueen nimi muuttunut asukkaiden suussa kotoisesti muotoon R*nkku?

Se mielestäni kertoo tämän lähiön asujaimiston sosaalisesta koostumuksesta mainiosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän