Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Budapest on joulun aikaan?

Vierailija
22.08.2013 |

Onko kukaan ollut siellä silloin? Onko ravintolat miten auki, entä muut paikat? Ollaanko ihan hotellin varassa? Lapsi niin pieni että viihtyy siellä missä mekin. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti! Eihän mammat paljon muuta näy tekevänkään kuin matkustavan tai muiden matkakohteita arvostelevan, mutta tästä kukaan ei osaa sanoa mitään?

Vierailija
2/4 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli pari vuotta sitten Budapestissa jouluaaton ja sen ympärillä pari viikkoa. Siellä oli kai aika hyvin kaupatkin auki, ehkei nyt joulupäivänä, mutta muuten.

Hotelli oli joku kylpylähotelli, varasivat etukäteen paljon hoitoja ja kävivät joka päivä uimassa. Varsinkin jouluaaton ja joulupäivän illalliset oli hotellissa olleet upeat. Ja kehuivat myös niitä joulumarkkinoita.

Siellä muistaakseni ihmiset ei ihan niin paljon vetäytyneet jouluksi omiin oloihinsa kuin Suomessa, väkeä oli enemmän liikkeellä.

Kaverilla ja hänen perheellä oli joku hulppea sviitti, jokaisella oma huone + yhteinen olohuone. Joten kuulemma viihtyivät sikälikin hyvin.

Osallistuivat useampaan konserttiin siis useampana iltana ja kävivät joulupäivänä joulukirkossa. Konsertteihin olivat varanneet etukäteen liput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna joulukuun alussa. Joulumarkkinat olivat kiva kokemus. Tosin aika paljon turisteja oli. Kannattaa varautua hyytävään kylmyyteen. Itse en ole edes Suomessa palellut niin paljoin kuin tuolla. Mittari siis näytti paria että, mutta tuntui ihan jäätävältä. Viima oli kova.. Ei viitsinyt paljoa ulkona kävellä.. Onneksi metro toimii hyvin. Ravintolat oli ihan ok.

Vierailija
4/4 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 20:11"]

Olin viime vuonna joulukuun alussa. Joulumarkkinat olivat kiva kokemus. Tosin aika paljon turisteja oli. Kannattaa varautua hyytävään kylmyyteen. Itse en ole edes Suomessa palellut niin paljoin kuin tuolla. Mittari siis näytti paria että, mutta tuntui ihan jäätävältä. Viima oli kova.. Ei viitsinyt paljoa ulkona kävellä.. Onneksi metro toimii hyvin. Ravintolat oli ihan ok.

[/quote]

Ollaan käyty kaupungissa talvella joten kylmä ei tule yllätyksenä :) ajattelin kysyä sitä että jos joku tietäisi millaista siellä on jouluna, onko paikat miten auki? Nyt kaivattaisiin sitä Budapestin asiantuntijaa joka täällä aiemmin oli! Tai jos jollain on lisätietoa?