Taas uusi työelämästä syrjäytyneen päivä
Ne samat jutut kuin joka päivä eli siivoilua, ruuanlaittoa ja pelailua. Taas samalla lailla kuin jo vuosikymmenet on aika kulunut. Miten muilla syrjäytyneillä?
Kommentit (14)
Miten voisit itse vaikuttaa siihen, että tänään jokin olisi erilailla kuin mitä viime viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Lenkit, kahvia, ruisleipää, youtubea. Ei ole vuosiin jaksanut laittaa ruokaa tai pelata mitään.
En minäkään laittaisi ruokaa jos ei olisi perhettä. Aloitin leipomisharrastuksen mutta lopetan sen koska kukaan ei juuri syö leipomuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisit itse vaikuttaa siihen, että tänään jokin olisi erilailla kuin mitä viime viikolla?
En mitenkään kun kaikista työ ja opiskeluhakemuksista tuli hylky.
Emäntä lähtee kohta töihin, lähen kotia vähän datailemaan ja sitten biitsille. Jos on tuttuja niin saatan piipahtaa terassillakin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes kokeillut työnhakua?
Tottakai olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen
En usko tai sitten olet liian nirso työn suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen
En ole. Ihan kaikki käy.
Itseopiskelua, ruoanlaittoa ja pelailua. Eilen ulkoilin rankasti niin tämän päivän otan rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen
En ole. Ihan kaikki käy.
Sitten sinulla pitäisi olla jo työpaikka. Myönnä, olet vain laiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen
En ole. Ihan kaikki käy.
Sitten sinulla pitäisi olla jo työpaikka. Myönnä, olet vain laiska.
En ole.
Lapsella pieni yskä, eli eipä pääse pk. Hän pleikkarin eteen, itselle Netflixiä muutama tunti. Joku lounas, sitten tuleekin koululaiset.
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka luulee että joku haluaisi vapaaehtoisesti elää näin. Se kun muu perhe halveksii, itsellä on tylsää ja joutuu joka päivä häpeämään itseään. Kuka tällaisen elämän vapaaehtoisesti haluaisi? ap
Lenkit, kahvia, ruisleipää, youtubea. Ei ole vuosiin jaksanut laittaa ruokaa tai pelata mitään.