Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä mahdollisuudet löytää tavallisuudestapoikkeava mutta kunnollien mies...

Vierailija
16.08.2020 |

...tarkoitan miestä joka olisi kunnollinen ja silti maskuliinisella tavalla miehekäs mies, joka on aika perinteikäskin. Muttei kuitenkaan mikään sellainen joka tekee raksaduunia, käy viikonloppuisin baarissa tai katsoo telkkaria...vaan sellainen jolla olisi vähän omaakin näkemystä elämään, muttei kuitenkaan mikään hippi tai joku nörttilarppaaja :D Hankalaa tälleen lyhyesti kuvailla edes mitä tarkoitan.
Ja jos ei olisi jo vaikean kuuloinen yhtälö tuollaisenaan, niin toki olen sitä itsekin, enkä tarkoita että olisin mikään uniikkilumihuitale, mutta sairaseläkkeellä ja en tiedä huolisiko ulkonäönkään puolesta mua kukaan oikeasti, vaikka miehet lähestyykin toisinaan ja kehuu kauniiksi...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli itse kuitenkin olet hanttihommissa, istut telkkarin, av:n tai bissen ääressä vapaa-ajalla? Mikset hankkisi itsesi tyylistä miestä? Viihtyisitte paremmin.

Vierailija
22/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir vaan kuvittelet olevasi ajatuksinesi niin kovin erilainen ja etevä. Etpä taida itsekään kaikkia aatteitasi naapureille huudella? Kyllä valtaosa ihmisistä ajattelee ja paljonkin, ihan itse. Hölmöläinen kuvittelee, että on ainut joka tietää ja ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...tarkoitan miestä joka olisi kunnollinen ja silti maskuliinisella tavalla miehekäs mies, joka on aika perinteikäskin. Muttei kuitenkaan mikään sellainen joka tekee raksaduunia, käy viikonloppuisin baarissa tai katsoo telkkaria...vaan sellainen jolla olisi vähän omaakin näkemystä elämään, muttei kuitenkaan mikään hippi tai joku nörttilarppaaja :D Hankalaa tälleen lyhyesti kuvailla edes mitä tarkoitan.

Ja jos ei olisi jo vaikean kuuloinen yhtälö tuollaisenaan, niin toki olen sitä itsekin, enkä tarkoita että olisin mikään uniikkilumihuitale, mutta sairaseläkkeellä ja en tiedä huolisiko ulkonäönkään puolesta mua kukaan oikeasti, vaikka miehet lähestyykin toisinaan ja kehuu kauniiksi..."

-Smack The Pony?

Vierailija
24/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli itse kuitenkin olet hanttihommissa, istut telkkarin, av:n tai bissen ääressä vapaa-ajalla? Mikset hankkisi itsesi tyylistä miestä? Viihtyisitte paremmin.

Olen sairaseläkkeellä kuten alussa ilmoitin.  En omista telkkaria ollenkaan ja jos käyn jossain paikassa jossa se on , niin ärsyttää siksi en halua miestä joka katsoo telkkaria koska haluan ettei kotonani sellaista tarvitse alkuunkaan. Lasken AV:n paheeksi josta hankkiudun aina eroon silloin kun on jotain parempaa tekemistä ja tiedostan että tulee sellainen päivä etten tunne tarvetta enää palata tänne :D Alkoholia harvemmin juon, enkä pahemmin viihdy tilanteissa joissa sitä juodaan holtittoman paljon.

-ap

Vierailija
25/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle palstalle ei miehekkäät miehet kirjoittele, Perkele!

Vierailija
26/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sir vaan kuvittelet olevasi ajatuksinesi niin kovin erilainen ja etevä. Etpä taida itsekään kaikkia aatteitasi naapureille huudella? Kyllä valtaosa ihmisistä ajattelee ja paljonkin, ihan itse. Hölmöläinen kuvittelee, että on ainut joka tietää ja ymmärtää.

En kuvittele olevani, en pidä itseäni parempana kuin toiset enkä pyri olemaan erilainen ja erikoinen.

Avaukseni koski sitä asetelmaa jossa haluaisi löytää samaan aikaan valtavirrasta poikkeavan mutta samaan aikaan myös tavallisen ja kunnollisen miehen.

-ap

Vierailija
27/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity vihreisiin. Tai luultavasti olet jo liittynyt.

Maskuliininen miehekäs vihervassarisateenkarihipsterihomo, jep-jep .)

Vierailija
28/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele olevani, en pidä itseäni parempana kuin toiset enkä pyri olemaan erilainen ja erikoinen.

Avaukseni koski sitä asetelmaa jossa haluaisi löytää samaan aikaan valtavirrasta poikkeavan mutta samaan aikaan myös tavallisen ja kunnollisen miehen.

-ap

Oletko itse tehnyt jotain asian eteen?

Vierailija
29/29 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin spekseihin sopivia miehiä löytyy lähinnä vankilasta. Ainakin linnassa ollessaan he ovat sillä hetkellä kaidalla polulla, siis "kunnollisia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan