Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suojamaskien käyttö työpaikalla

Vierailija
16.08.2020 |

Onko työpaikallasi käytössä suojamaskit eli hengityssuojaimet? Tarjoaako työnantaja maskit vai pitääkö työntekijän halutessaan hankkia ne itse? Millä alalla työskentelet? Olen töissä yrityksessä joka valmistaa ja myy suojamaskeja. Henkilökunta tekee asiakaspalvelutyötä ja tapaa kymmeniä ellei jopa satoja asiakkaita päivittäin. Työnantaja ei tarjoa työntekijöilleen suojamaskeja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toteutuuko teillä turvavälit.

Jos turvavälit toteutuu tai asiakaspalvelussa on muovisuoja pleksi tms. välissä, ei maskeja välttämättä silloin tarvita.

Vierailija
2/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tarjoaa työtehtäviä varten maskit jos haluaa käyttää, joukkoliikenteeseen pitää ostaa itse. Ympäristöala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maskeja, mutta visiirit, jotka työnantaja tarjoaa. Huvipuistossa heilun laitekuskina.

Vierailija
4/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiirihän on tehokkaampi kuin maski, vai kuinka se menee?

Vierailija
5/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen töissä tuollaisessa yrityksessä, mutta ei meillä asiakkaita tavata oikeastaan lainkaan. Varastossa tuotteet pakataan, sitten jakeluauto käy ne noutamassa, asiakaskontaktia ei käytännössä ole lainkaan. Outoa, jos teillä on yksittäismyyntiä.

Vierailija
6/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole töissä käytössä maskeja. Pidämme turvavälit ja pesemme käsiä. Ihan hyvin mennyt tähän saakka. Kukaan ei käynyt ulkomaillakaan.