Laihalla laudalla ei ole vyötäröä
Monet laihat täällä haukkuvat meitä paksumpia, mutta vyötärö-lannesuhteeni on täydellinen =P
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 14:26"]
Nykyään enää todella harvalla yleensäkään on vyötäröä, oli sitten laiha tai lihava. Se on ihan kropan mallista kiinni... katselkaapa vaikka missikisojen edustajia, suurin osa niistä on aivan tasapaksuja pökkelöitä. Joskus 70-luvulla ja sitä ennen oli vielä naisilla vyötäröt.
[/quote]
Tällä on varmasti yhteys siihen, että nykyaikana ei liikuta niin paljoa. Joskus luin jostain, että nimenomaan juoksu pienentää vyötäröä (polttaa rasvaa sisäelinten ympäriltä?)
[/quote]
Tällä voi olla jotain osuutta, mutta suurempi syy on siinä minkä joku aiemmin sanoikin: ennen sukkahousuja ja naisten vapautusta 60-luvulla korsetin käyttö oli hyvin yleistä.
Enemmän liikunta vaikutti siihen, että ihmiset olivat yleisesti laihempia. Ja pienirintaisempia! Mutta ei vartaloa luonnostaan olleet sen tiimalasimpia kuin nykyään, niitä vain muokattiin epäterveellistä ja hankalalta korseteilla sellaisiksi nuoresta asti.
Ei se laihojen tai lihavien ihmisten haukkuminen tee haukkujasta itsestään yhtään parempaa tai kauniimpaa, eikä toisen tyhmäksi haukkuminen tee itsestä viisaampaa.
No sille suhteelle on ihan sama, jos ne mitat on 100 ja 135.
Mikä kuppi on lauta palstan mukaan? B? C? D? DD? Selvitetään ensin se.
B, C on sellainen normaali ja ihan ok. D on paras. Näin siis av:n mukaan, ei mun.
Palstan mukaan kaikki alle G-kuppi on lauta. J-kuppi alkaa olla suht normaali. M-kuppi jo isohko. Tosi iso on P-kuppi.
ei olekaan, mutta en minä kyllä ole koskaan haukkunut itseäni pyöreämpiä, muodokkaampia tai lihavampia ihmisiä. Onneksi makuja on kaikenlaisia, aina löytyy joku joka arvostaa runsaita muotoja ja joku, jonka mielestä tällainen laiha, vyötärötön lauta on kiva. Ja päin vastoin, aina löytyy myös joku, joka pitää sitä rumana, oli sitten lauta tahi muodokas.
Tärkeintä varmaan on, että itse on sinut oman vartalonsa kanssa, oli se sitten minkälainen tahansa.
Minulla ei olisi vyötäröä pyöreämpänäkään, olen tasapaksu pötky. Mieluumin laiha pötky kuin lihava.
Miksi vyötärö kiinnostaisi ketään? Itse valitsen aina hoikan kumppanin ennen lihavaa. Enpä ole koskaan miettinyt mitään lannesuhteita.
Oliko 9 ap?
Miksi nyt esität, että kaikki vartalomallit ovat mukamas hyviä, kun aloituksesta käy ilmi, että kurvikas se on, mikä on täydellinen?
Minä olin oikea nälkäkurki nuorena, mutta silti en ollut suora pötkylä. Vyötärö on erottunut aina.
Ai, luinkin huonosti. 9 ei ollut ap. Sorry.
(12)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 10:58"]
Monet laihat täällä haukkuvat meitä paksumpia, mutta vyötärö-lannesuhteeni on täydellinen =P
[/quote]Niin, siis se vyötärön pitäisi olla lanteita kapeampi.
Enpä oo mittaillut mut mulle on kyllä useampi mies sanonut että mulla on ihanan erottuva lantio, eräs muotialalla työskentelevä sanoi jopa optimaaliseksi vyötärö-lantiosuhteeksi ihan silmämääräisesti vaikka mulla ei edes ole erityisen hoikka vyötärö.
Painoindeksi 19,kuppikoko a. Jos naisella ei hoikkana ole erottuvaa vyötärön, ei hänelle sitä millään lihomisellakaan tule. Vartalotyyppejä on erilaisia mutta mikä tahansa niistä voi olla kaunis tai sopusuhtainen. En ole vielä tavannut miestä, joka mittanauh, saati laskin kädessä arvioisi kuka hänelle kelpaa ja ketä voi pitää kauniina...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 13:58"]
Miksi vyötärö kiinnostaisi ketään? Itse valitsen aina hoikan kumppanin ennen lihavaa. Enpä ole koskaan miettinyt mitään lannesuhteita.
[/quote]
Kyllähän se nyt on kaunista, jos naisella on selkeä vyötärö. Kauneinta ehdottomasti hoikalla-normaalilla naisella. Jos olet lihava, niin se on ihan sama onko vyötäröä vai ei...
Tiimalasivartalo on <3
Nykyään enää todella harvalla yleensäkään on vyötäröä, oli sitten laiha tai lihava. Se on ihan kropan mallista kiinni... katselkaapa vaikka missikisojen edustajia, suurin osa niistä on aivan tasapaksuja pökkelöitä. Joskus 70-luvulla ja sitä ennen oli vielä naisilla vyötäröt.
Mitä se tissien koko vyötärö-lanne-suhteeseen liittyy?
Mun vyötärö on 65cm ja lantion ympärys 94cm. Tissit on olemattomat.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 15:24"]
Mitä se tissien koko vyötärö-lanne-suhteeseen liittyy?
Mun vyötärö on 65cm ja lantion ympärys 94cm. Tissit on olemattomat.
[/quote]
Samaa ajattelin. Lantiota löytyy ja vyötärö on kapea. Tissejä ei oikeastaan ole.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 13:52"]
Palstan mukaan kaikki alle G-kuppi on lauta. J-kuppi alkaa olla suht normaali. M-kuppi jo isohko. Tosi iso on P-kuppi.
[/quote]
Millon te ihmiset ymmärrätte, että ei voi puhua vain kuppikoista?! Jos kerron, että kuppikokoni on G niin teidän mielikuvanne on aivan väärä, tosin se luultavasti on väärä myös kertoessani kokoni olen 60G, joka on aika pieni. Rintojen tilavuus vastaa jotain 75C:tä..
Opetelkaa ostamaan oikeankokoisia liivejä, joiden selkäosa ei nouse niskaan. Ei se ole niin vaikeaa. Lumingeriellä on hyvä kokolaskuri.
[/quote]
Samaa oon ihmetely. Vaatteisea sen huomaa. Mummoni vahat mekot istuvat hyvin vyötärstä ja tisseistä. Uudet vaatteet käyän aina kaventamassa (tai kavennan itse, riippuu vaatteesta) vyötäröstä.
t. 90-61-96
[/quote]
Tällä on varmasti yhteys siihen, että nykyaikana ei liikuta niin paljoa. Joskus luin jostain, että nimenomaan juoksu pienentää vyötäröä (polttaa rasvaa sisäelinten ympäriltä?)