Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää näyttää mieheltä ja naisen naiselta! Mitä mieltä tästä?

Vierailija
16.07.2006 |

Minun miehelleni olisi katastrofi jos hän joku aamu heräisi tilanteessa, että minä olisin häntä isompi ja vahvempi. Hän ei myöskään pidä lyhyistä hiuksista naisilla, tai muuten miesmäisistä naisista. Minä taas en pidä pienikokoisista tai naismaisista miehistä, ja tahdon tuntea itseni pieneksi ja kauniiksi mieheni rinnalla.

Kun taas ystäväperheeni kanssa juteltiin tästä asiasta, heillä mies sanoi ettei se häntä haittaisi vaikka hänen vaimonsa olisi häntä suurempi ja voimakkaampi. Vaimoakaan ei erityisesti ole kiinnostunut näistä naisellisuus-miehisyys-asioista.

Mitenkäs teidän kotonanne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pukeutua naisellisesti ja haluan, että mieheni on selkeästi mies.

Hän ei kuitenkaan ikävä kyllä ole minua selkeästi vahvempi, suurempi tai mekaanisempi, mutta se olisi ihanne.

Hönellä on myös pitkä tukka joka joutaisi lähteä.

Vierailija
2/2 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehen pitää näyttää mieheltä ja naisen naiselta! Mitä mieltä tästä?

Minun miehelleni olisi katastrofi jos hän joku aamu heräisi tilanteessa, että minä olisin häntä isompi ja vahvempi. Hän ei myöskään pidä lyhyistä hiuksista naisilla, tai muuten miesmäisistä naisista. Minä taas en pidä pienikokoisista tai naismaisista miehistä, ja tahdon tuntea itseni pieneksi ja kauniiksi mieheni rinnalla.

Kun taas ystäväperheeni kanssa juteltiin tästä asiasta, heillä mies sanoi ettei se häntä haittaisi vaikka hänen vaimonsa olisi häntä suurempi ja voimakkaampi. Vaimoakaan ei erityisesti ole kiinnostunut näistä naisellisuus-miehisyys-asioista.

Mitenkäs teidän kotonanne?

Aika vaikee ois löytää miestä jonka rinnalla olisin pieni ja naisellinen :) Olen siis 180cm pitkä ja rotevaa tekoa (hartiat kuin ladonovet, isot työmiehenkourat jne)

Mulle on aivan sama onko joku nais- vai miesmäinen, tai mitä sukupuolta edustaa. Samoin kaikille entisille ja nykyiselle poikastävälle on ilmeisesti ollut myös samantekevää, oletettavasti eivät oisi mun kanssa seurustelleet jos jotain väliä olisi/olisi ollut. Poikaystävät on olleet lyhyitä, pitkiä, laihoja, tukevia ja kaikkea siltä väliltä. Tää on varmaan itsetuntokysymys, jos se ois joku katastrofi (niinku ap:n miehelle) että nainen ois isompi/vahvempi. Patista se äijäs jonneki itsetuntokurssille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi