Blogistien muuttovimmasta
Tällä hetkellä tuntuu, että joka toinen sisustusbloggari on muuttamassa - viimeisimpänä itse OKV. Onko tosiaan niin, että nykyään saatetaan muuttaa ihan vain siksi, että se on muodissa vaikkei tarvetta asunnonvaihdolle sinänsä välttämättä olisikaan? (en nyt tietenkään sano etteikö ko. blogisteilla tarvetta muuttoon olisi, kunhan mietin vain yleisellä tasolla - ihmetyttää vaan kun kaikki suunnittelevat muuttoa juuri nyt - sattumaako?).
Kommentit (4)
En usko, että ihan muodin vuoksi, mutta monet muuttavat huvin vuoksi, huvittaa muuttaa, vaikka ihan välttämätöntä pakkoa tai tarvetta ei olisikaan :)
Se on sitä nykyaikaa. Mitään materiaa ei pidetä pysyvänä elämässä, vaikka se joskus olisikin ihan hyvä idea. Että olisi jotain käsin kosketeltavaa, mikä pysyy aina. Etenkin jos on lapsia.
Kyllä minä ainakin olen muuttanut ilman välttämätöntä tarvettakin, vain koska haluan. En ole tyyppiä joka mitenkään kiintyisi asuntoihin tai taloihin tai alueisiin, kaipaan niissä jutuissa vaihtelua. Tällä hetkellä tekisi mieli vaihtaa ainakin kaupunkia, ehkä maatakin jos löytyisi ulkomailta töitä... Minua aniakin vaihtelu virkistää, en ole koskaan ollut niitä "juurien" perään haikailijoita.
sellaista se on...