Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV:n hääohjelmat

Vierailija
25.06.2013 |

Onko kukaan osallistunut (vieraana) tuommosiin televisioitaviin häihin? Minkälaista oli? Lähtisitkö uudestaan jos kutsu tulis?

Meille tuli kutsu, ja mua ihan suorastaan ahdistaa ajatus noista juhlista. Tuli ihan fyysisesti paha olo kun kutsun luin, ja tekis mieli sanoa miehelle etten lähde. On siis miehen sukulainen, ja sen verran noilla on kai etukäteen ollut puhetta, että oon lomalla eikä meillä muita suunnitelmia ole, päivämäärä on myös ilmoitettu hyvissä ajoin etukäteen, että tiedetään pitää päivä vapaana. Tuo pikkujuttu vaan ilmeisesti unohtui kertoa, tai sitten eivät saaneet asiasta etukäteen puhua. Kerroin kyllä miehelle, että ajatustkin juhlista ahdistaa, mutta sanoi myös että jos mies haluaa juhliin mennä ja haluaa että lähden mukaan, niin lähden. Vonko vaan ilmoittaa, etten aio lähteä? Vituttaa, kun olin jo ehtinyt innostua ja vaatteitakin olen jo miettinyt, ja nyt sitten koko homma meni pieleen :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan..

Vierailija
2/2 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan. :)  Ymmärrän ahdistuksesi, minullakin on ollut vähän samanlainen tilanne (jonne en sitten mennyt, ja ehkä jälkeenpäin harmitti, ystäväni oli tosi loukkaantunut) mutta ei se nyt elämää suurempi asia ole kuitenkaan. Muutama tunti sinne ja tänne, ja huomiohan on morsiusparissa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän