Vyötärö- labtiosuhteesi- gallup
0,79. Vaikka olen varmaan jonkun mielestä paksu, kun mulla on rinnat ja vyötärö ja lantio niin olen omasta mielestäni muhkean muodokas. Ihmettelenkin mihin ovat kadonneet nuorten naisten vyötäröt? Takapuolikin on kuin lauta useilla. Menkää treenaamaan!
Kommentit (21)
0,78. Olen aina ollut puikula, ei vyötäröä eikä pyllyä
ap, mihin se oma vyötärösi on kadonnut? Tuo nimittäin kuulostaa aika tasapaksulta...
Nyt menis kyllä yli yhden, kun olen raskaana 36. viikolla. :) Normaalisti se oli siinä 0,7 paikkeilla.
Ja vielä sellainen juttu, että jotkut saavat treenata itsensä vaikka henkihieveriin, eivätkä he siltikään ole koskaan muodokkaita. Aika pitkälti on geeneistä kiinni käsittääkseni naisen muodokkuus. Ellei sitten käy kirurgilla.
Täältä löytyy 0,89. En nyt ole silti jaksanut yöuniani menettää asian vuoksi. Onneksi on suhteellisen isot rinnat, joten muotoja löytyy sitten yläkropasta.
Kertokaa nyt tällekin toopelle, että miten se lasketaan.
vyötärö-lantiosuhde= vyötärön ympärysmitta/lantion ympärysmitta
Mulla lähes .86
Urheilen paljon, vyötäröni on kapea ja perääkin löytyy. Olen vain melko pienikokoinen...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:44"]
0,79. Vaikka olen varmaan jonkun mielestä paksu, kun mulla on rinnat ja vyötärö ja lantio niin olen omasta mielestäni muhkean muodokas. Ihmettelenkin mihin ovat kadonneet nuorten naisten vyötäröt? Takapuolikin on kuin lauta useilla. Menkää treenaamaan!
[/quote] 0,71
vyötärönmitta jaettuna lantionmitalla. 0,71. ja olen ylipainoinen mutta en tasapaksu.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:59"]
Nyt menis kyllä yli yhden, kun olen raskaana 36. viikolla. :) Normaalisti se oli siinä 0,7 paikkeilla.
[/quote]
sama täällä. ennen raskautta 0,7, mutta nyt rv 40+1 en edes uskalla laskea :D
0,77 Vyötärö 70cm ja lantio 91cm. Vähän pötkylä olen :)
Aion rohkaistua. RV 34+0 ja tulos 1,07
0,75.
Mulla on muotoja kuin kakkosnelosella.
0,71
Treenaamalla olen saanut vyötäröni kasvamaan ja lantion kaventumaan. Olemattomilla vatsalihaksilla oli ampiaisvyötärö ja löllö lantio, silloin tuo erotus oli suurempi. Siihen en enää tähtää. Alakropasta muotoja löytyy luonnostaan, mutta rintamus on kuin teinipojalla.
0,68 (vy 75, ly 110, sitten vielä ry 95)
terveisin ampiainen :)
0,72. Ei ole todellakaan mikään unelmakroppa. Vyötärö aika ylhäällä, joten sen alle mahtuu kiva pömppömaha ja makkarat.
0,72
vyötärö näytti olevan 65 cm ja lantio 90 cm