Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko puolikkaalla tiskikonetabletilla puhdasta?

Vierailija
22.08.2013 |

Tuntuu, että nuo tiskikoneen tabletit ovat melkoista "myrkkyä" ja ajattelinkin jospa laittaisin vaan puolikkaan seuraavaan koneelliseen. Onko jo joku kokeillut, tuleeko puhtaita astioita tuolla määrällä ainetta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt puolikkailla jo pitkään, ja jos ei tule puhdasta, on vika jossakin muualla. Nykyään on vaan yhä enemmän niitä, joita ei voi puolittaa.

Vierailija
2/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikasta käytän minäkin, kun tiskikoneen korjaaja niin suositteli. Tosin koneeni on normaalia vähän kapeampi malli (45 cm?). :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tosin jauhetta, mutta vain 1/3 annostelun ohjeesta. Puhdasta tulee, puhtaampaa itse asiassa kun tuosta määrästä ei jää jäämiä. 

Vierailija
4/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee puhdasta. Itse suosin pulveria, kun saa paremmin annosteltua pienemmäksi.

Vierailija
5/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.  Käytän jauhetta niin voi annostella vain vähäsen.

Ihmettelen kuka "hölmö"  :-)   .. käyttää tabletteja.

Nykyisin ne tabletit vielä pussitettu niin hankala edes puolittaa. Näin ne markkinaketkut määräävät, että laitamme varmasti riittävän määrän tiskiainetta koneeseen  = ---- >   rahaa kilisee unileverin yms.  riistoyritysten tileille.

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 19:09"]

Tulee puhdasta. Itse suosin pulveria, kun saa paremmin annosteltua pienemmäksi.

[/quote]

Vierailija
6/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku testikin näistä pesuaineista on olemassa, sekä konetiskiaineista että pyykinpesuaineista. Tarkkoja määriä en enää muista, alle puolet määrästä tai jopa kolmasosa riittää ja puhdasta tulee.

Vierailija
7/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just puolitin kasan Lidlin tiskiainetabletteja rasiaan odottamaan käyttöä! Nuo on helppo laittaa veitsellä puoliksi ja säilyttää kääreessä kunnes niitä tarvitaan. Käytän yleensä aina pikaohjelmaa eikä kone ole juuri koskaan aivan täynnä, joten hyvin toimivat. Ehkä kerran, pari kuukaudessa pesen jollain Fairyn hypersuperpesutabletilla ja pyöritän silloin pisimmän ja kuumimman ohjelman.

Vierailija
8/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolikas riittää aivan hyvin. Vain jos on jotain erityisen rasvaisia astioita, laitan kokonaisen tabletin.

Vierailija
9/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii.
Tehnyt näin jo vuosia.