Mies ei anna ostaa dplaytä
Ja maksaisin sen kyllä itse. Päivisin olisi hyvin aikaa katsella sieltä ohjelmia, kaikki ilmaiset ohjelmat olen jo katsonut. Miehelle tulee kaikki mahdolliset maksulliset urheilukanavat. Onko tämä reilua?
Kommentit (10)
Ja miten hän voi käytännössä estää sinua sitä hankkimasta?
No ei ole reilua. Mikä perustelu hänellä on, jos itse maksaa omista lukuisista kanavistaan? Kysy ensin, sitten tilaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole reilua. Mikä perustelu hänellä on, jos itse maksaa omista lukuisista kanavistaan? Kysy ensin, sitten tilaa.
Kuulemma se ei ole tarpeellinen. Kuitenkin kaiken ilmaisen olen katsonut ja päivät kuluisivat paremmin kun olisi jotain katsottavaa.
Tällaista parisuhteen dynamiikkaa en ole kyllä koskaan ymmärtänyt, mutta ehkä olenkin sinkku syystä. Miten ihmeessä sinun tilaukset sille miehelle kuuluu mitenkään? Sen kun tilaat.
Olen kaiken ilmaisen ruudusta, katsomosta katsonut. Yle areenasta ei mitään enää löydy ja kun vuosikymmenet olen vain kotona niin olisi kiva, saada ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaiken ilmaisen ruudusta, katsomosta katsonut. Yle areenasta ei mitään enää löydy ja kun vuosikymmenet olen vain kotona niin olisi kiva, saada ajankulua.
Kävi jo selväksi, että haluaisit sitä katsoa, mutta vastaatko nyt siihen, että mikä sinua siis estää sitä hankkimasta? Muu kuin se, että mies kieltää sanallisesti ostamasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi jo selväksi, että haluaisit sitä katsoa, mutta vastaatko nyt siihen, että mikä sinua siis estää sitä hankkimasta? Muu kuin se, että mies kieltää sanallisesti ostamasta?
Ei kai mikään. En vaan tykkää kun aina motkotetaan.
Miksi hitossa mitään lupia kyselet? Oletko vammainen tmv.?