Haittaako sua jos miehesi saisi sylitanssin joltakin?
Eli nainen hinkkaa niin kauan sylissä, että mies laukeaa. Onko se muka pettämistä?
Kommentit (14)
Jos jossain strippibaarissa kävisi vähän tanssimassa, niin olisi ok vaikken nyt varsinaisesti asiasta pitäisi. Poikien kanssa kuitenkin olisi liikenteessä ja luultavasti vieläpä humalassa, joten ihan liikoja ei voi vaatia.
Mutta joku yksityisesitys saati, että johtaisi laukeamiseen, niin kyllä, haittaisi. Laukeamiset on mun yksityisoikeus (ja miehen oikean käden ja joskus myös vasemman).
tottakai haittaisi. se olisi pettämistä.
Haittais. Ei mitään tarvettaa vieraan naisen minun miehen sylissä olla..
Haittaisi jos mies ei työntäisi muijaa h*lvettiin siitä toikkaroimasta. En mäkään antais minkään miehen tulla mun syliin hinkkaamaan, olisin ihan et wtf??
kyllä kaikki seksuaalinen kanssa käyminen kuuluu olla vain minun ja miehen välistä. Me ei tarvita kolmansia tai neljänsiä osapuolia..
No kyllahan se vahan mustasukkaisuutta aiheutti kun miehelleni oli polttareissa ostettu sylitanssi, mutten siita mitaan vikisemaan alkanut kun eipa sille muuten tulis mieleenkaan mihinkaan strippibaariin menna.
Mitä pahaa strippibaareissa on? Katsotaan tanssimista.
Millaista sylitanssia tarkoitat? Niitä on erilaisia.
kyllä haittaisi, enkä usko, että mieheni tykkäisi jos joku mies sormettaisi minulle orgasmin, samaan verrattavissa.
Onko se jotain tanssia, jos hinkkaa pilluaan äijän etumukseen? Jo on aikoihin eletty
Jokainen pari sopii keskenään mikä heidän suhteessa on pettämistä. Ei ole mitään yleistä sääntöä, koska ihmiset ovat erilaisia.
Eiköhän runkkaus olisi se, joka on sylitanssiin verrattavissa.
yksi ex-tyttöystävä sai orgasmeja ihan vain jalkoväliä painelemalla/kihnuttamalla esim. reidellä. Se olisi verrattavissa sylitanssiin..