Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juntti sitä ja tätä... Miksei saisi olla juntti?

Vierailija
21.08.2013 |

Mitä väärää siinä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tollanen juntittelu kuuluu teineille. Ovatko siis jääneet sille asteelle?

Vierailija
2/6 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmääkää ymmär. Tai siis toisaalta joo - kyllä mäkin tiedän sen ihmistyypin, joka on niin ärsyttävällä tavalla juntti, että itsekin alennun haukkumaan, vaikka kuulun lähes samaan ryhmään.

Itse siis mm. viihdyn pienissä kaupungeissa paremmin kuin isoissa (jopa Turussa ahdistaa liikenne ja ihmismäärä), en ole koskaan täysin huoliteltu, katson tosi tv:tä, luen Juha Vuorista, mulla ei ole korkeakoulutusta, en ole kiinnostunut politiikasta, en ole käynyt ulkomailla... Onhan näitä.

En mä nyt vaan yhtäkkiä pysty innostumaan teatterista, oopperasta, ravintola- ja kahvilakulttuurista ja mitkä nyt lasketaankin ei-juntiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla juntti <3 ja kyllä mieleen tulee vanha lasten loru: joka toista haukkuu on itte se... Eiköhän se ihmisten lajittelu ole melko lailla ahdasmielistä?

Vierailija
4/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisisata on juntteja. Juntteudesta kumpuaa monen bändinkin (mm.Klamydia, Popeda, Yö, Lauri Tähkä, Kotiteollisuus, Petri Nygård, hevibändit) suosio.

Vierailija
5/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kesällä mietin, että täällä aina keskenkasvuiset juntittelee toisiaan. Ja suurimmalla osalla on jotain juntteja tapoja tms. Kukaan normaali ihminen ei ole täältä junttisääntöjä käynyt opettelemassa ja kenekään elämässä ei riitä kiinnostusta joka elämänalueelle niin, että hoitaisi ne aina viimeisen tyylin mukaan.

Esim. kesällä olin kylässä hyvätuloisella, korkeasti koulutetulla, kulttuuria ja matkustelua harrastavalla, ruuanlaitosta ja sisustuksestakin kiinnostuneella, itsestään huolehtivalla ja aina huolitellusti liikkuvalla pariskunnalla, joilla oli Iittalan astioissa i-tarrat paikoillaan. Mietin heti, minkä junttituomion tämä pariskunta saisi täällä.

Totuus on se, että kummankin kotoa on tullut malli ja tämä asia ei ole ollut sellainen, josta heidän olisi tullut mieleenkään alkaa ottaa selvää sen enempää. Molempien kotona on eletty vielä vähän vähempituloinen aika lasten ollessa pieniä, että varmaan merkki on jo kunnia asiana säilytetty, jos on joskus joku "merkkiastia" saatu.

Mä oon kymmenen kertaa juntimpi kuin toi pariskunta, mutta mulla ei ole niitä tarroja astioissa.

No, tämä oli yksittäinen tyhmä esimerkki, mutta tuossa tilanteessa vaan aloin miettiä, miten keskenkasvuista ja kapeanäköistä tälle palstalle päätyneiden ihmisten ajattelu on.

Vierailija
6/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun keskustelee osan näiden kanssa, jotka meuhkavat siitä etteivät voisi asua pikkukaupungissa kun ei ole teatteria ja oopperaa..tarkemmassa keskustelussa selviää, että kerran vuodessa käyvät jos sitäkään. Hei minäkin juntti käyn useammin, mutta en tee siitä tätä viestiä lukuunottamatta numeroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme