Onko oikeasti normaalia suhtautumista 56-vuotiaalta mieheltä?
Olemme seurustelleet vajaat 2v ja aina välillä hän sanoo, että kun katselee minua niin tuntee itsensä pedofiiliksi :(
N41
Kommentit (16)
meillä on 20 vuotta ikäeroa, minä 29 ja mies 49. ja ollaan molemmat onneks sillä asenteella et nautitaan siitä mitä meillä on eikä murehdita tulevaa. todennäköistähän se on, että mies kuolee aiemmin, mutta kun sitä kristallipalloa ei löydy, niin ei kannata tuhlata aikaa etukäteen murehtimalla.
Kumpaa kommentaattorit elävät, epätodennäköistä vanhuutta, vai kuluvaa hetkeä, ainoaa mitä meillä on?
En tiedä, kyllä tää tuntuu niin mahdottomalta yhtälöltä, että olen alkanut miettimään onko tässä takan joku muu sitoutumiskammo. Tuntuu vain tosi ristiriitaiselta kun mies joka käänteessä vakuutta kuinka rakastaa, kuinka olen ihana jne, mutta sitten joku ikäero on ylitsepääsemätön ongelma. Ja jos mies tosiaan tuntee itsensä pedofiiliksi kanssani niin epä kait tässä sitten ole paljoa vaihtoehtoja :(
ap
11, no hei toi on aika eri asia kun toinen on 41 ja toinen 56 kuin alle kolmekymppisen elämäntilanne. Noilla on pian edessä toisen eläköityminen jne, sulla kait lasten teko.
Olisiko kannattanut seukata saman ikäisen kanssa kuin itse olet? Nyt ei vielä ikä ero tunnut mutta mites kun pääset eläkkeelle ja nauttisit ihanista eläkepäivistä, matkustelusta jne ja toinen huitelee jo melkein 80 ikä vuottaan. Silloin se tosi rakkaus punnitaan :)
19, Tuopa kauheasti auttoi asiaa! Ensimmaäiset avioliittomme olivat kutakuinkin samanikäisten puolisoiden kanssa ja toisiimme rakastuimme täysin tahtomattamme työkuvioissa kun huomasimme aina tavatessamme viihtyvämme yhdessä ja olevamme samoista asioista kiinnostuneita. Vaikka kuinka koitimme ajatella asiaa järjellä ja taistella tunteita vastaan, niin ei rakastumiselle mahtanut mitään. Ja tässä nyt ollaan.
ap
Miehellä on vaan huono huumorintaju, ei sen kummempaa.
On ihan normaalia, ihastelee nuorta tyttöystäväänsä. Tuohan on sulle kehu.
Kyllä itsestä tuntuu tosi pahalta ja mietityttää voiko suhteestamme koskaan tulla mitään :´´(
ap
No sepä tässä kun ei mitenkään ihastele, vaan surullisesta ilmeestä näkee paljon ja usein pohtii sitä että on minulle liian vanha eikä hänellä ole oikeutta viedä elämäni parhaita vuosia, sillä yhteistä vanhuutta emme voi elää kun hän niin paljon minua vanhempi. Kauhealta tuntuisi lopettaa suhde vain siksi, että tietää ettei tästä tule oikeaa parisuhdetta ja yhteiseloa....seurustelua vaan ikäeron pelossa :(
ap
No noin munkin miesystävä sanoi ollessaan 58 v. Minä olin silloin 38. Nyt kun olen kymmenen vuotta vanhempi, olen muuten vaan nainen enkä mummo vielä ;) Ja kehuina olen kaiken ottanut.
Sinustahan se ap riippuu, miten itse koet suhteen, onko yhteinen vanhuus tärkeä. Minulle kerran nelikymppisenä eronneena ei todellakaan ole. Minun miesystävä on kohta 70 ja tiedän, että eläkkeelle jäädessäni häntä tuskin enää on, mutta olen onnellinen tästä päivästä. Huomisesta emme tiedä. Miesystäväni aina sanoo, että voinhan minäkin kuolla jo vaikka ensi vuonna syöpään ja se on totta se.
nro 6
6. No tottakait yhteinen vanhuus olisi tärkeää, mutta aika epätodennäköiseltähän se 15v ikäerolla näyttäisi. Ja mies on meistä se joka eniten tuota asiaa pohtii...itse olisin onnellinen jokaisesta yhdessä vietetystä vuodesta...
ap
Ajatus, että suhteella ei ole tulevaisuutta koska ei voida viettää vanhuuden päiviä yhdessä, on älytön. Oikeita "sielunkumppaneita", joiden kanssa voi olla kunnes kuolema meidät erottaa, on harvassa. Huonosti yhteensopivan miehen kanssa ei voi viettää vanhuudenpäiviä yhdessä sitäkään vähää, koska ero tulee ennen vanhuutta.
Ja mikä nyt vielä tärkeintä, kuka meistä tietää milloin täältä itse kukin lähdetään.