Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkiset kosinnat ovat kiusallisia

Vierailija
16.08.2020 |

Taas jossakin urheilukilpailussa oli kosittu. Niin kiusallista ja piinallista. Osoittaa vaan älyttömän huonoa makua, vaikka kai sillä jotakin romantiikkaa tavoitellaan. Miksi kaivataan yleisöä yksityiselle asialle?

Ja ennen kuin kukaan alkaa väittää, että olisin kateellinen, siitä ei todellakaan ole kyse. Oma kosintani oli kyllä ihana, mutta paikalla olimme vain me kaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaamieltä. Se on tyhmää.

Vierailija
2/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua mitenkään häiritse miten muut toisiaan kosivat, mutta kyllähän näistä tulee mieleen, että mitä jos se kosittava vastaisikin ei? Aika surullista olisi. Ja kehtaisiko edes sanoa ei vai sanoisiko aluksi kyllä, jotta ei nolaisi toista, ja sitten myöhemmin kaksistaan ollessa joutuu perumaan? Sekin olisi surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä. Yhtä houkutteleva ajatus kuin julkisesti menis asioimaan pöntölle ;)

Vierailija
4/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös kosinnankohteelle ihan pirun kiusallista. Etenkin kun mulla ei ollut aikeitakaan mennä hänen seurustelua pidemmälle. Silloinen poikaystäväni päätti kosia mua koko sukunsa edessä. Hänen isovanhemmillaan on tapana pitää kesäjuhlat, johon kutsutaan kaikki... siis ihan kaikki. Myös munkin vanhemmat ja sisarukset perheineen oli paikalla.

Menin aivan puihin. Jäädyin, kun tajusin mitä se pallinaama oli tekemässä. Silleen just kuten jenkkileffoissa polvistuu teatraalisesti eteeni. Yök!

Siinä ei hirveesti saa vaihtoehtoa, on vähän niinkuin pakko sanoa Kyllä, vaikka olisi aivan jotain muuta mielessä. Enkä halunnut miestä siinä tilanteessa nolata ja muutenkin ne pirun juhlat olisi sitten muistettu ikuisesti pakkijuhlina. Koko illan tunnelma olisi mennyt pieleen. jne.

Sanoin kyllä aikomuksena purkaa juttu seuraavana päivänä. K-pää sitten petti (veljensä vaimon kanssa) kys iltana ja jäi komeesti rysänpäältä kiinni äidilleen. Pääsin koko roskasta. :D

Vierailija
5/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset voi alkaa kosimaan niin on sitten "oikeanlainen" kosinta. Ai ei käy? 

Vierailija
6/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös kosinnankohteelle ihan pirun kiusallista. Etenkin kun mulla ei ollut aikeitakaan mennä hänen seurustelua pidemmälle. Silloinen poikaystäväni päätti kosia mua koko sukunsa edessä. Hänen isovanhemmillaan on tapana pitää kesäjuhlat, johon kutsutaan kaikki... siis ihan kaikki. Myös munkin vanhemmat ja sisarukset perheineen oli paikalla.

Menin aivan puihin. Jäädyin, kun tajusin mitä se pallinaama oli tekemässä. Silleen just kuten jenkkileffoissa polvistuu teatraalisesti eteeni. Yök!

Siinä ei hirveesti saa vaihtoehtoa, on vähän niinkuin pakko sanoa Kyllä, vaikka olisi aivan jotain muuta mielessä. Enkä halunnut miestä siinä tilanteessa nolata ja muutenkin ne pirun juhlat olisi sitten muistettu ikuisesti pakkijuhlina. Koko illan tunnelma olisi mennyt pieleen. jne.

Sanoin kyllä aikomuksena purkaa juttu seuraavana päivänä. K-pää sitten petti (veljensä vaimon kanssa) kys iltana ja jäi komeesti rysänpäältä kiinni äidilleen. Pääsin koko roskasta. :D

Anteeksi, että nauroin tälle, vaikka ihan kauhea tilanne monin eri tavoin. Tässä oli vaan niin täydellinen, kreikkalainen draamankaari, että näytelmän saisi. Ainakin johonkin kesäteatteriin :D

Vierailija
7/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksiset sukupuolimallit, joita naiset kannattaa. Rusinat pullasta jne 

Vierailija
8/8 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa edes kaksin suorittaa jotain polvistumisharjoituksia, saati jos toimisi julkisesti. Entäs kun jotkut, jopa kolmekymppiset parit kertovat että sulho on käynyt morsiamen isältä pyytämässä kättä, wtf?! Aikuiset, itsenäiset ihmiset.

Me keskustelimme mieheni kanssa kaksin naimisiinmenosta ja kun päätös oli tehty, kävimme ostamassa kihlat. Tasa-arvoisina, aikuisina ihmisinä. Eikä siitä romantiikkaakaan puuttunut, vaikka päätös toki tehtiin järjellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän