Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä /millaista ihmistiä ihailet?

21.08.2013 |

Ihan oikeassa omassa elämässäsi. Mitä hänessä on sellaista, että ansaitsee ihailusi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kummitätiäni,hän on avoin ihminen,kaikille ystävällinen,reilu ja iloinen tapaus. Hän ei turhista asioista murehdi ja pitää huolen läheisistään, asuu lähellä jo iäkästä äitiään ja hoitaa kauppa ja lääkärireissut hänen kanssaan. Olen pienestä pitäen ollut kummitätini kanssa paljon tekemisissä ja hän on minulle jopa läheisempi,kuin oma äitini. Toivon,että olisin edes vähän hänen kaltaisensa.

2/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän kummitätisi 'salaisuus' on, että pystyy olemaan tuollainen. Kuulostaa ihanalta tyypiltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, joka on kaunis ja ystävällinen kaikille. Ei puhu muista pahaa, häntä ei oikeastaan edes kiinnosta mitä muut tekee. On aina kuitenkin kiinnostunut muista ihmisistä, tulee sellainen olo, että olen hänelle tärkeä. Ei ylpeile eikä lesota, vaikka aihetta olisikin. On luonnostaan avoin ja vaikka olisi hieman pyöreässäkin kunnossa, niin aina löytää sellaisia vaatteita, joissa on hyvännäköinen.

Eikä stressaa mistään turhasta. Mä olen kaikille kateellinen, jotka osaavat olla ajattelematta mitä muut ajattelevat.

Vierailija
4/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja hoikka, mielellään tummahiuksinen ja siniset silmät. Mielellään ei ammattikoulusta almistunut, vaan fiksumpi.

Vierailija
5/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan taida ihailla ketään yksittäistä ihmistä, mutta noin yleisesti ihailen ihmisiä, jotka ovat ystävällisiä ja sopivan itsevarmoja (ovat sitten minkä näköisiä/kokoisia vaan), uskaltavat hassutella ja ovat AITOJA. Tuntuu, että aitoja ihmisiä on oikeasti vaikea löytää. Ihailen sitä, ettei jatkuvasti mietitä, mitä muut nyt mahtaa ajatella kun teen näin ja noin.

Koulusta muistan yhden naisopettajan, jolla oli valtavasti karismaa, ja sellainen ihmeellinen hehku. Oli isokokoinen nainen, mutta kantoi itsensä vaan jotenkin todella upeasti.

Vierailija
6/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sellaisia ihmisiä, jotka uskaltavat luottaa elämään ja ihmisiin vielä senkin jälkeen, kun ovat joutuneet pettymään rankasti.

7/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihailee aitoutta ja kykyä olla oma itsensä ja silti lämpimiä muita kohtaan. Onko sellainen yhdistelmä harvinaisuus?

Vierailija
8/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekiä! kovalla työllä menestykseen. Ei mollaa muita, käyttäytyy aina korrektisti! 

Ja biisit rimmaa :)

Paavo Arhinmäkeä en arvosta pätkääkään! Ministerismies ja haukkuu toisten työt ja tekemiset.... 

Vierailija
9/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen yhtä tuttua naista. Ei ole siis kaverini vaan tuttu. Todella kaunis nainen, hoikka, vaaleat pitkähköt hiukset, kapeat kasvot, aina hillitty mutta huoliteltu meikki ja mielettömän hyvä tyylitaju. Todella kauniita ja ajattomia vaatteita. Aina mukava ja ystävällinen, fiksu ihminen. Ihana perhe, suloiset lapset ja mukava mies. Talo on myös hulppea ja tyylikäs.

Vierailija
10/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nyt on vain niin totaalisen ihana! Hän on sopivan pitkä ja sopivan painoinen, luonteeltaan kaikin puolin hurmaava, empaattinen, mukava, tosi sydämellinen ihminen, joka tekee aina kaikkensa toisten eteen, kun vain huomaa lähellään jonkun apua tarvitsevan. Hän on opiskellut pitkälle ja mennyt naimisiin opiskeluaikaisen miehen kanssa ja heillä on yksi lapsi. - Tapaan  hänet aina, kun katson peiliin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi