Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkäuninen oma vauva + naapurin koko ajan huutava vauva

Vierailija
21.08.2013 |

Olen aika poikki. Meillä on naurettavan herkkäuninen vauva, joka herää pienimpäänkin rasahdukseen. Kyseessä kuitenkin neljälapsisen perheen nuorin, ei olla oltu edellisten lasten kanssa päiväuniaikaan mitenkään hiljaa. Nyt tuo kuopus on vaan ihan eri maata, eikä kestä hälinää yhtään.

Ei nuku sisällä yhtään päivällä, korkeintaan torkahtaa, mutta herää viidessä minuutissa. Ulkona nukkuisi vähän pidempään, mutta naapurin vauvaa nukutetaan myös ulkona ja sehän huutaa aamusta iltaan :(

Voisin lähteä muuten päivittäin vaunukävelylle, mutta isotveljet 2v ja 4v nukkuvat päiväunia, eikä meillä ole kolmostenrattaita tähän tarkoitukseen. Enkä kyllä hankikaan, en jaksa työntää kolmea lasta paria tuntia päivittäin. Lisäksi 6v pitää hakea eskarista, eikä voi olla yksin päiväuniaikaan kotona.

Sanonko naapurille jotain, vai kestän seuraavat pari vuotta tätä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen, että tarvitseeko se 4-v. välttämättä enää päiväunia? Nukkuuko tosiaan tuon 2h ja menee illalla hyvin nukkumaan+ nukkuu yön heräämättä? Vaikea kuvitella, että kotihoidossa oleva 4-vuotias tarvitsisi enää 2h unia. Nimittäin jos ei tarvitse, niin tehän voisitte mennä päiväuniaikaan sinne lenkille, vauva ja 2-vuotias kärryyn nukkumaan.

Vierailija
22/26 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamalan vaikeaa. Meilläkin oli neljä pientä aikoinaan ja kyllä vauva rytmitettiin niin, että kun muut oli ulkona, vauva pantiin nukkumaan vaunuihin. Eihän isommat olisi edes puistoihin päässeet, jos olisivat nukkuneet samaan aikaan. Vauva nukkui kaksi kertaa päivässä eli aamulla kun ulkoiltiin ja illalla kun ulkoiltiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti ole näin avuton ja ääliö?!

Vierailija
24/26 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei...meillä pelastus on ollut lasten kuulokkeet.Poika on nukkunut ne päässä 3kk iästä lähtien ja vetelee 3 t unia vaikka naapurissa rakennetaan.Sisällä ei myöskään kuin urvahtanut ja ilman kuulokkeita ulkona nukkui n. 1/2 tuntia.

Vierailija
25/26 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt herranjestas, ongelma on sinun, ei naapurin. Mä en tiedä itkisinkö vai nauraisinko, jos mun naapuri tulisi mulle valittamaan, että meidän kaksi vauvaa pitää sen vauvaa hereillä itkulluillaan. Varmaan sanoisin, että tervetuloa tänne sisäpuolelle, kaksosemme huutavat ilmavaivojaan niin, että kuulo meinaa lähteä, ei auta mikään eikä rauhoitu millään.

Vierailija
26/26 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt lenkillä ja vauva vaunuissa ja 2 ja 4 vuotiaat käppäilee rinnalla.

Veikkaan ettei tämäkään käy koska sisaruksista lähtee liikaa ääntä :(

Eihän sisälläkään onnistu nukkuminen päivällä koska sisarusten ääniin se vauva herää ei naapurin vauvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi