Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä kuoppa hampaassa reikä vai mikä se on? (Kuva)

Vierailija
16.08.2020 |

Ei ole yhtään kipeä. https://aijaa.com/axeuJj

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ienrajassa oleva syöpymä. karieksen aiheuttama. ei välttämättä oireile jos tuossa kohtaa, purupinnoilla selvästi kipeä. ala harjaamaan hampaasi paremmin ientaskuja ja koko ikeniä myöten. käytä myös hammasväliharjaa.

Vierailija
22/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se särky voi alkaa aivan yht'äkkiä, kuten minulla viimeksi, se oli pe-la välinen yö jonka menin sitten Burana ja Panadolin voimin ja aamulla soitto Haartmanin särky päivystykseen johon en päässyt vaan käskettiin jatkamaan lääkkeillä ja omaan hoitolaan ma-aamuna yhteys.

Koronan takia jonot nyt 6kk eli särky päivystys ainoa osoite jos särky siis iskee.

Siksi, ja pelkoni vuoksi, varaan nyt ajan yksityiselle vaikka se paikkaus maksaakin n.100€.

*6&19*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko kunnon kasa hammaskiveä tai tiukasti tarttunutta ruoanjämää (johon en usko) tai reikä.

Mene hammaslääkäriin, ei reikäkään aina oireile ja saattaa edetä vaikka hampaan ytimeen ja sitten se onkin hampaan poisto edessä, tai juurihoito.

Hammaskiveä ei varmaan ole, koska se on silleen kuopallaan ja luulis että hammaskivi on koholla. Eikä se ruokaa ole. Kunnon reikä varmaan sitten. :( Ap

Lähtökohtaisesti tuollaiset on reikiä, reiät näkyy tummina alueina kuvatulla alueella tai itse hampaassa. Kuten sanoin, niin varaa hammaslääkäri, itselläni ikuinen katumus siitä, että en aikanaan hoitanut legojani kunnolla ja vaikka nyt hinkkaankin niitä tunnollisesti aamuin/illoin ja käytän reikiä ehkäisevää suuvettä niin...itse asiassa mulla on parhaillaankin poskialahampaassa tumma pläntti joka reikä eikä oireile, mutta aion varata elo-syyskuulle ajan lähiyksityiselle hoitaakseni sen. Ed korjaus oli heinäkuun alussa ja juurihoitoon meinasin joutua, mutta paikkasi ja on se kestänyt. 1v sitten ei enää saatu paikattua erästä poskihammasta ja piti repiä pois, ja siitä sitten voi tulla omat hankaluutensa, itselläni ns kuiva kuoppa joka helvettiä.

Tulipa pitkä sepustus, mutta hoida asia kuntoon, pääset vähemmällä!

Omilla 17-19v teineilläni virheettömät hampaat ja täysxylitol-purkkaan mennyt tuhansia (ja menee yhä koska tilaamme useamman säkin säännöllisesti Fazerilla). Lisäksi tietty suuvedet ja tahnat (Elmex)

Itse innostuin vasta vähän aikaa sitten hoitamaan hampaita ja haluisin pelastaa sen mitä jäljellä on. Onhan minulla syyni miksi en ole aiemmin hoitanut mutta se on oikeastaan vain tekosyy koska ei se hampaiden pesu oikeasti vaadi voimia. Ap

Vierailija
24/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis niitä aiemminkin pessyt mutta harvakseltaan. Nyt pesen aamuin illoin ja lankaan illoin + käytän ksylitolituotteita. Ap

Vierailija
25/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis niitä aiemminkin pessyt mutta harvakseltaan. Nyt pesen aamuin illoin ja lankaan illoin + käytän ksylitolituotteita. Ap

Hyvä ap, *pat pat*.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän