Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä kiinnostaa varatut naiset?

Vierailija
21.08.2013 |

Minua on tultu vaikka KUINKA MONTA kertaa iskemään yökerhoissa, kavereiden bileissä ja jopa kuntosalilla, vaikka minulla on sormus sormessa ja olen kertonut olevani varattu. Silti miehet jaksavat yrittää! Jotkut jopa tekstailevat minulle ja ehdottelevat ties mitä. Tiedän, että olen ihan kaunis, ystävällinen, mukava ja sosiaalinen, mutta varattu. En mielestäni flirttaile miesten kanssa, mutta en ole koskaan töykeä tai käske ketään painumaan v*ttuun, ehkä pitäisi? Mutta se ei olisi silloin minua. Onko muilla samoja ongelmia? Ja nämä iskevät miehet eivät ole mitään epätoivoisia tapauksia... Ihan hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä, joista osa itsekin seurustelee / on jopa naimisissa ja lapsia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi panna eikä ne jää roikkumaan.

Vierailija
2/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:49"]

[/quote]

Melkien sanasta sanaan mitä aioin tulla kirjoittamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Okei, no minua ei ainakaan voi panna :D

Vierailija
4/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:48"]

Minua on tultu vaikka KUINKA MONTA kertaa iskemään yökerhoissa, kavereiden bileissä ja jopa kuntosalilla, vaikka minulla on sormus sormessa ja olen kertonut olevani varattu. Silti miehet jaksavat yrittää! Jotkut jopa tekstailevat minulle ja ehdottelevat ties mitä. Tiedän, että olen ihan kaunis, ystävällinen, mukava ja sosiaalinen, mutta varattu. En mielestäni flirttaile miesten kanssa, mutta en ole koskaan töykeä tai käske ketään painumaan v*ttuun, ehkä pitäisi? Mutta se ei olisi silloin minua. Onko muilla samoja ongelmia? Ja nämä iskevät miehet eivät ole mitään epätoivoisia tapauksia... Ihan hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä, joista osa itsekin seurustelee / on jopa naimisissa ja lapsia.

[/quote]

Varattuihin ei tarvitse sitoutua,pelkkä seksi riittää!Ei läheskään kaikkia miehiä kylläkään kiinnosta varatut/saatika vieraat naiset ylipäätään.Jos ovat itse suhteessa.Mutta vapaihin miehiin pätee tämä ensi mainitsemani seikka...

Vierailija
5/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:53"]

[/quote]

[/quote]

Kysymys ei ollut sinusta, vaan yleensä varatuista naisista. Olisit kysynyt miksi sinä kiinnostat miehiä, jos olisit siihen halunnut vastauksen.

Vierailija
6/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:53"]

[/quote]

[/quote]

Kysymys ei ollut sinusta, vaan yleensä varatuista naisista. Olisit kysynyt miksi sinä kiinnostat miehiä, jos olisit siihen halunnut vastauksen.

[/quote]

Juu, ymmärrän. Jotkut ovat oikein todella sitkeitä yrittämään... Pyytävät esimerkiksi kahville. Ainoastaan jossain yökerhossa on tullut suoria seksipyyntöjä ja olen sitten hilpaissut aika lujaa pois "kiitos, mutta ei kiitos".

Olen myös miettinyt, että mahtaako yleisesti miehillä olla myös se, että tulee jotenkin voittajafiilis ja ego kasvaa, jos nyt saa jonkun varatun naisen kiinnostumaan.

Minulla on myös kaverimiehiä, jotka harrastavat tätä varattujen bongailua ihan tarkoituksella.

Vierailija
7/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:52"]

[/quote]

Melkien sanasta sanaan mitä aioin tulla kirjoittamaan!

[/quote]

Ja minä :D

Tosiaan, näitä miehiä ei kiinnosta vakava seurustelusuhde vaan seksisuhde k.o. naisen kanssa.

Vierailija
8/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta varatut naiset.

M, joka ei ole tae miesten yleisestä käytöksestä - ne muut saa tehdä mitä haluavat

Vierailija
9/9 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin kuvitella, että sellaisen metsästäjän aivot raksuttaa näin: pelkästä seksistä ja jännityksestä siinä on kyse." Varatulla on paljon hävittävää, se ei ala soitella perään tai mustankipeenä omalle vaimolle ja luultavasti ei jätä pillereitäkään syömättä. Ja samalla jännää, kun sen "tampion" vaimoa nussin sen selän takana ja se ei tiedä mitään. Mä oon kingi"

Jotenkin noin. Noinhan moni toinen nainenkin ajattelee, että "lainaa" vähän miestä ja lisäjännitystä tulee siitä, että vaimokulta ei tiedä mitään.  Seksiä eli huomiontarvetta (kotona se mies/nainen saa sitä luultavasti aivan riittävästi mutta se rutiiniaviotoimitus ei ole enää niin jännää kuin panna jossain autohallissa takapenkillä kesken ruokiksen tai karata hotelliviikonlopulle työmatkan varjolla); itsetunnon pönkitystä (mulla on markkina-arvoa vielä) ja vaarantunteen hakua omaan rutiinielämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän