Onko sinua ikinä lyöty parisuhteessa
Onko mies/naisystäväsi käyttänyt fyysistä väkivaltaa sinua kohtaan? Vai oletko itse ollut väkivaltainen? Annoitko anteeksi vai jätitkö? Kertokaa te joilla on kokemusta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lyöty, mutta pahinta oli kuitenkin se henkinen väkivalta.
naisethan tässä on mestareita
Ja miehet mestarihakkaajia.
16% miehistä, 17% naisista on parisuhdeväkivallan uhreja. lähde = THL
Onko tässä mukana homo- ja lesbopariskunnat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet mestarihakkaajia.
Onko tässä mukana homo- ja lesbopariskunnat?
Lesbothan on kaikkein väkivaltaisimpia parisuhteessa
On, kahden juristin toimesta.
Ensimmäinen läimäytti kasvojani syntymäpäivänäni ja toinen läpsäisi kättäni vihaisena.
Minun on hyvin vaikea ymmärtää ihmistä, joka lyö.
En enää riskeeraa terveyttäni seurustelemalla.
Ehkä suora lyönti olisi ollut selvä tapaus, mutta huomaamaton nöyryyttäminen, painostaminen on henkistä väkivaltaa, joka on vielä paljon pahempaa, kun siitä ei jää jälkiä. Fyysinen väkivalta sisältää aina henkisen nöyryytyksen.
Olin kertonut exälle lannenikaman siirtymästä, joka aiheuttaa kipua ajoittain. Kun hän pani takaapäin, hän painoi aina kädellään juuri siitä kipeästä kohdasta. Joka kerta hän sanoi että sä olet sekaisin, jos luulet että hän tahallaan. Kipu oli/on viiltävän tuskallinen. Myös suuhunpano hetkellä jossa ei ollut viitteitäkään seksistä, oli hänestä hauskaa. Ei siksi että hänessä olisi ollut mitään seksikästä, vaan siksi että hän halusi käyttää valtaa. Muissa piireissä oli tietysti mitätön.
Saattoi sattua mitä tahansa, ja kun kysyin, hän vastasi 'en tiedä'. Ja että minä olen sekaisin, kun kuvittelen asioita joita tapahtui. Keskiössä minun kokemukseni mitätöinti.
Kysytään miksi jäin vuosikymmeniksi tuollaiseen, mutta väkivaltaan tottuu niin vähitellen. Aivot menee johonkin tilaan. Minä en roikkunut hänessä, vaan aina mahtipontisesti minut jätettyään hän palasi kutsumatta. En tehnyt mitään suuntaan enkä toiseen. Hän myös kavalsi omaisuuttani ja loisi kodissani.
Mitään väkivaltaa ei ollut, kun hän ei lyönyt, eihän?
On lyöty ja jotenkin mies sais käännettä asian että se olisi minun vika että ansaitsin sen. Rupesin uskomaan siihen itsekkin, kunnes fyysinen väkivalta toistui miehen raivostuttua ja pelkäsin todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko sinä palstalle kirjoittavien miesten tekstejä suomalaisnaisista, jotka ovat rumia, tyhmiä, lihavia, laiskoja, miesten kuppaajia jne. jne.?
Julmia kirjoituksia.
On. Kiitos vaan miehelle. Odottelen kutsua käräjille.
N 25
Naisten henkisellä väkivallalla ei ole rajaa.
Olin henkisen väkivalla uhri, kiusaaja oli nainen. Arvatkaa kuinka iloinen olen että pääsin pois siitä suhteesta? Olin valmiiksi masentunut ennen suhdetta ja kuin juttelin naisen kanssa niin hän käytti masentuneisuuttani hyväkseen henkiseen väkivaltaan. Jatkuvaa pakottamista yhteisiin menoihin ja alistamista narsistisesti menojen aikana. Kuin puhuin siihen sävyyn naiselle että en olisi suhteessa kyseiseen naiseen enää niin hän käytti seksiä ja rahaa hyväkseen houkuteltavaksi suhteeseen ja jatkuvasti käytti minua hyväkseen koska hän tiesi että minulla ei ole tukihenkilöitä. Nainen nöyryytti minua ja uskotteli että hän on se hyvä ihminen minulle ja masennukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko sinä palstalle kirjoittavien miesten tekstejä suomalaisnaisista, jotka ovat rumia, tyhmiä, lihavia, laiskoja, miesten kuppaajia jne. jne.?
Julmia kirjoituksia.
Ei vedä vertoja palstan miesvihalle poikalapsien polttamisineen
Vierailija kirjoitti:
Olin henkisen väkivalla uhri, kiusaaja oli nainen. Arvatkaa kuinka iloinen olen että pääsin pois siitä suhteesta? Olin valmiiksi masentunut ennen suhdetta ja kuin juttelin naisen kanssa niin hän käytti masentuneisuuttani hyväkseen henkiseen väkivaltaan. Jatkuvaa pakottamista yhteisiin menoihin ja alistamista narsistisesti menojen aikana. Kuin puhuin siihen sävyyn naiselle että en olisi suhteessa kyseiseen naiseen enää niin hän käytti seksiä ja rahaa hyväkseen houkuteltavaksi suhteeseen ja jatkuvasti käytti minua hyväkseen koska hän tiesi että minulla ei ole tukihenkilöitä. Nainen nöyryytti minua ja uskotteli että hän on se hyvä ihminen minulle ja masennukseeni.
Ps. Minulle tehtiin televisio ohjelma tästä kiusaamisesta vain ja ainoastaan minun televisiooni. Amerikkalaisilla on maapallon kehittynein teknologia tälläiseen. Sain televisio ohjelmassa selville monta asiaa mitkä liittyivät tähän kiusaamiseen. Minun kotona oli käynyt tämä huonossa suhteessa ollut kiusaaja nainen katsomassa jalohopeaani ç-ľ-î-p-p-é-ŕ metallinia murtautumalla kotiini ennen minuun tutustumista. Naisella oli tukihenkilöitä kiusaamiseeni ja kotini murtautumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin henkisen väkivalla uhri, kiusaaja oli nainen. Arvatkaa kuinka iloinen olen että pääsin pois siitä suhteesta? Olin valmiiksi masentunut ennen suhdetta ja kuin juttelin naisen kanssa niin hän käytti masentuneisuuttani hyväkseen henkiseen väkivaltaan. Jatkuvaa pakottamista yhteisiin menoihin ja alistamista narsistisesti menojen aikana. Kuin puhuin siihen sävyyn naiselle että en olisi suhteessa kyseiseen naiseen enää niin hän käytti seksiä ja rahaa hyväkseen houkuteltavaksi suhteeseen ja jatkuvasti käytti minua hyväkseen koska hän tiesi että minulla ei ole tukihenkilöitä. Nainen nöyryytti minua ja uskotteli että hän on se hyvä ihminen minulle ja masennukseeni.Ps. Minulle tehtiin televisio ohjelma tästä kiusaamisesta vain ja ainoastaan minun televisiooni. Amerikkalaisilla on maapallon kehittynein teknologia tälläiseen. Sain televisio ohjelmassa selville monta asiaa mitkä liittyivät tähän kiusaamiseen. Minun kotona oli käynyt tämä huonossa suhteessa ollut kiusaaja nainen katsomassa jalohopeaani ç-ľ-î-p-p-é-ŕ metallinia murtautumalla kotiini ennen minuun tutustumista. Naisella oli tukihenkilöitä kiusaamiseeni ja kotini murtautumiseen.
Mitä vittua? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin henkisen väkivalla uhri, kiusaaja oli nainen. Arvatkaa kuinka iloinen olen että pääsin pois siitä suhteesta? Olin valmiiksi masentunut ennen suhdetta ja kuin juttelin naisen kanssa niin hän käytti masentuneisuuttani hyväkseen henkiseen väkivaltaan. Jatkuvaa pakottamista yhteisiin menoihin ja alistamista narsistisesti menojen aikana. Kuin puhuin siihen sävyyn naiselle että en olisi suhteessa kyseiseen naiseen enää niin hän käytti seksiä ja rahaa hyväkseen houkuteltavaksi suhteeseen ja jatkuvasti käytti minua hyväkseen koska hän tiesi että minulla ei ole tukihenkilöitä. Nainen nöyryytti minua ja uskotteli että hän on se hyvä ihminen minulle ja masennukseeni.Ps. Minulle tehtiin televisio ohjelma tästä kiusaamisesta vain ja ainoastaan minun televisiooni. Amerikkalaisilla on maapallon kehittynein teknologia tälläiseen. Sain televisio ohjelmassa selville monta asiaa mitkä liittyivät tähän kiusaamiseen. Minun kotona oli käynyt tämä huonossa suhteessa ollut kiusaaja nainen katsomassa jalohopeaani ç-ľ-î-p-p-é-ŕ metallinia murtautumalla kotiini ennen minuun tutustumista. Naisella oli tukihenkilöitä kiusaamiseeni ja kotini murtautumiseen.
Mitä vittua? 🤣
Coronavirus lähti liikkeelle brasilian huippusalaisesta käärmesaaresta Wu Haniin rangaistuksena tästä kiusaamisesta mikä on jo jatkunut liian pitkään. Palauttakaa jalohopeani ç-ľ-í-p-p-é-ŕ metallini ja antakaa mimun elää sen kanssa. Katsotaan sen jälkeen kenellä on potentiaalia enemmän, kiltillä miehellä vai kiusaajalla? Tosin ihmiskunnan äänestys on myös yksi mahdollisuus, toinen on sivilisaatiomme tuho ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? 🤣
Coronavirus lähti liikkeelle brasilian huippusalaisesta käärmesaaresta Wu Haniin rangaistuksena tästä kiusaamisesta mikä on jo jatkunut liian pitkään. Palauttakaa jalohopeani ç-ľ-í-p-p-é-ŕ metallini ja antakaa mimun elää sen kanssa. Katsotaan sen jälkeen kenellä on potentiaalia enemmän, kiltillä miehellä vai kiusaajalla? Tosin ihmiskunnan äänestys on myös yksi mahdollisuus, toinen on sivilisaatiomme tuho ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimellani.
Palstan sensuuri on tekopyhä ja on suurempi osasyyllinen coronaviruksen leviämiseen kuin mikään paská Kiina tarina. Kiinalla ei ole mitään osaa jalohopean ç-ľ-í-p-p-é-ŕ metallin varastamiseen.
Joo oli nuoruudessa yks pontikankeittäjä, joka iski mun silmän mustaksi. Ero tuli ja heti, eikä tosiaan enää tavattu. Ekasta lyönnistä on lähdettävä ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? 🤣
Mitä hauskaa tässä on? Jos ja ilmeisesti kuin pidät tätä hauskana niin olet kiusaaja myös.
Kerran.
Lähdin samantien.
Mies ei vieläkään (8 vuoden jälkeen) ymmärrä, mitä tapahtui. Hän oikeasti luuli, että suutuspäissäni lähdin autolla jonnekin enkä tullut yöksi kotiin. Seuraavana päivänä miehen ollessa töissä tuli Niemen auto pihaan, keräsin tavarani ja se oli siinä.
SuomalaisetOvatVitunÄidinnussijaHuoranPentuKiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua? 🤣
Näytät joltain pedofiililtäHillaryClintonilta tuolla tekopyhällä kommentilla.
Ei koskaan. Takana pari suhdetta ammattikoululaisiin alaikäisenä ja myöhemmin pariin teekkariin ja sittemmin yhteen dippainsiin. Kukaan ei ole koskaan ollut lähelläkään mitään väkivaltaa.