Rasvainen makkara paha?
Yleistä keskustelua rasvamakkarasta ja vaikutuksista elimistöön/perheeseen.
Kommentit (38)
Huhhei makkishuuppa ja hopsanssaa sano makkaramestari kun rasvansa pudotti! Tarina ei kerro miehelle muuta nimeä kuin Lihamestari Aarne Kusti Koponen Toiviotie 12 Muurmansk. Se jääköön mysteeriksi
Itse nautin kyllä teollisesta makkaran hajusta ja koostumuksesta sekä ennen kaikkea mausta. Osaavat hommansa siellä isoissa tehtaissa! Laatu vaihtelee ja on yleensä rasvapaskaa jota en kyllö suosittele kellekkään! Arvosanani 5/7
Ihan sama vaik on lama tänään paistuu makkara! Chill
Joskus olen fantasioinut siitä että mikrofonit karaokebaareissa olisivatkin rasvaisia makkaroita, joita voisi sitten laulannan ohessa napostella. Ihan samaan tapaan kuin artistit ottavat rasvaista öljyä ennen laulantaa. Laulaessa voitelu on tärkeintä.
Siemenneste käy kyllä majoneesista. Ihan turha alkaa täällä väittelemään kun ei paremmasta tiedä.
Lähinnä karsinogeenien saannin kannalta tulisi jokaisen nauttia vähintään kuudesta kahdeksaan keskipitkää rasvamakkaraa päivässä. Henkilökohtainen lääkärini totesi jotain tähän malliin: "Ei makkara miestä, jos ei mies makkaraa."
Tässä kun makkarasta kerran puhutaan niin onko porukalla lempimakkaroita? Itse pidän isosta eetwartista, rasva oikein tirskahtaa mukavasti puraistessa.
Tarpeentekijä kirjoitti:
Nuo makkarat voisi ihan hyvin lähettää kehitysmaihin jotta saisivat sielläkin ihmiset rasvaa luiden ympärille.
Eivät heidän mahalaukkunsa ole lihansyöntiin tehty. Kasveja niissä maissa kulutetaan ravintona. Olikohan se historoitsija J.P. Williams joka sanoikin Afrikan olevan maapallon rehusammio...
Iso Eetwartti kirjoitti:
Tässä kun makkarasta kerran puhutaan niin onko porukalla lempimakkaroita? Itse pidän isosta eetwartista, rasva oikein tirskahtaa mukavasti puraistessa.
Se uusi Wilhelmin Carolina Reaper makkara on kyllä hintansa väärti. Täytyypäs kysyä vaimoni poikaystävältä josko saisin hakea yhden paketin taas.
Iso Eetwartti kirjoitti:
Ehdottomasti lauantaimakkara! Joskus saattaa mennä kaksikin pötköä pelkiltään yhdeltä istumalta. Pahoittelut jo etukäteen jos joku kokee viestini epäsoveliaaksi tähän ketjuun.
Mä vaan mietin että oispa rasvaa. En tiedä parempaa toista safkaa. Haba kasvaa sun pakaraa rasvaan. Housuissa kasvaa mut minkäs sille mahtaa
Kerrassaan eriskummallista keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mmm. Nii o.
Ben Furman kiteyttäisi tämän pähkinän kuoreen: ilman rasvaa ei olisi ihmiselämää.
ahjo kirjoitti:
Hyi saatana rasvamakkarapaskat lautasella,,, hikistä on ja valuu,,, velloo ja haisee,,, lötjäke,,,,
Älä hyvä ihminen lautaselle pasko, vessat on keksitty!
Rasvaa pitää olla mutta ehkä siinäkin liika on liikaa. Kuten makkaransyönnissä yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi ja sama on kirjoitellut koko ketjun. Kaikissa kommenteissa on nimimerkki.🙄
Nuo makkarat voisi ihan hyvin lähettää kehitysmaihin jotta saisivat sielläkin ihmiset rasvaa luiden ympärille.