Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä helvetti ihmisiä vaivaa???

Vierailija
16.07.2006 |

Tulisiko sinulle mieleenkään kysyä joltakulta puolitutulta että vieläkö hän imettää? Tai kenties ihan tuntemattomalta?

Ei minulle vaan tulisi?

Eilenkin minulta tuli joku urpo kysymään sukujuhlissa että miten maito riittää?

Minulla on siis 10 kk ikäinen lapsi ja olen raskaana aika loppusuoralla.

Ensin ihmettelin että mikä ihmeen maito, ja sitten vasta hoksasin että imetyksestä on kyse.

Menin niin hämilleni että sopersin vain että joo, riittää kun sitähän saa kaupasta....

Miksi ihmeessä kysellään näin henkilökohtaisia asioita? Mitä vitalista minun imetykset kellekään kuuluu? Argh!

Kas kun ei kysellyt että miten suoli toimii, yhtä takuuvarmasti olisin vastannut tuollaiseen kysymykseen!

Mikä ihmeen kutke se on tietää toisten imetyksistä? Mitä ihmettä joku tekee moisella tiedolla?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on aika luontaista puhua ja kysyäkin imetyksistä jos vauvan äiti olet.

Kyllä on näköjään joillekin se imetys, tai ilm imettämättömyys, herkkä aihe....kummallista sakkia.

Vierailija
2/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta kysytään (odotan esikoistani) jatkuvasti kuinka pitkään olemme lasta yrittäneet. minusta se on sama kuin kysyisi " kuinka usein harrastatte seksiä tositarkoituksella" . sorry vain, mutta yksityisyyteni rajat ovat hyvin korkeat ja sänkykamariasiat eivät kuulu KENELLEKÄÄN muille kuin asianosaisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meneekin liian henkkohtaiselle tasolle, totta.

Vauvan äidin imettämisasia taas ei, mielestäni.

-2-

Vierailija
4/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joko loukkaantua kysymyksestä, vastata ilkeästi takaisin tai todeta suoraan kysyjälle: " Kysymyksesi on mielestäni hyvin henkilökohtainen joten jätän vastaamatta siihen."

Jos kysyjä on fiksu hän pahoittelee kysymystään ja jättää asian siihen.

Vierailija
5/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottava tai pienen vauvan äiti on jostain syystä vapaata riistaa ja kaikkien pitäisi muka tietää kaikki! Odotus aikana usein jopa tuntemattomat tulivat kysymään painon noususta!? Siis enhän minäkään kysy muilta ei odottavilta että " olet sitten lihonnut.. paljos on tullu?" Tai just tuo imettäminen. Mitä se kenellekään kuuluu??

Vierailija
6/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Odottava tai pienen vauvan äiti on jostain syystä vapaata riistaa ja kaikkien pitäisi muka tietää kaikki! Odotus aikana usein jopa tuntemattomat tulivat kysymään painon noususta!? Siis enhän minäkään kysy muilta ei odottavilta että " olet sitten lihonnut.. paljos on tullu?" Tai just tuo imettäminen. Mitä se kenellekään kuuluu??

Kukaan ei muuten kyselisi painosta, mutta raskaana ollessa sitä saavat kysyä/kommentoida ihan kaikki, vieraammatkin ihmiset. Musta on myös todella outoa että ihmiset kokevat oikeudekseen kysyä kuinka kauan lasta " tehtiin" , enhän minäkään mene utelemaan heidän seksielämästään.

Vierailija
7/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ahdasmielinen tiukkis jos et anna taputella vatsaasi, et kerro painostasi ja sen nousuista, et puhu imetyksestä tai halua imettää julkisesti, et kerro että kuinka usein harrastit seksiä, jotta tärppäsi...

Itse vastasin melko pisteliäästi tuntemattomille kun utelivat asiasta. Pitäisi nyt tosiaan tajuta, että mitä on sopivaa kysyä vierailta ja mitä ei. Eräs MIES uteli jopa sitä, että onko virtsani ollut puhdasta! (raskausaikana)

Vierailija
8/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksi sukulainen tölväs imetyksen alkumetreillä: " tuntuuko se sulla niinku täällä (tökkää omaa häpykumpuaan)?" Voi viddu...en todellakaan kertoisi kesken kahvituksen mistään alapääntuntemuksistani luontevasti. Sanoin, että tuntuu joo, niitä kipeitä jälkisupistuksia tulee imettäessä.

Vierailija
9/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinenkin imetys-utelija oli keski-ikäinen MIES!!!! Hiukan ihmetyttää!

ap

Vierailija
10/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin siinä sitten kahvia ja pikkusuolaista, ja yhtäkkiä tämä ystävä kysyy siinä kahvipöydässä että " repesitkös pahasti synnytyksessä, menikö peräsuoleen asti" tai jotakin tällaista!

Siinä meni mieheltäni pulla väärään kurkkuun, hänelle kun nämä asiat ovat vaikeita puhua ja kyllä minullekin silloin kun syön!

Eli minäkin toivoisin hiukan enemmän sitä hienotunteisuutta!

Vierailija
11/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatathan olla ateisti.

Itselläni on liikuntavammainen lapsi ja välillä kysytään miksei ton ikäinen lapsi jo kävele. minusta se on aivan ok. Jos ei halua vastata, niin sitten jättää vastaamatta.

Vierailija
12/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsen kävelyn kysyminen ei ole henkilökohtaisuus samalla tapaa kuin imetyksestä, seksistä ja virtsasta utelu.

Vierailija
13/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kosketti nainen uimahallin saunassa mahaan ja sönkötti jotain, että ai kun vauvamasu näyttää kauniilta. OLIN ALASTI ja tuntematon nainen koskee minua. Oli todella lähellä, etten oikeasti lyönyt naista. Se oli aivan primitiivinen reaktio ja jotenkin ihmeesti sain käden laskemaan alas.

Lisäksi sukulaiset ovat kyselleet, että repesinkö synnytyksessä pahasti (tiesivät, että repesin, koska en istunut 3kk) ja myöhemmin, että onko alapää parantunut. Voin kyllä noista asioista jutella, mutta en kahvipöydässä niin, että paikalla on appiukko ja pari setää. Juu ei kiitos.

Nyt odotan kolmatta ja eräs sukulainen totesi asiasta kuultuaan, että ai teillä on seksiäkin, vaikka on kaksi pientä lasta. Hohhoijaa.

Vierailija
14/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin juuri erään uuden äidin puistossa ja kymmenen minuutin aikana tämä täysin tuntematon ihminen oli kysellyt lapsilukumäärämme, udellut onko kaikilla sama isä, ovatko lapset tosiaan kaikki minun, kun eivät ole minun näköisiäkään,onko meillä jokin uskonollinen vakaumus ja olenko raskaana, kuinka monta lasta aiomme vielä hankkia. Loukkaantui sitten vähän, kun en kaikkiin halunnut vastata. Kertoi siinä samaan hengenvetoon kaikki omat asiansakin.

Vierailija
15/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttni oli raskaana ja puolituntematon pankkineiti alkaa kysellä että " paljonkos on kiloja tullut?"

Mun mielestä noi kiloasiat eikä monet muutkaan kuulu todellakaan kenellekkään!?

Vierailija
16/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen sukulaisten kanssa mieluusti vaikka opiskelustani, mutta paino, virtsa, imetys ja seksin harrastamisen tiheys eivät heille kuulu.

Vierailija
17/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MINUSTA on luonnollista tilittää tuntemattomille rakkoni ja suoleni toimintaa, seksielämääni, kilojani, imetystäni, yms. , pitää sen silloin olla luonnollista KAIKILLE muillekin.

Herätys!! Se kun ei mene niin. Kyllä aikuiselta pitää löytyä sen verran hienotunteisuutta ja tilanteen " lukutaitoa" , ettei ala kaikilta kyselemään asioita, jotka saattavat joillekin olla yksityisiä.

Vierailija
18/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovatkin paljon kysyjästä, jotkut ihmiset eivät vain kertakaikkiaan ole hienotunteisia, ovat siis täysurpojuntteja!

Vierailija
19/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tietää, että olet harrastanut seksiä kun olet raskaana, kaikki tietää, että sinulla on kuukautiset jos ostat tamponeja jne. Miksi ihmeessä näitä asioita pitäisi häpeillä ja piilotella?

Vierailija
20/36 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän henkilökohtaiset rajanne, jollette niitä kerro?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi