Olen alkoholisoitunut etätöiden myötä
Nyt on pakko ryhdistäytyä. Olisiko vinkkejä miten päästä tästä tissuttelusta eroon?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lopetin kaiken tissuttelun koronan myötä kun alkoi jatkuva etätyö. Ihan vain päättämällä etten osta enkä juo alkoholia. En tiedä muutakaan tapaa lopettaa.
Niin ei kai tuossa muuta tapaa ole. On vaan niin helppo tissutella, kun ei tarvitse mennä toimistolle näyttämään krapulaista naamaansa.
Mun paras päätökseni oli jo aikoinaan olla ostamatta kotiin alkoholia. Aivan erityistapauksessa voin vieraita varten ostaa. En ole absolutisti mutta juon vain ravintolassa, eikä niissä tule alvariinsa rampattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lopetin kaiken tissuttelun koronan myötä kun alkoi jatkuva etätyö. Ihan vain päättämällä etten osta enkä juo alkoholia. En tiedä muutakaan tapaa lopettaa.
Niin ei kai tuossa muuta tapaa ole. On vaan niin helppo tissutella, kun ei tarvitse mennä toimistolle näyttämään krapulaista naamaansa.
Juuri siksi päätin lopettaa, koska olisi ollut liian vaarallista sallia itselleni alkoholi, kun ei kukaan näe eikä haista, jos juominen karkaakin käsistä. Pelkäsin muuttuvani rappioalkoholistiksi :D