Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta miten paljon ilmaa on lehtien tilausmaksuissa!

Vierailija
20.08.2013 |

Lehtitilaukseni oli muuttunut jatkuvaksi tilaukseksi(olin unohtanut perua) ja kun lasku tuli kotiin oli 4kk jakso hinnaltaan 65€. soitin ja pperuin tilauksen. Ajattelin, että maksan yhden lehden joka oli ehtinyt tulla. Myyjä kysyi, että jatkaisinko tilausta, jos saisin 4kk lehdet 30€!! Siis alle puoleen hintaan! Varmasti moni vaan kiltisti maksaa noi järkyttävät hinnat ja siihen perustuu, et ne voi sitten tarjota tollasia hinnanpudotuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta lehtiä niin että en katkaisisi tilausta. Selvää rahaa säästää sillä, että vertaa hintoja. Esim Aku Ankka, katsoo eri hintoja eri tarjoajilta ja laskee mikä tulee halvemmaksi. Kannattaa soittaa myös, ja kysyä päivän tarjousta, olen sitäkin kautta saanut halvimman tarjouksen. Otan aina kestotilauksen (on halvin) mutta soitan ja laitan päättymään ennen seuraavaa tilausjaksoa, jolloin katkee ennenkuin tarjous päättyy... Näin säästyy helposti n. 50-60 % normaali kestotilaajaan verrattuna.

Anopille olen tilannut joululahjaksi ET-lehteä, lapselle Aku Ankkaa, lisäksi meille tulee Helsingin Sanomat, jotka taasen otan aina määräaikaisena, koska tässä lehdessä taas kallein vaihtoehto on se kestotilaus... Ja kyttään kyllä tarjouksia. Muita lehtiä meille ei tulekaan. Jotenkin en osaa olla ilman Hesaria, ja lapsi taas haluaa tuon Aku Ankan.

T säästeliäs

Vierailija
2/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle tullu Me naiset jo monta vuotta ja aina ennen olen kestotilausen lopulla soittanut, että lopetan tilauksen. Sitten ne sanovat että "no meillä olis tällänen kesä/syksy tms kampanja, että saisit puoleen hintaan tilauksen. Sitte oon ottanu sen jatkon puoleen hintaan. Tänä kesänä en jaksanu soitella sinne, vaan maksoin kiltisti kestotilauksen jatkon ja kauhistuin kun se tilausjakso just jonku 4-5kk ja 71e!

Nyt näin vielä mainoksen, jossa Menaisten tilaamisesta olis saanu 30e DKNY- tuoksun kaupan päälle! Murr! Olis pitäny katkasta koko lehden tilaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.. ja kun ottaa huomioon miten tolkuttomasti mainoksia ja "piilomainoksia" lehdet sisältää niin melkeinpä saisivat maksaa lukijoille siitä ilosta, että jaksavat selata. Käsittääkseni tilaajien tuoma raha suurudestaan huolimatta on vähäistä verrattuna mainospaikkojen myynnistä saataviin..

Vierailija
4/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minusta törkeää tuo, mitä lehdet maksaa, jos vaan antaa sen kestotilauksen jatkua. Tulee huijattu olo. Eikä taatusti saa mitään kylkiäislahjoja.

Muutenkin aikakauslehdet Suomessa ihan järkyn kalliita, jos vertaa esim. Saksassa tai Iso-Britanniassa lehtien hintoihin.

Vierailija
5/7 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu. Soitin peruakseni lehden joka olis ollu melkein 50€ 5kk ja nyt saankin sen 20€ 5kk. En ollut uskoa korviani! No, jatkoin lehteä. Mutta kyllä kestotilaajia huijataan (luulisi että mitä kauemmin on asiakas, sitä edullisemmin saa lehden mutta suomessa se menee juuri toisinpäin).

Vierailija
6/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy muistaa, että lehden toimitus tekee aina saman verran työtä riippumatta tilaajien määrästä. Joten lehden tekokulut on aina melko vakiot. Painatus ja postitus ei maksa enää niin pajoa. Joten jokainen tilaaja ns breakeven pointin jälkeen on puhdasta tuottoa. Ja lisäksi lehdistä täytyy muistaa, että niiden myynti-idea on hieman poikkeava monesta muusta tuotteesta. Eli lehdet tilataan aina pitemmäksi aikaa. Vaikka te teette vuoden tilauksen niin todellisuudessa teidän tilaus tulee olemaan useamman vuoden mittainen. Joten tälläsissä tuotteissa tyypillisesti se ensimmäisen tilausjakson maksu menee kokonaan lehden myyjälle, eli useimmiten puhelinmyyntifirmalle. Vakuutuksiakin myydään samalla idealla ja kummassakin saa alkuun hyvät alennukset, koska ne asiamiehet on valmiita dumppaamaan hinnan alas, jotta saavat myynnin aikaan. Se kun on kaikki kotio päin kuitenkin.

Vierailija
7/7 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio! Unohdin perua Kotivinkki-tilauksen. Lasku tuli. 10kk ja 80€. Lasku kahdessa erässä. Soitin ja peruin. Myyjä kysyi, jatkaisinko, jos 10kk maksaisi 40€? Hämmästyin ja olin ihan et nojoo....Myyjä sanoi, että revi kakkososa ja maksa vain ensimmäinen 40€ lasku. Ja mulle tuli kotiin uusi tilausvahvistus 10kk ja 40€. Uskomatonta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan