Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään teistä kestänyt suhde joka on alkanut pettämisestä?

Vierailija
16.08.2020 |

Petettiin molemmat puolisoitamme, ja nyt puolisen vuotta yhdessäoloa. Onko teillä kokemuksia, miten tällä tavalla alkanut suhde on kestänyt?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän sovitte hyvin yhteen sitten. Tietyssä mielessä ei teillä ole edes varaa loukkaantua, jos toinen tai molemmat pettää toisiaan. Tiesitte jo, millaisia olette luonteeltanne.

Ei se kyllä luonteesta kerro yhtään mitään.

Ihminen ja tilanteet on paljon monimutkaisempia kuin mustavalkoinen mielesi antaa ymmärtää.

Kyllä, tilanteita on monenlaisia ja ihmiset voivat muuttuakin. Itse en kuitenkaan uskaltaisi luottaa ihmiseen, jolla ei rakkauden haihtuessa parisuhteesta ja uuteen ihastuessa ole ollut kanttia erota, vaan joka on ruvennut suhteeseen toisen selän takana.

Vierailija
22/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin entistä miestä nykyisen kanssa. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 11vuotta, eikä mitään ”tarvetta” pettämisellä ole ollut.

Niin, sähän voit puhua vain omasta puolestasi... Ja jos sitä "tarvetta" taas tulee, niin sittenkö loikitaan taas vieraisiin, sen sijaan että suoraselkäisesti erottaisiin suhteesta jossa ei ole hyvä olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset pariskunnat pystyvät jakamaan kaiken, vaikka muilta saadut sukupuolitaudit.

Sitten joskus kun pettämisestä alkanut yhteiselämä on jatkunut siihen pisteeseen että äiti tulee työmatkalta pusuttelemaan lapsia ja kasvoilla ja hiuksissa on vielä jotain kuivunutta orgaanista, mikä on peräisin joltain muulta ihmiseltä, puoliso ei voi ainakaan väittää olevansa yllättynyt. Taipumukset ovat olleet tiedossa jo ensipäivistä. 

Vierailija
24/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen loppuu. kun pettäjä on kyvytön pettämään tai ei enää kelpaa kenellekään. Tosin jää vielä maksulliset vaihtoehdot ja netissä pettäminen, jos sellaisenkin pettämiseksi laskee.

Vierailija
25/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään mieheni toinen nainen. Nyt ollaan naimisissa ja kaksi lasta. En ole ylpeä suhteen alusta mutta nykyhetkeen hyvin tyytyväinen.

Vierailija
26/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alkoi kun olimme molemmat vielä varattuja, mutta mistään paneskelusta ei ollut kyse. Emme edes harrastaneet seksiä moneen kuukauteen. Kateelliset voivat panetella ihan rauhassa. 

Vierailija
27/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään mieheni toinen nainen. Nyt ollaan naimisissa ja kaksi lasta. En ole ylpeä suhteen alusta mutta nykyhetkeen hyvin tyytyväinen.

Onko lapset samasta isästä?

Vierailija
28/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme alkoi kun olimme molemmat vielä varattuja, mutta mistään paneskelusta ei ollut kyse. Emme edes harrastaneet seksiä moneen kuukauteen. Kateelliset voivat panetella ihan rauhassa. 

Siis ette paneskelleet eli harrastaneet seksiä keskenänne vai senhetkisten puolisoidenne kanssa?

Vierailija
29/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, koska tämän toisen osapuolen mikään suhde ei kestä sen vuoksi, että hän ei oikeasti välitä kumppaneistaan. On suhteessa vain loisiakseen hetken kunnes kyllästyy, kun hyöty loppuu, hän lähtee. Pettää kaikkia puolisoitaan eikä aio sitä tapaa lopettaa. Minä sain mitä halusin ja hän sai mitä halusi saavuttaa toiminnallaan. Ei sitä suhdetta oltu tarkoitettukaan kestämään kuin max puolivuotta. 

Vierailija
30/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapset teidän yhteisiä vai aiemmista suhteista? Vai oletteko naimisissa tahoillanne? Oletteko olleet kauan naimisissa?

Kiinnostavia nämä onnellisessa vaiheessa olevat tarinat.

Vierailija
31/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii varmasti luonnetta kun tietää että toinen on valmis pettämään luontevasti kun tavalla tai toisella parempi osuu kohdalle. Tietysti jos kuvittelee olevansa joka suhteessa parempi kuin kaikki muut niin se helpottaa itsepetosta. 

Vierailija
32/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ette paneskelleet eli harrastaneet seksiä keskenänne vai senhetkisten puolisoidenne kanssa?

Olipa outo kysymys. Tietenkään emme harrastaneet seksiä myöskään tulevien exien kanssa. 

Vierailija
33/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän sovitte hyvin yhteen sitten. Tietyssä mielessä ei teillä ole edes varaa loukkaantua, jos toinen tai molemmat pettää toisiaan. Tiesitte jo, millaisia olette luonteeltanne.

Ihminen ja tilanteet on paljon monimutkaisempia kuin mustavalkoinen mielesi antaa ymmärtää.

Kyllä, tilanteita on monenlaisia ja ihmiset voivat muuttuakin. Itse en kuitenkaan uskaltaisi luottaa ihmiseen, jolla ei rakkauden haihtuessa parisuhteesta ja uuteen ihastuessa ole ollut kanttia erota, vaan joka on ruvennut suhteeseen toisen selän takana.

Edelleenkään ihmiset ja tilanteet eivät ole noin mustavalkoisia. Siihen saakka on voinut sinnitellä lasten, talouden yms syiden takia. Eroamattomuus ei ole ollut kiinni kantista vaan ihan järjellä tehty valinta.

Vierailija
34/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatii varmasti luonnetta kun tietää että toinen on valmis pettämään luontevasti kun tavalla tai toisella parempi osuu kohdalle. Tietysti jos kuvittelee olevansa joka suhteessa parempi kuin kaikki muut niin se helpottaa itsepetosta. 

Eihän sellaista voi tietää että toinen on valmis. Eikä suhteissa ole kyse siitä että on parempi ihminen kuin muut vaan että on toisilleen sopiva pari ja tunteita välillään.

Vierailija
35/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kesti 20vuotta, nyt toka menossa 8.vuosi. Mies 42v ja minä 46v.

Vierailija
36/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo kysymys. Tietenkään emme harrastaneet seksiä myöskään tulevien exien kanssa. 

No ette tietenkään.

Vierailija
37/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin miestäni. Nyt on oltu yhdessä 7 vuotta tämän uuden kanssa. Ylpeä en tuosta alusta ole, tietenkään, mutta tämä ihminen nyt vaan on se "oikea" minulle. Jos sinulla on tarvetta pettämiseen, ja ehkä vielä toistuvasti, voi olla, ettet ole oikean ihmisen kanssa yhdessä. Nykyään ei kiinnosta muut miehet, eikä minkään tason flirttailu muiden kanssa; tässä on hyvä olla. 

Vierailija
38/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestänyt kohta 20 Vuotta.

Kyllä se on naisissa sama kuin työpaikoissa, helpompi vaihtaa lennossa kun osuu parempi kohdalle.

Vierailija
39/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista voi tietää että toinen on valmis. Eikä suhteissa ole kyse siitä että on parempi ihminen kuin muut vaan että on toisilleen sopiva pari ja tunteita välillään.

Pettämisestä alkaneessa parisuhteessa voi tietää tämän ihan  omakohtaisesta kokemuksesta. 

Vierailija
40/69 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se syy, miksi pitäisi pettää eikä erota ensin kumppanista, jonka kanssa suhde ei toimi? Älä vaan sano, että lapset.

Mun ex ainakin tarvis hoitopaikan. Eli tuli ensin exältään mulle hoitoon ja sit kun mä huomasin, että se valehtelee jne. hommas eka uuden naikkosen ennen kuin kunnolla eros ja nyt se on sen uuden luona hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi