Miksi naiset eivät käytä klipsi- tai magneettikorviksia vaan rei’ittävät korvansa?
Nättejä korujahan voi pitää myös ilman reikiä, miksi naiset tuhoavat itseänsä?
Kommentit (15)
Tuollaiset häviää helposti, lisäksi itse tykkään käyttää lähinnä ketjuja ja renkaita.
:DDDDD Vai että oikein tuhoavat. Tää oli hauska!
Vastauksena kysymykseen: Ainakaan mun korvissa ei klipsit pysy. Ne valuu ja irtoilee aina. Ja jos ei, niin sitten ne puristaa niin, että tuntuu.
Ne klipsit painavat ja sattuvat pahasti.
Klipsit on epämukavia ja painavat korvalehteä.
Klipsikorvis sattuu koko ajan, mutta reiät vaan silloin kun ne tehdään.
Varmaan sen verran pieni juttu ne pienet pistot ettei haittaa :D
Magneettikorvikset on rumat eikä ne pysy päällä reivatessa
Mitähän tuhoamista noissa pienissä rei'issä on jota kukaan ei edes näe, vai tutkitko ihmisten korvanlehdet suurennuslasin kanssa? T. Rei'itetty jo 3-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
:DDDDD Vai että oikein tuhoavat. Tää oli hauska!
Vastauksena kysymykseen: Ainakaan mun korvissa ei klipsit pysy. Ne valuu ja irtoilee aina. Ja jos ei, niin sitten ne puristaa niin, että tuntuu.
Montako reikää korvissasi on? Johtuisiko irtoileminen ja liiallinen puristaminen rei’istä?
Mulla oli lapsena semmoiset klipsikorvakorut ja ne sattui aivan järkyttävästi. Siitä huolimatta putosivat helposti. Äiti ei antanut reikiä tehdä niin pidin hammasta purren kunnes lupa irtosi. Reiän tekeminen sattui tasan yhtä paljon kuin niiden nipsuttimien puristus, erona vaan se että kesti hetkisen ja loppui siihen.
Mitä h ittoa asia ap:lle millään lailla kuuluu?
Teininä kaverit käyttivät klipsikorviksia, joten minäkin ostin sellaiset. Eihän niitä pystynyt käyttämään, kun ne sattui niin s**tanan paljon, vesi vain valui silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä h ittoa asia ap:lle millään lailla kuuluu?
Kysyin asiaa, koska aihe kiinnostaa minua. Anteeksi, jos loukkasin kysymykselläni. -Ap
Kokeile niin tiedät. Sitä tökkii mielummin itsensä täyteen reikiä ennen kuin käyttää niitä nipistimiä vapaaehtoisesti.
On kyllä kamalaa tuhoamista joku pieni reikä jota ei juurikaan näe.