Ylipainoisille kysymys! Haluaako ylipainoinen seurustella välttämättä toisen ylipainoisen kanssa
vai haluaisitko että oma kumppani olisi normaalipainossa vaikket itse ole? Oon miettinyt tätä asiaa ja kysyin yhdessä ketjussa tätä mutten saanut vastausta.
Kommentit (44)
Olen ylipainoinen nainen ja minulle kelpaa ruumiinrakenteeltaan kaikenlaiset miehet,kunhan hän on rakastettava huomaavainen ja harrastaa kanssani asioita. Miesihanteeni on toki karhumainen iso mies, mutta tuttavapiiriini kuuluu myös eräs pieni ja hinteläkin mies joka on koostaan huolimatta erittain miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylipainoinen nainen ja minulle kelpaa ruumiinrakenteeltaan kaikenlaiset miehet,kunhan hän on rakastettava huomaavainen ja harrastaa kanssani asioita. Miesihanteeni on toki karhumainen iso mies, mutta tuttavapiiriini kuuluu myös eräs pieni ja hinteläkin mies joka on koostaan huolimatta erittain miehekäs.
Olen myös ylipainoinen ja ihannemieheni on aina ollut pikemmin kookas kuin timmi, sama silloinkin kun olin itse viisi-kuusikymmentäkiloinen. Se ei ole silti estänyt rakastumasta miehiin, jotka eivät ole niin massavia. Ja eka poikaystäväni laihdutti mielestäni liian laihaksi, kun aloimme seurustella. Minusta hän oli ihan hyvä sellaisena ylipainoisena (ei lihava).
Voi luoja miten typerä kysymys. Herätys, ihmiset.
Minulle kelpaisi ylipainoinenkin nainen, mutta tärkeämpää on kemiat, että ne kohtaa. Laihoissa, normaalipainoisissa kuin lihavissakin voi olla ihastuttavia piirteitä :)
Itse olen todella tuhti.
Semmoinen kumppani, joka etsii jatkuvasti huomautettavaa, ei ole tyyppiäni. Tai ei ymmärrä mitään intohi oista tai nautinnoista.
Ystävällisimmät naiset ovat olleet itseäni huomattavasti vanhempia. Saattavat jopa kehua ulkonäköä.
Nuoremmat tai jopa itseni ikäiset eivät juuri myötätuntoa tai ystävällisyyttä ole osoittaneet.