Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoisille kysymys! Haluaako ylipainoinen seurustella välttämättä toisen ylipainoisen kanssa

Vierailija
16.08.2020 |

vai haluaisitko että oma kumppani olisi normaalipainossa vaikket itse ole? Oon miettinyt tätä asiaa ja kysyin yhdessä ketjussa tätä mutten saanut vastausta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin kelpaisi ylipainoinen mies. Niin kelpasi silloinkin, kun olin itse vielä laiha.

Vierailija
22/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei ole ensimmäinen kriteeri puolisoa valitessa, ainakaan itsellä. Mulla on tällä hetkellä noin 30 kiloa ylipainoa, jonka pudottamiseksi olen alkanut toteuttaa elämäntaparemonttia.  Tarkoitus on päästä takaisin normaaliin, hyvänolonpainoon ja myös pysyä siinä. Enemmän siis painaisi se, onko puolisokokelaalla jo itsellään sellaiset elintavat että ne tukevat minun tavoitettani tai onko hän mahollisesti samassa tilanteessa minun kanssa ja voimme tukea toinen toistamme. 

Mutta siis ensisijaisesti en etsi pelkästään tietyn painoista kumppania, en ylipainoista enkä normaalipainoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Jos ylipainoinen MIES haluaa hoikan naisen, sitä pidetään haihatteluna, käsketään laihduttamaan ja käymään salilla.

Vasta sitten olet oikeutettu hoikkaan naiseen. Jos silloinkaan. Eduksi lasketaan jos sulla on lihaksien lisäksi myös rahaa.

Jos taas ylipainoinen NAINEN haluaa lihaksikkaan miehen (perushoikka ei edes kelpaa, pitää olla lihaksikas), sitä pidetään hienona asiana, tässäpä meillä omanarvon tunteva rohkea nainen joka tietää mitä haluaa, eikä tyydy vähään. YOU GO GIRL!

In Finland we have this thing called "tasa-arvo".

Tuolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Ihan missä päin maailmaa ihan kuka tahansa saa haaveilla millaisesta puolisosta haluaa. Vai mikä ihmeen ajatuspoliisi sinä kuvittelet olevasi?

Ei todellakaan saa haaveilla.

Sen todistaa jo tälläkin palstalla käydyt lukuisat keskusteluketjut aiheesta.

Johan vastauksesi sen todisti, itse toimitat Ajatuspoliisin virkaa kieltämällä minun mielipiteeni.

Vierailija
24/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti halua. Monella lihavalla naisella on nimenomaan se, että haluavat normaalipainoisen miehen eivätkä huoli ylipainoista.

Äläpäs sano. Tunnen parikin ylipainoista naista miltä löytyy yhtä tukeva ukko.

Vierailija
25/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, eikä minua haittaa vaikka puoliso olisi ylipainoinen. Jos ylipainoa olisi niin paljon, että arjessa selviytyminen alkaisi olla hankalaa, sitten se olisi vasta ongelma.

Vierailija
26/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavan ylipainoinen mies ja eksäni oli normaalipainoinen. Mutta ei minua haittaisi mennä treffeille ylipainoisen naisen kanssa, koska en ole luontealtani pinnallinen.

Vierailija
27/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen kumppani ei haittaa, kunhan sillä on samanlainen asenne ylipainoon kuin itsellä (se ylipaino on saatava pois).

Vierailija
28/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ei ole ensimmäinen kriteeri puolisoa valitessa, ainakaan itsellä. Mulla on tällä hetkellä noin 30 kiloa ylipainoa, jonka pudottamiseksi olen alkanut toteuttaa elämäntaparemonttia.  Tarkoitus on päästä takaisin normaaliin, hyvänolonpainoon ja myös pysyä siinä. Enemmän siis painaisi se, onko puolisokokelaalla jo itsellään sellaiset elintavat että ne tukevat minun tavoitettani tai onko hän mahollisesti samassa tilanteessa minun kanssa ja voimme tukea toinen toistamme. 

Mutta siis ensisijaisesti en etsi pelkästään tietyn painoista kumppania, en ylipainoista enkä normaalipainoista.

Ravitsemusterapeutit ja personaltrainerit on elämänmuutosremonttien tukemista varten, ei kumppani.

Älä ota kumppania välineeksi omien henkilökohtaisen elämäntavoitteiden täyttämiseen.

Vierailija
29/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jos ylipainoinen MIES haluaa hoikan naisen, sitä pidetään haihatteluna, käsketään laihduttamaan ja käymään salilla.

Vasta sitten olet oikeutettu hoikkaan naiseen. Jos silloinkaan. Eduksi lasketaan jos sulla on lihaksien lisäksi myös rahaa.

Jos taas ylipainoinen NAINEN haluaa lihaksikkaan miehen (perushoikka ei edes kelpaa, pitää olla lihaksikas), sitä pidetään hienona asiana, tässäpä meillä omanarvon tunteva rohkea nainen joka tietää mitä haluaa, eikä tyydy vähään. YOU GO GIRL!

In Finland we have this thing called "tasa-arvo".

Miksi miehet luulee olevansa saaliita sellaiselle itsestään huolehtivalle naiselle? Yleensä heillä on varaa valita, siksi saattavat veloittaa tai olla jopa ottamatta.

Vierailija
30/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti halua. Monella lihavalla naisella on nimenomaan se, että haluavat normaalipainoisen miehen eivätkä huoli ylipainoista.

Hetkinen. Oliko meidän viesteissä sinun mielestäsi jokin ristiriita? Vaikka sinä oletkin nähnyt parikin ylipainoista miestä naisen kanssa, niin ei se tarkoita sitä, ettenkö minä olisi nähnyt monien ylipainoisten naisten hakevan vain normaalipainoista kumppania.

Vierailija
31/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hoikista miehistä.

Vierailija
32/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Oliko meidän viesteissä sinun mielestäsi jokin ristiriita? Vaikka sinä oletkin nähnyt parikin ylipainoista miestä naisen kanssa, niin ei se tarkoita sitä, ettenkö minä olisi nähnyt monien ylipainoisten naisten hakevan vain normaalipainoista kumppania.

Minä olen nähnyt ylipainoisia naisia myös monien ylipainoisten miesten kanssa. En ole vähään aikaan nähnyt paria, jossa olisi reilusti ylipainoinen nainen ja sporttinen mies. 

Vierailija
33/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla jokainen lihava nainen vaatii mieheltä timmiä vartaloa. Jopa vanhemmat lihavat naiset joten kyseessä ei ole pelkästään nuorison juttu.

Vierailija
34/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meet ap aika vaikealle alueelle... Googleta niin löydät että kehopositiivisuuden perään kailottaneet jenkkimuijat kuitenkin omaan teeveesarjaan valitsi hoikan bodatun poikaystävän. Ei yhtään tekopyhää, eii...

Vierailija
35/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai jokainen lihava sen ymmärtää että se oma mies olisi ennemmin hoikan kanssa, luulisin.

Itse olen aina tykännyt vähän pyöreämmistä miehistä, joten en olisi mielummin hoikan kanssa. Katsos kun meillä kaikilla on omat mieltymykset. Minulle juuri oma mieheni on se kaikista komein.

Vierailija
36/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma painoni on vaihdellut aikuisiällä välillä 48-88 kg. Miesmakuuni se ei ole vaikuttanut millään tavalla enkä ymmärrä, miksi vaikuttaisi, koska kysehän on ihmisessä varsin syvällä olevasta asiasta (so. millaisen ihmisen kokee puoleensavetäväksi). Minua miellyttää mies, jolla on leveät hartiat ja kapea lantio, pituudella ei ole väliä kunhan ei ole persjalkainen, ja mieluummin tanakka kuin solakka.

Vierailija
37/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meet ap aika vaikealle alueelle... Googleta niin löydät että kehopositiivisuuden perään kailottaneet jenkkimuijat kuitenkin omaan teeveesarjaan valitsi hoikan bodatun poikaystävän. Ei yhtään tekopyhää, eii...

Mikä siinä oli tekopyhää? Minä en pystyisi pelkällä tahdonvoimalla muuttamaan miesmakuani, mutta jos sinun on helppo muuttaa naismakuasi niin sehän on loistava juttu sinun kannaltasi!

t. Se nainen, jonka paino on aikuisiällä vaihdellut välillä 48-88

Vierailija
38/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffipalstoilla jokainen lihava nainen vaatii mieheltä timmiä vartaloa. Jopa vanhemmat lihavat naiset joten kyseessä ei ole pelkästään nuorison juttu.

Ai että minä vihaan tuota ilmaisua. Yksikään ihminen ei varmasti vaadi sinultakaan minkäänlaista vartaloa. Vai sattuuko sinulle usein, että nainen tulee sanomaan: "Vaadin, että sinulla on on timmi vartalo!"

Sen sijaan jokaisella on lupa etsiä, kunnes löytää ihmisen, jonka kokee puoleensavetäväksi.

Vierailija
39/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on visuaalinen olento, eli viehättyy kauneudesta, komeudesta ymv. Mikä sitten on kaunista kenenkin mielestä, on makuasia.

Mulla joskus oli komea, pitkä, hyväkroppainen mies. Oli vaan ääliötuurijuoppo niin suhde ei kestänyt. Selvinpäin oli kiva. Nykyinen mies ei ole komea ja hänellä on ruma pallovatsa. On kuitenkin fiksu ym positiivisia asioista jotka kumppanissa on tärkeää.

Vierailija
40/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajatellut ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Kun on sitten vuosia seurannut miesten naisiin kohdistuvaa ulkonäköhaukkumista, nykyään ei kelpaisi itseä lihavampi tai huonokuntoisempi. Samantasoinen on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi