Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoisille kysymys! Haluaako ylipainoinen seurustella välttämättä toisen ylipainoisen kanssa

Vierailija
16.08.2020 |

vai haluaisitko että oma kumppani olisi normaalipainossa vaikket itse ole? Oon miettinyt tätä asiaa ja kysyin yhdessä ketjussa tätä mutten saanut vastausta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jokainen lihava sen ymmärtää että se oma mies olisi ennemmin hoikan kanssa, luulisin.

Vierailija
2/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan mieluusti ottaisin toisen ylipainoisen, paitsi jos se on joku jojolaihduttaja, jonka suhde ruokaan on epätoivoisen vaikea. Mielellään sellainen tasaisen pehmeän pyöreä. Rajat kyllä siinäkin, ihan suunnattoman massiivinen ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jokainen lihava ymmärtää että se oma nainen olisi mieluummin jonkun hoikan kanssa?

Vierailija
4/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti halua. Monella lihavalla naisella on nimenomaan se, että haluavat normaalipainoisen miehen eivätkä huoli ylipainoista.

Vierailija
5/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisen kanssa on helpompaa, nimittäin jos se tajuaa omankin ylipainonsa eikä vain huomauttele toiselle.

Vierailija
6/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hoikka mies vaikka itse olen lihava. En ole koskaan ollut lihavan miehen kanssa.

Vierailija
7/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun ystäväni on ylipainon puolella ja on siitä huolimatta nirso miehien suhteen. Timmi pitäisi olla

Vierailija
8/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden reilusti ylipainoisen miehen, ja hän ihannoi todella pienikokoisia naisia. Oman kokoiset tai lievästi ylipainoiset ei kelpaa. On sinkku ja tulee olemaankin, inhottava luonnekin.

Vierailija
9/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit

Vierailija
10/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vetoa raamikkaampiin miehiin. Näihin on kuulunut sekä ylipainoisia (ns. väärällä tavalla isompia) että bodaushommilla itseään kasvattaneita. Ihan tikkulaihat eivät juuri nappaa.

Vierailija
11/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo julkisuudessa olevia ylipainoisia henkilöitä (miehiä) niin kylläpä noilla yleensä on hoikka ja kaunis kumppani.

Vierailija
12/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miesmaku ole mihinkään lihomisen myötä muuttunut eli ei tosiaan kelpaa ylipainoinen mies.

Vierailija
13/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse olla laihan ja tyhmän kanssa?

Vierailija
14/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen hoikka, mutta ei mua haittaa vaikka miehellä on vähän ylipainoa. Luulen että haittais molempia enemmän jos asia olis toisinpäin.

Vierailija
15/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään viehäty ylipainosta vaikka olenkin itse lihonut. 

Vierailija
16/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon normaalipainoinen ja haluan että mies on myös. Ei ole mitään ylipainoisia vastaan mutta se kertoo ihmisestä jotain jos ei välitä omasta terveydestään.

Vierailija
17/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jos ylipainoinen MIES haluaa hoikan naisen, sitä pidetään haihatteluna, käsketään laihduttamaan ja käymään salilla.

Vasta sitten olet oikeutettu hoikkaan naiseen. Jos silloinkaan. Eduksi lasketaan jos sulla on lihaksien lisäksi myös rahaa.

Jos taas ylipainoinen NAINEN haluaa lihaksikkaan miehen (perushoikka ei edes kelpaa, pitää olla lihaksikas), sitä pidetään hienona asiana, tässäpä meillä omanarvon tunteva rohkea nainen joka tietää mitä haluaa, eikä tyydy vähään. YOU GO GIRL!

In Finland we have this thing called "tasa-arvo".

Tuolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Ihan missä päin maailmaa ihan kuka tahansa saa haaveilla millaisesta puolisosta haluaa. Vai mikä ihmeen ajatuspoliisi sinä kuvittelet olevasi?

Vierailija
18/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon normaalipainoinen ja haluan että mies on myös. Ei ole mitään ylipainoisia vastaan mutta se kertoo ihmisestä jotain jos ei välitä omasta terveydestään.

t. Ap

Vierailija
19/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mie tuon palstalatinon nappaisin jos vaan saisin. T: lihapiirakkanainen

Vierailija
20/44 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo julkisuudessa olevia ylipainoisia henkilöitä (miehiä) niin kylläpä noilla yleensä on hoikka ja kaunis kumppani.

Jos sama mies ei olisi julkkis ja/tai rikas, niin olisiko silloinkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi