Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin tänään laitattaan ehkäisykapselin

Vierailija
20.08.2013 |

jännitti tosi paljon mut ei ollutkaan paha. 3v kestää.. n.190e. helpottava olo. ny keskitytään kasvattamaan näitä 2pientä lasta..

tuskin oon ensimmäinen vl jolla tämä on.. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon sinulle ja perheellesi.

terveisin vl-naisten vapautusliikkeen puolestapuhuja

Vierailija
2/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit siis panettaa itseäsi muilla vl miehillä/saarnaajilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYNTINEN!

Vierailija
4/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat kolme vuotta nauttia elämästäja kahdesta ihanasta lapsestasi..Onnea sinulle ja joskus voit ottaa sen ois jos tulee vauvvakuume..minäkin olen uskovainen, meillä käytössä keskeytetty yhdyntä ja varmaan siirrytään osittain kondoomiin. 

Vierailija
5/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi kannattanut siitä alkaa puolen vuoden menkat ja kamala akne koko naamaan.. onnea

Vierailija
6/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 20:21"]

ei olisi kannattanut siitä alkaa puolen vuoden menkat ja kamala akne koko naamaan.. onnea

[/quote]

Eipä välttämättä ala. Joillakuilla saattaa alkaa, muttei kaikilla. Mä olen tyytyväisesti käyttänyt kapselia jo 5 vuotta kokonaan ilman kuukautisia.

Vierailija
7/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sellanen paniikkihäiriön tapainen juttu, että sydän alkoi hakata välillä ja happi loppui. Kerran mies joutui soittamaan lanssin, kun luulin kuolevani.

Ei ollut koskaan ollut sellaista ennen ja kapselin poiston jälkeen loppui heti!

En ole vl, olin mukana jossakin ilmaisessa kokeilussa ja minua ennen oli yli puolet poistattanut kapselin.

Vierailija
8/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden vaiheilla mitä ehkäisyä kokeilisin. tarvetta on koska monta pientä ja saisi olla nyt pidempi synnytysten väli... Olis hyväkuulla mitä kokemuksia sinulla on tähän mennessä ollut tuosta kapselista... t. yks vl

Vierailija
9/9 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta kierukan vaihtamisesta kapseliin.. Tuleeko silti vuotoja yms alkuun? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi