Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likinäköiset, lasit vai piilarit autolla ajaessa?

Vierailija
20.08.2013 |

Kummat on paremmat? Kumpia käytät useimmiten? Paljonko miinusta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen laseria.

Vierailija
22/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit on ainakin itsellä ollut paremmat

Laseja tulee joskus käytettyä kun ei jaksa laittaa piilareita.

-3.75 kummatkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia käytän, kesällä enemmän ehkä piilareita ja aurinkolaseja. -1.75 ja -1.9.

Vierailija
24/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on autoa ajaessa sellaiset silmälasien päälle laitettavat aurinkolasit. Kätevät!

 

Piilareita pitäisin mielelläni ihan jo ulkonäkösyistä, mutta silmät väsyy ja punoittaa niiden kanssa tosi nopeasti. Siksi rillit.

Vierailija
25/25 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka näkö on liikenteessä todella tärkeä joten hyvä juttu jos sen voi saada myös ilman rillejä vaikka miinusta olisi reilumminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi