Lue keskustelun säännöt.
Likinäköiset, lasit vai piilarit autolla ajaessa?
20.08.2013 |
Kummat on paremmat? Kumpia käytät useimmiten? Paljonko miinusta?
Kommentit (25)
Piilarit on ainakin itsellä ollut paremmat
Laseja tulee joskus käytettyä kun ei jaksa laittaa piilareita.
-3.75 kummatkin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Molempia käytän, kesällä enemmän ehkä piilareita ja aurinkolaseja. -1.75 ja -1.9.
Mulla on autoa ajaessa sellaiset silmälasien päälle laitettavat aurinkolasit. Kätevät!
Piilareita pitäisin mielelläni ihan jo ulkonäkösyistä, mutta silmät väsyy ja punoittaa niiden kanssa tosi nopeasti. Siksi rillit.
Tarkka näkö on liikenteessä todella tärkeä joten hyvä juttu jos sen voi saada myös ilman rillejä vaikka miinusta olisi reilumminkin.
Minä suosittelen laseria.