Toimiiko vauva-palsta mielestänne teknisesti hyvin?
Surullisenkuuluisan uudistuksen jälkeen olen kohdannut tämän sivuston kanssa jatkuvasti ongelmia. Edelleen sivusto takkuaa monella tavalla. Milloin se toimii yhdellä selaimella, milloin vain toisella ja milloin se vaatii incognito-ikkunan. Selaimen sulkeminen auttaa välillä, joskus ei ollenkaan. Kun sivu alkaa toimia, se saattaa yhtäkkiä lakata ja antaa Bad request -ilmoituksen. Joskus se kaataa koko selaimen.
Välillä kommentointi onnistuu ja joskus mikään varmiste ei kelpaa tai viesti ei muuten lähde. Kirjoitettu kommentti katoaa usein bittiavaruuteen, kun painaa lähetä-nappia. Olenkin tottunut varmuuden vuoksi kopioimaan tekstin, koska virhe on niin yleinen enkä aina jaksa naputtaa moneen kertaan samaa asiaa.
Olen aika ihmeissäni, koska minkään muun sivuston kanssa tällaista ongelmaa ei ole. Miten muilla? Toimiiko sivu teillä normaalisti?
Kommentit (7)
Erityisesti tänään on ollut tosi, tosi hitaalla :(
Ei toimi, koko ajan "kovan rasituksen alaisena".
No, on kai. Suomen kuuluisin palsta....
Ei toimi. Käytän Firefoxia selaimena, eikä sem linkkien tuominen copy-pastella onnistu, ei myöskään muun tekstin pastaaminen.
Huomaahan sen varmaan kaikki, kuinka liikenne on vähentynyt tällä ennen legendaarisella palstalla.
Juu, ei toimi kunnolla. Hidastelee ja heittää ulos erityisesti tänään.
Ei toimi. Firefoxilla takkuaa laidastaan, chromella takkuaa liian usein, explorer ei toimi vauvapalstalla käymisen jälkeen enää ollenkaan.
Ei tämä palsta normaalisti toimi, sehän on päivän selvää.
Minä joudun tekemään kappalejaot HTML-tageilla käsin, koska JavaScriptin kanssa tätä palstaa ei voi käyttää lainkaan. En edes osaa HTML:ää, mutta onneksi tuon verran tiedän.
No, sehän on sinänsä ihan OK, koska JS on monesti aivan turha, mutta esim. edellisen kirjoittajan tekstin lainaaminen ei onnistu tavanomaisilla menetelmillä ilman JS:ää. On käytettävä tekstieditoria ja merkattava lainaus lainausmerkeillä tai muuten.
Ja tosiaan ilman JS:ää ei enterin käyttö aiheuta kappalejakoja; painalluksia ei huomioida lainkaan. On käytettävä tageja.
Ei taida mun karvalakkimallin kännykällä edelleenkään onnistua vastaamaan viesteihin, onneksi nyt on ollut kone käytössä, mutta kohta taas ei ole, joten tässä yhteydessä voinenkin mammoille toivottaa hyvästit...