UMK naurattaa
Mikähän Ylen vajakkiporukka on valinnut tämän vuoden loppukilpailukappaleet ja esiintyjät? Kaikki olivat samasta muotista, huutavalla äänellä "laulavia" mitäänsanomattomia esiintyjiä , mitäänsanomatonta musiikkia, tasapaksuja ääniä. Suomi ei missään tapauksessa pääse finaaliin, mikä on loistava juttu.
Kommentit (34)
Hyvä vaan niin ei mitään pelkoa Suomen euroviisuvoitosta. Voittajamaassa järjestettäisiin seuraavat viisu ja Suomella ei sellaiseen ole varaa. Zero points! 😅
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et ole UMK:n tuotannossa valitsemassa ja päättämässä? Lähetitkö oman laulusi karsintoihin?
Saanko minä arvostella sinun työtäsi?
Saatanan sohvaperuna siellä huutelee sunnuntaiaamuna.
Meidän kaikkien rahoilla tuotettua shhittiä.
Ulkomaiset viisubloggaajat kehuu, av juntit haukkuu
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et ole UMK:n tuotannossa valitsemassa ja päättämässä? Lähetitkö oman laulusi karsintoihin?
Saat arvostella ja monet arvostelevatkin :) Jos Ylen porukka ei kestä poikkipuolista sanaa tekemisistään niin kannattaa pysyä siellä omassa kuplassaan
Biisit oli Erikaa lukuunottamatta ihan jees. Suomalaiseen tyyliin kansa kuitenkin äänesti huonoimman, kuten viime vuonnakin.
Erika on tyhmä valinta.
Eikä edes osaa saksaa?
Niin, sinunhan siellä raadissa olisi pitänyt olla, ap! Ehkä ensi vuonna.
Tuohan on viihdettä. Saa naurattaa.
Minä tykkäsin.
Täällä taas tuillaeläjä tekee aloituksia asiaats josta ei itse ymmärrä mitään. Ymmärrän, tuilla ostetut alkot rohkaisi sen verran et uskalsit yrittää tuoda esiin mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Erika on tyhmä valinta.
Eikä edes osaa saksaa?
Lukenut saksaa 9 vuotta. Montako vuotta sinä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas tuillaeläjä tekee aloituksia asiaats josta ei itse ymmärrä mitään. Ymmärrän, tuilla ostetut alkot rohkaisi sen verran et uskalsit yrittää tuoda esiin mielipiteesi.
*asiasta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan niin ei mitään pelkoa Suomen euroviisuvoitosta. Voittajamaassa järjestettäisiin seuraavat viisu ja Suomella ei sellaiseen ole varaa. Zero points! 😅
Niin ehkä tämä olikin ihan suunniteltua tässä taloustilanteessa että laitettiin vain surkeat ehdokkaat. Kaveri tosin on eerikasta ihan mehuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaiset viisubloggaajat kehuu, av juntit haukkuu
Ketkä? Ei kuulosta täysipäiseltä harrastukselta viisubloggaaminen.
Joku viikmannifani todella vaikuttaa satuttaneensa pyllynsä.
Ylen ja Setan vihervasemmistowokefemakkoemakot pistivät peliin kaiken "osaamisensa"😂🤣
Rakel liekit yms "kulttuurintuottajat"🤣🤣🤣
Ainahan suomesta on lähetetty euroviisuihin joko vitsi tai provo. Nyt lähtee niiden yhdistelmä. Aika urakka Erikalle saada itsensä kuntoon ennen esiintymistä, siellä on varmaan muitakin vähissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan suomesta on lähetetty euroviisuihin joko vitsi tai provo. Nyt lähtee niiden yhdistelmä. Aika urakka Erikalle saada itsensä kuntoon ennen esiintymistä, siellä on varmaan muitakin vähissä vaatteissa.
Joo melkoinen syöttöporsas makkarankuoressa kyllä oli. Ja biisi ihan täyttä kurapaskaa. Eikä ihme, kun katsoo niitä harhaisia aineittenkäyttäjiä jotka sen ovat tehneet.
Joopa, saa olla täys idioottityperys jos tollasta katsoo.