Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean uusi kuvasto kamala sekametelisoppa!

Vierailija
20.08.2013 |

Siis onko noita sisustuksia joku ammattilainen miettinyt? Varsinkin kuvaston alkuosa on sen näköinen että on vaan isketty randomeja huonekaluja samoihin kuviin miettimättä yhtään. Ei houkuta ostamaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa tavaraa. Mitään tolkkua saa siitä miltä se itse myytävä tuote näyttää. Harvinaisen sotkuinen kataloogi.

Vierailija
2/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Kamprad jokin aika sitten myynyt Ikean? Olisko käynyt niin että uusi omistaja pisti tuulemaan ja Salme 50 vee sai kenkää vanhanaikaisena. Utta verta ja uuden omistajan suosikit kehiin ja tämä on tulos - ihan surkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Onhan kuvissa ennenkin ollut tavaraa paljon, mutta silti sisustus on näyttänyt hyvältä eikä tuollaiselta huonekalujen ja krääsän kokoontumisajolta.

Vähän liian autenttisen oloiset kuvat, ei tosiaan ole kiva katsella toisten sotkemia kämppiä. Ja samassa kaapissa vaatteet, kengät, astiat ja eikä ne vaatteetkaan ole edes siististi vaan hameet ja paidat ovat liian pitkiä tankoihinsa.

Sitähän se oikeasti ehkä onkin, mutta ei luo sellaista mielikuvaa että tuollaisen epäsiistin hässäkän minäkin haluan kotiini!

Vierailija
4/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, realismi-idea on vedetty liian pitkälle. Sehän noissa kuvastoissa on aikaisemmin ollut kivaa, että huonemallit on näyttäneet siltä kuin perhe voisi millä hetkellä tahansa kävellä sisään, eli sellainen realistisen kodin tuntu. Mutta ei kukaan tosiaan toisen sekaista ja sotkuista ja yhteensopimatonta kotia halua kopioida.

Vierailija
5/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sekametelisoppahan se oli. Mutta meidän 1,5v tyttö on selannut kuvastoa kaksi päivää ihan onnesta soikeana! Selostaa omalla kielellään kovasti jotain selatessaan... Arvostelee tietty sitä kaaosta -äitinsä tyttö siis;)

Vierailija
6/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mä olen aina säilyttänyt Ikean kuvaston ja välillä selannut sitä, mutta tuota uutta ei tarvitse säilyttää. Lentää lehtiroskikseen ekana. Mä mielestäni vastasin johonkin Ikean katalogi kyselyynkin, mutta näköjään ainakaan mun mielipiteitä ei ole otettu huomioon. Tai sitten kukaan muu vastaajista ei tykännyt vanhoista kuvastoista.

Vierailija
7/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös pettynyt. Sisustan juuri omaa kotiani remontin ollessa vihdoin valmis, ja odotin kuvastolta inspiraatiota. No ei tullut. Tykkäsin ehkä yhdestä sisustuskuvasta vähäsen.

Vierailija
8/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt käynyt niin että kun kaikki katalogin kehittämiskyselyyn vastanneet ovat kehuneet sitä toden tuntua tai miten sen muotoilisi, niin sitten on vedetty se nappula kaakkoon ja epäonnistuttu perusteellisesti.

Vierailija
9/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut ainakin kymmenen vuotta niin pliisua sisustusta (beige, valkoinen) että väkisinkin ne värit hyppivät silmille. Aivan kamalaa luettavaa, mutta johtuisiko vain siitä että värejä ei oikein ole ollut..?

Vierailija
10/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin sitä lukiessani että onko tää nyt taas sitä että jokin paradigma on muuttumassa ja aluksi sitä on ihan että what! Mutta kun ne värit oli niin rumia ja likaisen värisiä ja kaikki näyttää halvalta. Mitä se tietysti onkin, mutta ei tätä ongelmaa ole ennen ollut. Ja oikeastiko me ruvetaan seuraavaksi maalamaan seinät likaisen harmaanmustaksi? Toivottavasti ei.

Vierailija
11/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa, joka tykkäsi. Kivoja värejä!

Vierailija
12/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en lämmennyt, ei ollut yhtä ihana kuin edellisvuosien kuvastot ovat olleet.

erityisesti häiritsi tämä jonkun "loistava innovaatio", että pöydän ympärillä jokainen tuoli on erilainen...kaaoottisen näköistä! haukkukaa vaan tylsäksi, mutta minä en laittaisi meidän keittiön pöydän ääreen eriparituoleja.

Vantaan Ikean esittelyhuoneet taas ovat tosi kauniita, edustavat yhtä tyyliä kerrallaan. miksi kuvaston huoneet ei voisi olla samankaltaisia?

Vierailija
13/23 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuosta levottomuudesta tulee siitä että tavarat on heitelty miten vaan, esim. sivulla 86 on kaappiin tuntettu mytyiksi jotain saastaisten vanhojen lakanoiden näköisiä riepuläjiä.

Vierailija
14/23 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuoltahan ne IKEAN mööpelit oikeaasti näyttävät, kun menee paikan päälle katsomaan. Hyvä että markkinointi-informaatio on todenmukaista.

Vierailija
15/23 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän oli että kaikki on tyylikästä, jos sinä päätät niin tai jotain vastaavaa :)

Vierailija
16/23 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin halunnut, että kaikki huonekalut olisivat olleet kuvastossa ja ne valmiit sisustukset pois turhina.

Vierailija
17/23 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEAn kuvastoissa on just ollu parasta aina ne loistavat sisustukset, mutta tämä kuvasto on todella ihan paska eikä totisesti houkuta ostamaan. Mitä ihmettä? Nyt isolla rahalla takaisin ne jotka ennen teki katalogisisustuksia!

Vierailija
18/23 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin ehkä ekat 10 sivua, sit se kaaos riitti ja kuvasto lensi lehtiroskikseen...

Vierailija
19/23 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Ennen on ollut kekseliäitä sisustuksia, joista on ollut kiva etsiä uusia ideoita, mutta tää uusin kuvasto oli ihan surkea.

Vierailija
20/23 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ne huoneet oli vielä jotekin tosi sotkuisen oloisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä