Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli kokeillut paljaalla :-(

Vierailija
20.08.2013 |

Miehellä oli suhde, josta jäi kiinni. Silloin sanoi käyttäneensä kortsua koko ajan.

Nyt kun itselläni alkoi yhtäkkiä vuotaa virtsaputkesta verta, kysyin mieheltäni että pitikö hän varmasti kumia koko ajan niin mies sanoi että saattoi kulli käydä huulten välissä ja ihan pikkuisen sisälläkin ennen kuin laittoivat kumin.

Mä oon niin raivona siitä, miten härskisti mies on asettanut mut taudeille alttiiksi. Menen huomenna lääkäriin ja jos mulla on joku sp-tauti, lentää mies tuosta ovesta ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Mun anteeksiannot on nyt käytetty.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti, et ole mitään saanut. Äkkiä kyllä kannattaa mennä testeihin. Itse pistäisin äijän pihalle.

Vierailija
2/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain virtsatietulehdus. No onneks sait sen avulla selville miehesi valheen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan on vaan kokeillut paljaalla...

Vierailija
4/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain kerran emätintulehduksen, joka siis ei oo sp-tauti. Ihmettelin mistä ykskaks tuli, kun ei koskaan aiemmin vastaavaa. Painostin miestä ja ilmeni, et paljaalla pettäny ja siitähän mä sen tulehduksen sain. Lekuri viel vahvisti, et vaikkei sp-tauti olekaan, niin usein tulee vieraasta bakteerista.. Eli jonkun mätäpillun pöpöt sain. Juu ja jätin miehen.

Vierailija
5/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihenkö se suhde nyt loppuu jos mies on eksynyt vieraaseen sänkyyn. Mahdollinen sukupuolitaudin tartuttaminen on tietysti tosi ikävää mutta kuitenkin. Jos miehelläsi on omatunto hän varmasti katuu tekojaan.

Vierailija
6/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 14:40"]

surkee provo tai sit sä oot vaan astetta surkeempi ihminen, huhhuh... toivottavasti on sukupuolitauti niin opit säkin jotain elämästä

[/quote]

Sä olet sitten mukava ihminen..empaattinen ja niin sisältä kaunis että...

Vierailija
7/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 20:04"]

No siihenkö se suhde nyt loppuu jos mies on eksynyt vieraaseen sänkyyn. Mahdollinen sukupuolitaudin tartuttaminen on tietysti tosi ikävää mutta kuitenkin. Jos miehelläsi on omatunto hän varmasti katuu tekojaan.

[/quote]

Pettäminen on vielä tavallaan "pientä" vaikka ymmärrän hyvin että siihen moni suhteen päättää. Toisen terveyden ja pahimmillaan hengen riskeeraaminen petollisella ja vastuuttomalla käytöksellä on anteeksiantamatonta.

Vierailija
8/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 20:04"]No siihenkö se suhde nyt loppuu jos mies on eksynyt vieraaseen sänkyyn. Mahdollinen sukupuolitaudin tartuttaminen on tietysti tosi ikävää mutta kuitenkin. Jos miehelläsi on omatunto hän varmasti katuu tekojaan.[/quote]

katui tai ei... Mies oli mun silmissä pettämisen jälkeen vastenmielinen. Ei puhettakaan, et olisin halunnu sänkyyn sen kanssa enää...

Vierailija
9/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 14:26"]

mies sanoi että saattoi kulli käydä huulten välissä

[/quote]

Ja sä sitten uskoit?! Montako kertaa olet kuullut jonkun harrastaneen seksiä siten, että käytetään vehjettä ihan vaan pikkasen huulten välissä? Ja sitten eikun kotiin vaan.

Vierailija
10/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ainakin kaikille että hän on tartuttanut sinuun kivuliaan seksitaudin. Voipi naiset kartella miestä sen jälkeen.

Vierailija
11/31 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos laihduttaisit ja hommaisit semmoiset harakiri-kuulat..!??!!

Vierailija
12/31 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sulla tauti tai ei niin jätä se! Miten voit elää miehen kanssa joka on sun selän takana työntäny vehjettään jonkun toisen naisen pilluhuulien väliin? Ei mitään väliä kuinka syvällä siellä se on käynyt, valehteleva paska joka varmasti pettää uudestaankin. Mä en kestäis.

Vierailija
13/31 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pannut paljaalla niin silloin se on kyllä jo pettämistä.

Vierailija
14/31 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä niin monilla naisilla voi olla niin huono itsetunto että jaksavat katsella tuollaisia ukkoja. Ei tulisi mieleenkään..kerran petturi aina petturi, niinhän se yleensä menee, ihan turha uskoa kaikkea katumista.

Miksi olla toisen kanssa joka ei rakasta täysillä vaan muut kiinnostaa avioliiton rikkoutumisen uhallakin. Ei se ole rakkautta ja välittämistä.

Vierailija
15/31 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun käyt vieraissa itekin ja annnat samalla mitalla takasin. Kato miten suu sitten pannaan

Vierailija
16/31 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 14:40"]

surkee provo tai sit sä oot vaan astetta surkeempi ihminen, huhhuh... toivottavasti on sukupuolitauti niin opit säkin jotain elämästä

[/quote]

Joo, oikeestihan kukaan ei petä, eikä varsinkaan paljaalla eikä sp-tauteja ole edes olemassa.

Vierailija
17/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla se on pannut. Usko pois vaan. Ei vaan halunnut sitä sinulle kertoa kun anteeksi antoa aneli. Muutaman kuukauden päästä siitä on isukki tulossa.

Vierailija
18/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 14:30"]Paljaalla se on pannut. Usko pois vaan. Ei vaan halunnut sitä sinulle kertoa kun anteeksi antoa aneli. Muutaman kuukauden päästä siitä on isukki tulossa.[/quote]

hyi helvetti kun oot kaunis ihminen!

Vierailija
19/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mutta saattaa olla et on valehdellu kumin käytöstä :( testeihin äkkiä ja ukko ulkoruokintaan.

Vierailija
20/31 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun miehes ei ole ansainnut sun anteeksiantoa. Pettäminen on jo tosi paha juttu, mutta jos vielä sen jälkeen on valehdellut, niin todennäköisesti pettää sua aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän