Sisustuksesta kysyisin. Seuraatteko sisustustrendejäustustrendejä vai
ja vaihdatte sisutusta aina kun kausi vaihtuu ja uudet trendit tulevat vai annatteko vanhan sisustuksen olla niin kauan kuin kuluu pois ja pitää siksi vaihtaa uuteen?
Olen viime aikoina vähän perehtynyt näihin sisustushommiin blogeissa yms. ja miettinyt että ihania juttuhan niissä on ja kivoja kuvia, mutta kun koko ajan tulee taas uusia ja uusia hienouksia markkinoille, niin mihin ihmeeseen niitä vanhoja tungetaan kun pitää uusia koko huusholli kun tulee uudet värit ja systeemit?
Itse olen nyt vähän uusinut kotia ja poiminut noista blogeita ideoita mutta alkavatkohan näyttää menneen talven lumilta jo ensi keväänä ja sitten on pakko uusia taas kaikki jos haluaa olla menossa mukana?
Mites teidän sisutusasianne? Onko koti jo syksyn trendeissä :)
Kommentit (2)
En tosiaan vaihda kaikkea puolen vuoden välein.
Seurailen trendejä mielenkiinnolla, mutta omaan kotiini ostan kestävää ja pysyvää. Mulla on vahva käsitys siitä, mistä pidän, eikä se tykkääminen muutu sesongin mukaan. Sisustaminen on enemmän hidas, pitkä matka, jolla harkiten luovutaan sellaisesta, mikä ei enää palvele ja harkiten hankitaan sellaista, joka sopii kokonaisuuteen, on toimiva ja viehättää silmää.
En vaihda edes verhoja kovin usein.
Vähän pimeä otsikko, anteeksi. En huomannut kun muokkasin otsikkoa.
Mutta joo, löytyykö sisustushirmuja, jotka paiskaa vanhat kamat ulos kuun uudet trendit puhaltaa?