Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen muhkea etumus

Vierailija
20.08.2013 |

Oletteko kiinnittäneet huomiota naisten tapaan esim junissa ja metroissa "salaa" katsoa, kuin ohi mennen, miesten etumuksia? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai me katsotaan miesten haaroja ja pepoja. Sehän on ihan luonnollista. Niinhän miehetkin katselevat naisten pyllyjä ja tissejä, oletan. Kunnon pullotus herättää toki vielä enemmän kiinnostusta. Joskus olen esim. työpaikalla huomannut työkaverin stondiksen ja toki se kiihottaa.

Vierailija
2/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tapana laittaa metrossa matkustaessa kireät farkut jalkaan sekä laittaa täytteeksi muutama sukka. Naisten katseet vaihtelevat ujosta vilkaisusta silmäniskuun ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:05"]

minulla on tapana laittaa metrossa matkustaessa kireät farkut jalkaan sekä laittaa täytteeksi muutama sukka. Naisten katseet vaihtelevat ujosta vilkaisusta silmäniskuun ;)

[/quote]

Iso banaani on vielä tehokkaampi.

Vierailija
4/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:06"]

[/quote]

Iso banaani on vielä tehokkaampi.

[/quote]

Kun riittävästi metrossa vastapäisellä penkillä kuola valuu niin kaivat sen banaanin pokkana ja ojennat neitokaiselle. "Sä kai osaat käyttää tätä?"

Vierailija
5/6 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Metrossa ei katsota ketään, hymyillä tai puhuta kenellekään. Se sääntö.

Eli en usko.

Vierailija
6/6 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies isolla kikkelillä on kiihoittava näky ;)