Miten niin missit ei mukamas ole kauniita? Varmasti 99% miehistä todellisuudessa eri mieltä
Esimerkiski tämäkin Elisa Karimo...https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ba3d7169-9e33-45d8-9d77-6eeef9… Jos noi ei vieläkään vaikuta, niin katsokaa IG
Kommentit (28)
Ovathan ne todella kauniita, luulen, että yleensä kritisoidaan kun eivät ole miss universumi tasoa kuitenkaan. Ja vähän kyllä epäimartelevat stailaukset ja kuvat välillä karsinnoista näkyy. Mutta se tavallaan kuuluu missijuttuun, jäykkä poseeraus ja tekohymy. Ihmiset on kauniimpia luonnollisesti hymyillen.
Mietin pitkään että olen ihan varmasti myöskin nähnyt jonkun misseistä livenä, mutten saanut päähäni kenet. No nyt viimein muistin, Sara Chafak! Olihan hän ihan näyttävän näköinen, mutta ei ollut karismaa, tosi ilmeetön ja kasvot oli todella voimakkaasti ehostettu. Mielestäni enemmänkin hyvännäköinen kuin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kaunis muttei silti viehätä kaikkia miehiä esim kumppaniaineksena.
Outoa jos mies ei halua omasta mielestään kaunista kumppania itselleen ensisijaiseti.
Kauneus on kuin raha, pieni lisä kelpaa aina. Kysy keltä tahansa, vaikka miljardööriltä: haluaisitko vastikkeetta vielä 30% lisää rahaa omaisuutesi arvosta? Moniko kieltäytyisi?
Sama on kauneudessa, jos kaikki muu on "tasan" huippukaunis menee peruskauniin ohitse. 99,99 prosenttisesti.
Livenä totuus paljastuu ja konteksti missä ollaan vaikuttaa. Vaikka nuo saippuasarjojen sivuhenkilöt jossain Kauniissa ja rohkeissa tai näissä alppisarjoissa: Kukaan ei merkkaa heitä poikkeuksellisena kaunottarina. Tosielämässä missä tahansa kauppakeskuksessa, työpaikalla tai joukkoliikennevälineessä ei näy oikeastaan juuri koskaan yhtä kaunista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa on suomalaiset klassisen kauniit naiset. Missit on tyypillisesti sellaisia pikkusieviä tyttöjä, mutta eivät varsinaisesti kaunottaria. Ja mikä nyt voisi olla esimerkki klassisesta kaunottaresta. No vaikka Eva Longoria.
Eva Longoria on tosi kaunis, mutta mielestäni erittäin tyttömäinen myöskin eikä niinkään klassinen kaunotar. Mutta mitäpä oikeastaan sekin tarkoittaa, kun klassisen kauneuden perikuvana on pidetty Marilynia, joka on yltiö feminiininen ja siten taas Audrey Hepburnia joka on paljon ns. poikamaisempi tai tyttömäinen. Molemmilla muuten hauskaa kyllä lyhyet hiukset sen ajan mukaisesti, että se siitä "vain pitkät hiukset on naisellisia" :D
Olen sanonut useille naisille siitä, että he ovat kauniita, koska arvostan kauneutta mm. taiteessa.
Kyseessä on ollut vilpitön kehu sekä tutuille että tuntemattomille. Ratikassa oli kerran todella kaunis nuori nainen, joten pahoitellen pysäytin hänet ja mainitsin hänen kauneudestaan. Hän ilahtui ja jäi kiittelemään.
Arvostan kauniskasvoisia miehiä, joten olen maininnut heille heidän ulkonäöstään.
Kukaan ei ole pahastunut tai loukkaantunut.
N 55
Harvemmin ne ihan sysirumiakaan on jos noissa kisoissa pärjäävät.
Aika harvassa on suomalaiset klassisen kauniit naiset. Missit on tyypillisesti sellaisia pikkusieviä tyttöjä, mutta eivät varsinaisesti kaunottaria. Ja mikä nyt voisi olla esimerkki klassisesta kaunottaresta. No vaikka Eva Longoria.