Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä aika kannattaa varata pojalle karting-radalle?

Vierailija
16.08.2020 |

Poika ei ole harrastanut kartingia, mutta on käynyt kerran kokeilemassa sitä pari vuotta sitten. Nyt on ikää 13 v ja haluaisin antaa hänelle synttärilahjaksi ajoaikaa. Onko tunti liikaa tai liian vähän? Mitä rataa suosittelette pääkaupunkiseudulla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla itse mukana katselemassa, kun poika ajaa? Tuleeko paikan päältä jotain opastusta? ap

Vierailija
2/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM Kartingcenterissä on käyty, siellä ajovuorot 10min pituisia. Ja riippuen pituudesta niin lasten ajot alkaa taas syksyllä lauantaiaamuisin. Varikkoalueelta pääsee itse katsomaan. Meidän oma ajaa 1-3 ajoa fiiliksestä riippuen, ei siis tuntia kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VM Kartingcenterissä on käyty, siellä ajovuorot 10min pituisia. Ja riippuen pituudesta niin lasten ajot alkaa taas syksyllä lauantaiaamuisin. Varikkoalueelta pääsee itse katsomaan. Meidän oma ajaa 1-3 ajoa fiiliksestä riippuen, ei siis tuntia kerralla.

Ostatko siis putkeen kerralla esim. 3 ajoa eli yhteensä 30 minuuttia vai ostatko aina yhden ajovuoron päätyttyä taas uuden 10 min mittaisen ajovuoron? Olen ihan pihalla näistä käytännöistä. Meillä on kyseessä nuori, joka on ilmeisesti eri asia kuin lapsi. Ainakin lastensynttäriohjeideista ymmärsin, että lapset ajavat eri autoilla (pituusraja 160 cm) kuin nuoret. ap

Vierailija
4/4 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän