Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sorsastuskausi alkoi. miestä ei näy kotona taas

Vierailija
20.08.2013 |

puoleen vuoteen. Ärsyttävä ja rahaa vievä harrastus. Itellä ei oo mitään omia harrastuksia töiden lisäksi kuin lasten harrastukset.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen metsästysharrastuskaan ei ilmeisesti ikinä tule esiin ennen kuin on kolme lasta ehditty tehdä? :-)

Vierailija
22/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:12"]

Miehen metsästysharrastuskaan ei ilmeisesti ikinä tule esiin ennen kuin on kolme lasta ehditty tehdä? :-)

[/quote]

Komppi! Näistähän keskusteltiin ennen siemenistutusta eikös? selvennettiin ajankäyttöä ja sillai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samantapainen kuvio kuin viitosella, paitsi että kaverina on siskonsa mies. Just ite ehdotin tekstarilla miehelle sinne sorsamettälle, että voitais mennä tulevana viikonloppuna mökille, hyvällä tuurilla sais kokeilla siellä uudelleen onneaan, jos tänään ei saalista tulekaan. Ennakkotietojen valossa kun sorsia ei ole noilla kotikonnuillaan liiemmin tänä vuonna näkynyt.

Vierailija
24/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun niitä lapsia ei vielä ole tehtyinä, niin tietysti on molemmilla aikaa harrastaa yms. Sitten on tietysti oletusarvona, että kun lapsia tulee, molemmat tinkivät omista menoistaan yhtä paljon.

On kohtuutonta, että toinen puoliso käyttää aikaa runsaasti omaksi huvikseen, kun se on sitten muilta pois.

Vierailija
25/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan hieno harrastus kun lapset ja kodinhuolto jää puoleksi vuodeksi vaimolle.

Eikä omia harrastuksia voi ottaa kun ei ole lastenhoitajaa.ap

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:47"]

Mun mielestä hieno harrastus!

[/quote]

[/quote]

MIksei sulla ole harrastusta sille puolelle vuodelle, kun miehellä ei ole? Ai niin, vai oliko joku tekosyy, että voi vaan marista marttyyrina.

Vierailija
26/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:18"]

No, kun niitä lapsia ei vielä ole tehtyinä, niin tietysti on molemmilla aikaa harrastaa yms. Sitten on tietysti oletusarvona, että kun lapsia tulee, molemmat tinkivät omista menoistaan yhtä paljon.

[/quote]

Buaaaaah. Eipä ole sellaista miestä vielä näkynyt, joka ajattelisi näin. :))))

Miten naiset voi olla noin tyhmiä.

Vierailija
27/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku tää harrastus on ihan uusi! Mies on nyt 26. Sepä tässä ärsyttääkin kun alkun meillä oli yhteisiä harrastuksia.. eikä se jos pari kertaa tekee mettästysreissuja. Muttakun se on siellä aina jos ei töitä

Ap

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:16"]

[/quote]

Komppi! Näistähän keskusteltiin ennen siemenistutusta eikös? selvennettiin ajankäyttöä ja sillai

[/quote]

Vierailija
28/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mettästysvaatteet on niin rumiakin

Vierailija
29/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:23"]

Eiku tää harrastus on ihan uusi! Mies on nyt 26. Sepä tässä ärsyttääkin kun alkun meillä oli yhteisiä harrastuksia.. eikä se jos pari kertaa tekee mettästysreissuja. Muttakun se on siellä aina jos ei töitä

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Villi ehdotus: keskustele sen kanssa näissä asioista?

Vierailija
30/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi kysymys: Sä taidat tosiaan luulla etten ole hänelle asiasta marmattanut?

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:23"]

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Villi ehdotus: keskustele sen kanssa näissä asioista?

[/quote]

Vierailija
31/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni!

Tiedän tuon tunteen historiastamme. Nyt kun on sellainen tilanne työn puolesta ettei mies pysty lähtemään, minua harmittaa hänen puolestaan. Liika on liikaa ja kohtuus liian vähän!! 

Silti olen sitä mieltä,että vaikka se on kallis harrastus,se on samalla tosi hyvä!

Vierailija
32/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies käy kanssa sorsa- jänis-hirvi ja kaurismetsällä, mutta käykööt kun siitä tykkää, lapset ovat jo aikuisia, mutta on käynyt heidän ollessaan pieniä yhtä paljon. Ei ole tullut mieleenkään siitä valittaa.

Toimii myös aktiivisesti metsästysseurassa.

Taidan olla omituinen.

Vierailija
33/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii jos mies ottaa lapset mukaansa ni olishan se huippua! Kyllä mä sitten itselleni keksisin vaikka mitä. Ap;)

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:41"]

mun mies käy kanssa sorsa- jänis-hirvi ja kaurismetsällä, mutta käykööt kun siitä tykkää, lapset ovat jo aikuisia, mutta on käynyt heidän ollessaan pieniä yhtä paljon. Ei ole tullut mieleenkään siitä valittaa.

Toimii myös aktiivisesti metsästysseurassa.

Taidan olla omituinen.

[/quote]

Vierailija
34/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies metsästää myös, mutta ottaa huomioon perheensä. Ei todellakaan ole sorsastamassa joka päivä ja kun nuorimmainen oli vauva, mies pohti itse taukoa hirvenmetsästyksestä. Minä puhuin sen ottamaan puolikkaan luvan. Eikä minun tarvitse nalkuttaa eikä normittaa, vaan mies itse osaa mitoittaa harrastuksensa ja perheen kanssa vietetyn ajan sopivaksi.

Arvostan kovasti riistaa, joten olen itsekin valmis tinkimään omista menoistani varsinkin hirvijahtiaikaan. Mies toimii vastaavasti toisina aikoina.

Vierailija
35/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:23"]

Parempi sorsastus on harrastuksena kuin Thaimaan matkat. :D

[/quote]

molemmat yhtä juntteja :D

[/quote]

Sorsastus tuskin on uhka parisuhteelle. :)

Vierailija
36/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:23"]

Parempi sorsastus on harrastuksena kuin Thaimaan matkat. :D

[/quote]

molemmat yhtä juntteja :D

[/quote]

Sorsastus tuskin on uhka parisuhteelle. :)

[/quote]

No tuntuu olevan - tai ainakin se marmatus siitä on.

Vierailija
37/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää sun kanssas ap... Oot taas näitä 'mammoja', joiden mielestä miehen tulee tehdä just ja vaan mitä Rouva on suunnitellut. Miks miehes ei sais harrastaa? Siks että sä et ole keksinyt itselles harrastusta?? Ja toisekseen, ei siellä kukaan sorsasta aamusta iltaan puol vuotta yhteen putkeen. Eka päivä meneillään ja akka on hermona 2,5h sorsastuksen jälkeen....

Vierailija
38/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin kolme lasta 4v.5v. ja 9v. Mies lähti tänä aamuna mun isän kanssa sorsametsälle ja palailee varmaan illalla.

Ei mulla ole mitään ongelmaa, lähden kohta lasten kanssa kuntosalille, meillä siis on paikkakunnalla lasten kuntosali myös, joten treenaaminen onnistuu. Sen jälkeen mennään uimaan.

Illalla lähdetään mökille, miehet tulee sinne jos ehtivät.

Huomenna sama juttu...

Vierailija
39/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 14:34"]

On meilläkin kolme lasta 4v.5v. ja 9v. Mies lähti tänä aamuna mun isän kanssa sorsametsälle ja palailee varmaan illalla.

Ei mulla ole mitään ongelmaa, lähden kohta lasten kanssa kuntosalille, meillä siis on paikkakunnalla lasten kuntosali myös, joten treenaaminen onnistuu. Sen jälkeen mennään uimaan.

Illalla lähdetään mökille, miehet tulee sinne jos ehtivät.

Huomenna sama juttu...

[/quote]

Eikö sun 9v käy koulua?

Vierailija
40/40 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tosi tyytyväinen,jos mun mies metsästäis. Sais ruoaksi kunnon lihaa niin aikuisille kuin lapsille ja vielä kissoillekin. Ei tarttis tyytyä markettien kaasulihoihin.