Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin viedä vaimoni treffeille

Vierailija
20.08.2013 |

Budjetti on n. 500 euroa. Arki on ollut rankkaa meille kummallekin ja nyt haluaisin viedä vaimoni jonnekin ja kertoa sekä sanoin että teoin miten paljon häntä arvostan ja rakastan. Tämä ei oo mikään katumusharjoitus mistään eikä korvaus mistään kotitöistä tai muusta.

Mitä te naiset arvostaisitte ja mitä haluaisitte tehdä? Onko mukavia paikkoja, joista meillä ei ehkä oo tietoakaan? Millaisia romanttisia eleitä arvostatte?

Miehenä on vuosien jälkeenkin vaikea päästä naisen ajatuksiin ja toiveisiin kiinni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hankalaa sanoa mitään yleispätevää asiaa, josta joka nainen tykkäisi. Itse arvostan aikaa ja vaivaa huomattavasti enemmän kuin rahaa. Arvostaisin siis paljon enemmän sitä, että mies tekisi minulle itse ruokaa kuin veisi vaikka kuinka hienoon ravintolaan. 

Jalkahieronta, niskahieronta, kävely meren rannalla, yhdessä oleminen - paljon arvokkaampaa kuin sen 500 euron tuhlaaminen johonkin. 

Vierailija
2/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "me naisia". Sun pitäisi AP tuntea vaimosi ihmisenä niin hyvin, että tiedät mistä hän pitäisi.

Minusta olisi kiva mennä miehen kanssa ihan vaan syömään ja leffaan, tai vaikka kattoon standuppia. Ei mitään hörhöromantiikkaa tai jalkahoitoja, oltais vaan kahdestaan, juteltais ja pidettäis hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, ajatus, että menisin mieheni kanssa treffille, on aivan ihana. Tapaisimme jossain kaupungilla ja menisin kohtauspaikkaan sydän pamppaillen. Syömään kivaan ravintolaan. Kävelylle rantakadulle. Suudelma varjoisassa paikassa. Kuulostaa hyvin ihanalta ja kiihottavaltakin. (Naimisissa 20 vuotta)

Vierailija
4/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ihan tyhmä ole vaikka olenkin mies. Tottakai suodatan ideat omaa vaimoani ajatellen. Ruokaa laitan useimmiten, joten se ei olis mitään uutta.  

Niiitä ideoita ja ajatuksia täältä haen. 

Vierailija
5/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävitte kun olitte nuoria?

Missä olivat ensimmäiset treffinne?

Nämä ovat toki melko hollywood tyylisiä ideoita, mutta yleensä melko toimivia.

Vierailija
6/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus, kiva että muidenkin miehet vaivautuvat vaimojensa takia!

Miten olisi - nyt kun vielä on kohtuu kelejä (jos olette pk seudulta) : shamppanjat Mattolaiturilla, siitä kävely halki Eiran vaikka Mange Sudiin tai Muruun (varaa ajoissa) syömään hyvin. Yö hotelli Havenissa, osassa huoneista meri näkyy sänkyyn....

Vierailija
7/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan naiset ovat yksilöitä, tuskin on mitään sellaista treffikaavaa mikä olisi jokaisen naisen mielestä paras mahdollinen. Toiset tahtovat yleisötapahtumiin, ihmisten ilmoille, tanssimaan juhlimaan syömään, toiset tahtovat erämaamökkiin takkatulen ääreen kahden kesken. Ei voi tietää.

En kyllä keksi mitään yhden illan treffejä mihin saisi hassattua 500 e. Tai no, onhan niitä erikoisempia mihin saa upotettua rahaa: saunalaivan vuokraaminen, luksus-sviitti tms. 

Mutta ajatus on todella hyvä! Tunnet varmaan itse vaimosi parhaiten, joten sinun on itse suunniteltava se miten treffit toteutat.

Vierailija
8/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asutte?

Onko mahdollista saada lapset yhdeksi yöksi hoitoon?

Minä tykkäisin yhdestä yöstä Haikon kartanossa, rentoutumista kaksin, hyvää ruokaa, kuntoilijalle mahdollisuus mennä salille, mahdollisesti kävelyä ja shoppailua Vanhassa Porvoossa.

Toinen ihana juttu olisi yksi yö kahdestaan missä vaan kivassa paikassa. Esim. joku pikku kaupunki kuten Hanko tai Tammisaari tai Rauma tai Naantali tms. Joku romanttinen pikku hotelli, syömään, iltakävelylle...

Tykkäisin myös yöstä majakalla. Tällainen mahdolisuus on esim. Bengtskärissä, Söderskärissä ja Kylmäpihlajalla. Syysilta, pimeää ja meri ja luonto ympärillä, pullo viiniä ja juustoa ja patonkia... se olisi romanttista.

Mulle kelpaisi myös yö ihan omalla mökillä ilman lasten hälyä ja melua ja vain oltaisiin kahden. Sinä kokkaisit ja saunottaisiin ja istuttaisiin takkatulen loimussa. Ei edes maksaisi viittä sataa.

Mulle kelpaisi myös teatteri/konsertti/ooppera -ilta ja hyvä päivällinen sen päälle.

Vierailija
9/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko olla treffeillä yötä?

Se jo vaikuttaa aika paljon tuohon tekemiseen.

Vierailija
10/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaimosi ensin jonnekin kunnolliseen vaateliikkeeseen, siten, että sieltä ostetaan hänelle puku, joka on sopiva siihen paikkaan, jonne menette syömään ja viihtymään.

Ja tuon valinta sitten sen mukaan, mistä vaimosi pitää. Eli menettekö jonnekin pienimuotoiseen ravintolaan, menettekö kenties katsomaan jotain esitystä, urheilutapahtumaan..

Hotelliin yöksi, aamiainen huoneeseen.. 500 eurolla saa jo aika paljon kaikkea.

Vierailija
11/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi romanttista,että kehottaisit vaimoasi valmistautumaan ja hakisit hänet kotoanne sovittuun aikaan. Toisit hänelle kukkia.

Olisit varannut hotellihuoneen,ehkä kylpylästä? Varannut pöydän ravintolasta.

Veisit hänet ensin hotellihuoneeseen,johon olisi järjestänyt vaikka shampanjaa,mansikoita,suklaata tms.

Antaisit vaimollesi kokovartalo hironnan, myöhemmin lähtisitte sinne ravintolaan. Ihana kiireetön hotelli aamiainen.

Vierailija
12/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on koko päivä aikaa, niin itse naisena voisin pitää seuraavanlaisesta: Viet vaimosi ensin kylpylään aamupäivällä, uimista, saunomista.. ja kenties joku hoito; hieronta tms. Kamppeet mukaan ja käsket siellä vaimon laittautua ilta kuntoon. Sitten syömään johonkin kivaan ravintolaan, joku pieni tunnelmallinen, ei mikään ketju-ravintola. Myöhemmin ehkä joku kiva viini/viski tms. paikka, jossa juomat tai parit. Ja kuten joku tuolla jo aiemmin mainitsi, stand up-ilta voisi olla erittäin hauska. Ettei mene liian vakavaksi ;) Ja tietty kotona vielä kynttilät palamaan jne.. :) Eipä sen varmasti kummoisempaa tarvi olla, ja varmasti nainen olisi mielissään! Tsemppiä ap ja toivottavasti keksit jotain mukavaa vaimollesi!

Vierailija
13/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lämmittäis eniten, jos mies veisi lapset ja itsensä viikonlopuksi jonnekin puuhamöykkämaahan ja siivoaisi talon ennen lähtöään. Mulle voisi jättää punkkupullon kaappiin. Olisi ihanaa tulla työviikon päätteeksi siistiin ja rauhalliseen kotiin, jossa saisi viettää koko autuaallisen viikonlopun ilman mitään pakkoja.

Vierailija
14/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me treffattii ekaa kertaa paikallisliikenteen asemalla, ja mentiin rossoon syömään. Sen jälkeen mun täytyi käydä ostamassa mattoja (koska olin juuri muuttanut, asiahan ei siis millääääään voinut odottaa muuta päivää :D) eikä ollut miehelle ongelma. kantoi mun ostokset ja toi autolla kotiin. :) Jos veisi mut nyt treffeille toivoisin jotain samantyyppistä, oli niin mieleenpainuvat ensitreffit ettei uusinta olisi lainkaan paha ;D

Vierailija
15/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos mies veisi minut syömään jonnekin hyvään paikkaan! Pidämme molemmat ruoasta ja ruoanlaitosta. En haluaisi mihinkään rossoon, mutta täällä Helsingissä vaikka Farangiin tai Chef & Sommelieriin. Tohon 500 euroon saisitte myös yllätyshotelliyön. Musta sekin olisi ihanaa, mutta miehen mielestä rahantuhlausta (muuta kuin ulkomailla..) Hotelliin voisi tilata etukäteen kuohuviinipullon.

Toinen vaihtoehto on, että jos saatte lapset(?) jonnekin tai on viikonloppu vapaa, ostat jotkin halvat lennot johonkin läheiseen kohteeseen (Riika, Tukholma, Kööpenhamina..) ja menette sinne viikonlopuksi. Noihin kohteisiin saa lennot edestakaisin 100e/aikuinen (tai alle!), ja yöpymisen saa myös halvalla esim. asuntojenvuokraussivuilta, joissa asuntoja vuokrataan päiviksi kuin hotellihuoneita.

Vierailija
16/16 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teitte silloin, kun nykyinen arki ei vielä painanut päälle? Mikä olisi sellaista, mitä ette ole ehtineet tai voineet tehdä vuosiin yhdessä?

Ennen lapsia, asuntolainaa, talonrakentamista ja muuta nykyhäslinkiä kävimme silloin tällöin lähikaupungissa teatterissa ja erinomaisessa ravintolassa syömässä. Sen jälkeen kävimme tansseissa (joo, ikää on vasta 40 mutta silti) ja menimme hotelliin nukkumaan. Oli ihana aamulla mennä valmiille ja runsaalle hotelliaamupalalle. Jos nyt saisin samanlaisen viikonlopun, olisin onnellinen. Mies hoitaisi lapset hoitopaikkaan, hankkisi liput, varaisi hotellin ja ravintolapöydän, ja minä vain hyppäisin kyytiin mukaan. Se osoittaisi, että mieheni yhä edelleen haluaisi viettää laatuaikaa kanssani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan