Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityislasten vanhemmat ja työ

Vierailija
20.08.2013 |

Miten olette saaneet sovitettua terapiat ja sairaalakäynnit työnteon oheen? Meillä on terapioita 2 kertaa viikossa(aina keskellä päivää, terapeutit ylityöllistettyjä) ja nyt olen vielä työttömänä. En tiedä voinko edes haaveilla kokopäivätyöstä, koska eihän työnantajatkaan kaikkeen suostu. Stressaa tämä kuvio todella...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kerran viikossa terapia, Isäni tai Anoppini vie (ovat molemmat eläkkeellä) jos eivät pääse niin vien itse. Lääkärit yms. hoidan aina itse. Tunnit voin tehdä sisään kun niitä miinuksia näistä tulee... Eli hommaa sellainen työ mikä voi joustaa..

Vierailija
2/3 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläpä hätäile nyt töihin, pidä vähän jäissä. Saat paremmin aikoja varattua ja terapiat käytyä. Kyllä se sitten siitä taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin työt ja jäin kotiin perhepäivähoitajaksi. Käyn terapioissa hoitolasten kanssa. Hoitolasten vanhemmat tietävät tästä ja käynnit kävivät heille.

Meillä kerran viikossa erilaista menoa ties mihin. 

Nyt sujuu hyvin, mutta oma työllistyminen mietityttää tosi paljon sitten, kun nämä terapiat loppuvat ja lapsi mahdollisesti muuttaa omilleen n. 10 vuoden päästä. En tiedä, pystynkö enää ammatillisesti palaamaan töihini vai olenko perhepäivähoitaja lopun ikäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme