Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi tietää olevansa kaunis?

Vierailija
16.08.2020 |

Niin.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä lisää, hoitoalalta. Ykski nainen ku tulin työvuoroon niin kehu että oot niin kaunis. Mut sit ku tuli mies työntekijä, niin tää nainen Alko tosi sopimattomasti flirttailemasn tälle miehelle 😂😂😂 vaikutti siltä että halus näyttää jotakin tms. 😂 Ja siitä, ettei jaksa täällä todistella paljoa.

Vierailija
62/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tätä ketjua lukiessani olen tajunnut, miksi niin monet naiset kehuvat itseään minulle. Ovat vaihtaneet puheenaihetta kertoakseen miten mies tekee heille ruuat, työnantaja kehui tai joku antoi positiivista palautetta ulkonäöstä.

Jos muut naiset tuntevat olonsa epävarmaksi seurassasi, olet varmaankin kaunis. Ei minua haittaa yhtään, jos muut kehuvat itseään, mutta tiedänpä syyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että miehet tuijottaa. Mulla on mm käynyt niin, että kun olin minihameessa kesähelteillä liikenteessä, eräs ohi ajanut auto meinasi ajaa ojaan, kun piti katsella minua eikä tietä.

Kun olin työpaikan edustalla odottamassa taxia asiakastapaamiseen, ohikulkija (nainen) kysyi olenko kansanedustaja kun näytin niin sivistyneeltä. Kysyi myös haluaisinko lähteä kahville hänen kanssaan, joka oli jo vähän pelottavaa. Mutta nainen ei ollut kantasuomalainen. Oli siis iäulkomaalainen.

Kaikkea tällaista tapahtuu jatkuvasti. Siis kommentointia ja huomiota.

Kaks eri asiaa:

1. Saada huomiota olemalla kaunis

2. Saada huomiota olemalla tyrkky

Vierailija
64/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työskentelet hoito-alalla, ja joka työssä kohtaat naisia jotka alkaa huutamaan sulle ensitapaamisella, jättää perehdyttämättä, alkaa kehumaan itseään mitä pienimmissä asioissa, alkaa etsimään ulkonäöstäsi virheitä, tuijottaa pitävästi ja mitätöi sinua mitä kieroimmilla tavoilla. Tästä tiedät olevasi kaunis. Minkä sille voi, jos on sirompi, lyhyempi ja pienempi, viehättävämpi ja kauniskasvoinen 😊

Minäkin työskentelin hoitoalalla, ja kuulostaa tutulta. Uudessa paikassa sysättiin perehdyttäminen toiselle ja taas toiselle, vaikka mitään kiireitä ei ollut. Tuijottelua myös. Siellä oli toinen kaunis myös, joka söi aina yksin eikä paljoa jutellut työkavereidensa kanssa - en ihmettele ollenkaan. Taukohuoneeseen mennessäni kuulin ulkopuolelle, kun minusta puhuttiin tylyyn sävyyn "on se *nimeni* niin kaunis ja hento". Eräs mies tuolla totesi nimeni sanottuani "kaunis nimi, kaunis nainen". No, siellä olin vain kaksi päivää ja lopetin, oli niin karsea työilmapiiri.

Vierailija
65/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että kaikki sanovat kauniiksi. Tutut ja tuntemattomat.

Tuntemattomista ehkä 10 selvin päin sanonut, baarissa tietenkin kaikki ketkä iskevät, kaverit sanovat... hm, en taida olla kovin kaunis? En vain tiedä miltä näytän, niin typerältä kun se kuulostaakin.

Kuva jakoon, kyllä me kerrotaan.

Tosin av-mammat haukkuvat kaikki naiset.

Vierailija
66/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kertoo jatkuvasti miten on saanut kehuja ja huomiota ulkonäollään on kysessä itsestään epävarma ihminen. Hän kertoo myös kaikki töissä saamansa kiitokset, kodin ja pihan ja leipomusten ym saamat kehut. Tunnen tällaisen läheisesti.

Kauneudesta sanoi Sophia Loren joskus: Sitä on juuri niin kaunis kuin tuntee olevansa. Allekirjoitan.

Vierailija
67/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työskentelet hoito-alalla, ja joka työssä kohtaat naisia jotka alkaa huutamaan sulle ensitapaamisella, jättää perehdyttämättä, alkaa kehumaan itseään mitä pienimmissä asioissa, alkaa etsimään ulkonäöstäsi virheitä, tuijottaa pitävästi ja mitätöi sinua mitä kieroimmilla tavoilla. Tästä tiedät olevasi kaunis. Minkä sille voi, jos on sirompi, lyhyempi ja pienempi, viehättävämpi ja kauniskasvoinen 😊

Paljoa ei kyllä vaadita siihen, että on valta osaa hoitoalalla olevista kauniimpi, sori jos tämä on ainoa kauneuden mittarisi minkä ylität

Vierailija
68/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä olen ihan tavallisen näköinen, en muista että olisi varsinaisesti kauniiksi kehuttu. Silmiä usein kehutaan ja nuoren näköinen olen. Suuret silmät ja vähän baby face siis. Vartaloa kyllä kehutaan, myös naiset. Mitat n.92-64-93. Kokoa S, E-kuppi. 164cm pituus.

En kuitenkaan tuolla kadulla kulkiessa ole huomannut että kukaan erityisesti jäisi katsomaan. Tosin en varmaan edes tajuaisi.

Vierailija
69/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaunis nainen saa myös kateutta osakseen, johan nämä viestiketjujen katkerat, toisia alentavat kommentit jo kertovat sen.

Monasti kateellinen ihminen haluaa nähdä kateuden kohteen negatiivisessa valossa; vähätellään sitä kaunista, tai haukutaan itserakkaaksi tai ylpeäksi, tyrkyksi.

Ei haluta nähdä oma kateellisuus, vika on siinä toisessa... Ihminen joka itse on tyytyväinen ja tasapainossa, ei koe tarvetta ”ojentaa” ”tyrkkyä” ei vaan haluta nähdä että se tyrkkyys on oman kateellisen pään luoma mielipide.

Vierailija
70/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein voi tietää. Välillä ajattelee olevansa kaunis, välillä ruma. Välillä vieraat ihmiset lähinnä somessa kehuvat kauniiksi. Baareissa kukaan mies ei koskaan tule iskemään. Välillä he kuitenkin tulevat haukkumaan jotenkin. Kaikki miehet, joita olen halunnut, olen saanutkin jollain tavalla, pakkeja en koe saaneeni koskaan. Kadulla tuijotetaan. On pariin otteeseen pyydetty kadulla malliksi ja kerran luultu malliksi.

Olen seutustellut kahden miesmallin kanssa, toisen kanssa menin naimisiin. Hän on ainoa, joka on kehunut useasti kauniiksi, mutta myöhemmin naimisiin mentyämme alkoi arvostella rumaksi. Ihan todella en tiedä, olenko kaunis, ruma vai jotain siltä väliltä. Lähinnä kallistun ruman puoleen.

Vierailija
71/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyyminä voi paljastaa, että kaikilla mahdollisilla mittareilla elämässä erittäin hyvin menestyneenä keski-ikäisenä miehenä (50+) minua silti liki sairaalloisesti kiinnostaa ulkonäköni. Siis suhteessa varsin perinteiseen brad pitt-tyyppiseen komeuteen. Tiedostan toki olevani melko kaukana sieltä. Mutta olenko ns. 6 tai 8. Miten tuon voisi selvittää ja pysyä anonyminä silti.

Miehelle on lähes yhdentekevää onko 6 vai 7. Menekki on heikkoa ja korkeampien voimien varassa. Kasina taas et enää tuollaisia kyselisi, kun naiset olisivat ennättäneet äänestää jaloillaan.

Naisten suhtautuminen mieheen on paras ilmentäjä tasojen suhteen. Hyypiöille käytös on kylmän etäistä ja tavallisille kohteliaan korrektia. Hyvännäköisille miehille selkeän lämmintä. Tavallista iloisuutta ei kannata kuitenkaan toiveikkuudessa sotkea tuohon lämpöön. Jos ihmisten lukeminen on haaste, niin sitä on sitten koko elämä.

Vierailija
72/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee sitä vauva.fi palstalta kysyä, olet aivan varmasti ruma.

Vierailija
73/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut että minua pidetään viehättävänä kun töissä jos on videopuhelu tai kuva näytöllä alkaa miespuoliset asiakkaat ja kolleegat flirttailemaan. Ja esim palaveriin mennessä miespuolinen kolleega aloittaa palaverin katsomalla suoraan minuun ja sanomalla ”onpas kaunista seuraa” yms.

Ja kun olin terassilla työkaverin kanssa after workilla, tulee tuntematon mies yht äkkiä viereen, katsoo minua ja sanoo” oot helvetin hyvännäköinen”

Myös miesmyyjät flirttailee ja saan kovemmat alennukset kuin mieheni. Lisäksi mulle annetaan ilmaiseksi kaikkea ylimääräistä kaupanpäälle.

Ja bussipysäkillä, kuntosalilla ja töissä on yritetty iskeä. Ja töissä kutsutaan minua lempinimellä yhden seksisymbolin mukaan. Eri ihmiset ovat sanoneet että muistutan tätä filmitähteä, eräskin ulkomainen kolleega kuntosalilla tuli sanomaan” you look like A xxxxx ” ja siis eri ihmiset tietämättä toisiaan ovat sanoneet että näytän x filmitähdeltä.

Mahtavaa ois olla noin kaunis. Itse olen kasvoiltani nätti, mutta kerrotko mittasi eli pituus ja rinrta-vyötärö-lantio niin tiedän mitä siihen vaaditaan. Toki luonnekin vaikuttaa kauneuteen, iloinen on kauniimpi kuin jurokki.

Mun vartalonmitat on 98-75-92

Olen kokoa 34 / XS mutta DD-kupin rinnat, olen siro ja hoikka, pitkätukkainen, isot siniset silmät, ja luonnostaan täyteläiset huulet, mallia Angelinan Jolie (multa usein kysytään onko huulet täytetty, ei ole)

Oujee, nyt kuulostaa hyvältä, laittaisitko kuvan, mielellään alasti.

Vierailija
74/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut että minua pidetään viehättävänä kun töissä jos on videopuhelu tai kuva näytöllä alkaa miespuoliset asiakkaat ja kolleegat flirttailemaan. Ja esim palaveriin mennessä miespuolinen kolleega aloittaa palaverin katsomalla suoraan minuun ja sanomalla ”onpas kaunista seuraa” yms.

Ja kun olin terassilla työkaverin kanssa after workilla, tulee tuntematon mies yht äkkiä viereen, katsoo minua ja sanoo” oot helvetin hyvännäköinen”

Myös miesmyyjät flirttailee ja saan kovemmat alennukset kuin mieheni. Lisäksi mulle annetaan ilmaiseksi kaikkea ylimääräistä kaupanpäälle.

Ja bussipysäkillä, kuntosalilla ja töissä on yritetty iskeä. Ja töissä kutsutaan minua lempinimellä yhden seksisymbolin mukaan. Eri ihmiset ovat sanoneet että muistutan tätä filmitähteä, eräskin ulkomainen kolleega kuntosalilla tuli sanomaan” you look like A xxxxx ” ja siis eri ihmiset tietämättä toisiaan ovat sanoneet että näytän x filmitähdeltä.

Mahtavaa ois olla noin kaunis. Itse olen kasvoiltani nätti, mutta kerrotko mittasi eli pituus ja rinrta-vyötärö-lantio niin tiedän mitä siihen vaaditaan. Toki luonnekin vaikuttaa kauneuteen, iloinen on kauniimpi kuin jurokki.

Olen kokoa 34 / XS mutta DD-kupin rinnat, olen siro ja hoikka, pitkätukkainen, isot siniset silmät, ja luonnostaan täyteläiset huulet, mallia Angelinan Jolie (multa usein kysytään onko huulet täytetty, ei ole)

Oujee, nyt kuulostaa hyvältä, laittaisitko kuvan, mielellään alasti.

Laita sä ensin ;)

Vierailija
75/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain kuulla olevani kaunis, mutta en enää juurikaan:(

Vierailija
76/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa 34 / XS mutta DD-kupin rinnat,

Ei mahdu tuon kokoiset rinnat tai lantio XS-vaatteisiin. 

No kait itse tiedän, puseroissa on aina koko XS tai S ja hameet kokoa 34. Liivikoko on 75DD. Olen niin siro että paitakoossa mahtuu hyvin S vaikka on tuo kuppikoko, ei se DD koon rinnat nyt mitkään isot ole vielä.

Et sinä noilla mitoilla mikään siro ole, mutta uskottele itsellesi mitä haluat :D. 

Vyötärö 75? Siro? Höpöhöpö. Mulla on 86-60-96 mitat, ja pidän itseäni suht sirona. Vaatteet kuitenkin s/m, joten sulla m/l. Uskottele itsellesi mitä haluat 😂

Vierailija
77/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei sinun tarvitse pukeutua paljastavasti kuullaksesi kehuja ja kääntääksesi katseita.

Vierailija
78/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että selkein merkki on se, että ihmiset - niin naiset kuin miehet - katsovat sinua jatkuvasti arkipäivässä lumoutuneinan. Toki tämäkin voi vielä johtua myös siitä, jos näytät tai pukeudut jotenkin omituisesti. Jos kuitenkin todella arkisissa vaatteissa ja kevyissä meikeissä arjessa kulkiessasi lukuisat ihmiset jäävät katsomaan sinua, ehkä kääntävät katsettaan pois mutta taas palaavat katsellaan, niin veikkaan että voit olla varma kauneudestasi.

Kehut eivät monestikaan ole totta, ja erityisesti somekehut ovat täysin tyhjää täynnä, vaikka ne monilla naisilla hattuun nousevatkin.

M/40

Vierailija
79/79 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyyminä voi paljastaa, että kaikilla mahdollisilla mittareilla elämässä erittäin hyvin menestyneenä keski-ikäisenä miehenä (50+) minua silti liki sairaalloisesti kiinnostaa ulkonäköni. Siis suhteessa varsin perinteiseen brad pitt-tyyppiseen komeuteen. Tiedostan toki olevani melko kaukana sieltä. Mutta olenko ns. 6 tai 8. Miten tuon voisi selvittää ja pysyä anonyminä silti.

Miehelle on lähes yhdentekevää onko 6 vai 7. Menekki on heikkoa ja korkeampien voimien varassa. Kasina taas et enää tuollaisia kyselisi, kun naiset olisivat ennättäneet äänestää jaloillaan.

Naisten suhtautuminen mieheen on paras ilmentäjä tasojen suhteen. Hyypiöille käytös on kylmän etäistä ja tavallisille kohteliaan korrektia. Hyvännäköisille miehille selkeän lämmintä. Tavallista iloisuutta ei kannata kuitenkaan toiveikkuudessa sotkea tuohon lämpöön. Jos ihmisten lukeminen on haaste, niin sitä on sitten koko elämä.

Tämä on totuus, vaikka sitä onkin miinusteltu. Siitä miten naiset kohtelevat, voi vetää miehenä varsin suoria johtopäätöksiä omasta ulkonäöstä. Toki olettaen, ettei ole julkkis, ja että testaa naisilta saamaa kohtelua tuntemattomien naisten kanssa, ilman esimerkiksi statuksen tai rahojen väläyttelyä. Kun status ja rahat on poistettu pelistä, naiset kohtelevat komeita miehiä kuninkaina, tavismiehiä rumina ja hyväksikäytettävinä ääliöinä, ja oikeasti rumia miehiä naiset eivät edes näe, he lakkaavat olemassaolemasta naisten silmissä.

M/40