Mistä voi tietää olevansa kaunis?
Kommentit (79)
Jos näytät samalta kuin esim. joku yleisesti kauniina pidetty julkkis yms.
Korjaan, mistä voi tietää, että muut pitävät sinua kauniina? Muuten kuin kehujen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys.
Tyhmä vastaus.
Ihmiset kehuvat kauniiksi ja itsekin pidät itseäsi kauniina. Hyvä kasvojen luusto, kaunis vartalo.Kauniit jalat.
Siitä, että kaikki sanovat kauniiksi. Tutut ja tuntemattomat.
Miksi pitäisi olla? Minulle riittää, että olen yhden ihmisen mielestä kaunis<3
Vierailija kirjoitti:
Korjaan, mistä voi tietää, että muut pitävät sinua kauniina? Muuten kuin kehujen osalta.
Kun muut pitävät sinua kauniina, he voivat kehua sinua kauniiksi. Jos et usko heitä, se on oma ongelmasi. Kun katsot itseäsi ja näät kauniin ihmisen, usko sitä mitä silmäsi näkevät.
Alina Virtanen
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomista ehkä 10 selvin päin sanonut, baarissa tietenkin kaikki ketkä iskevät, kaverit sanovat... hm, en taida olla kovin kaunis? En vain tiedä miltä näytän, niin typerältä kun se kuulostaakin.
Riippuu kulttuurista ja aikakaudesta ja katsojan mieltymyksistä.
Esim minä en usein pidä kauniina niitä joita sanotaan kauniiksi.
Pidän tietynlaisesta kuvauksellisesta kauneudesta tai persoonallisesta.
Yksittäisen ihmisen mielipiteen saat selville jos hän kertoo. Ja nimenomaan on kyse mielipiteestä: jos yksi sanoo kauniiksi, jonkun toisen mielestä et välttämättä sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Usein kommentoidaan kauneutta kummallisissa yhteyksissä.
Myös samaa sukupuolta olevat monessa ikäluokassa ilman mitään tarkoitusperiä sanovat kauniiksi.
Ja kauneutta kommentoidaan usein niin, että se todetaan jollekkin toiselle henkilölle. Esim. Perheenjäsenelle.
Jos insta tai face kuvaan saa paljon olet kaunis kommenttia, niin se on vaan tapa. Tai tuntematon mies tulee naista kehumaan halutaan seksiä.
Itse et voi tietää oletko kaunis, koska et näe itseäsi kuten muut.
Superkaunis vai tarpeeksi kaunis?
On tarpeeksi kaunis, jos elämässä ei ole jatkuvasti eri sos. tilanteissa omituisia haasteita, jotka eivät johdu omasta toiminnasta. Esim. kun menet juttelemaan ihmisille normaalisti ja he reagoivat sinuun normaalisti ilman hämmentävää kiusallisuutta, niin silloin olet ainakin ihan tarpeeksi kaunis.
Siitä tietää olevansa kaunis kun kadulla ihmiset kattovat kuin mykkä vittuu mutta eivät tule sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos näytät samalta kuin esim. joku yleisesti kauniina pidetty julkkis yms.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Tottahan tuo on ihan objektiivisesti.
"Mistä tietää onko kaunis? Koulussa kaikki halusivat olla poikakavereitani, ja baarissa saan joka kerta lähestymisiä ihmisiltä, jotka eivät tunne minua lainkaan. Olen tehnyt töitä mm. mallina. Sain kaikki työpaikat omalla ahkeruudella. Jotkut sanovat kauniiksi, mutta ehkä he ovat vain ystävällisiä. Kun kohtelen muita hyvin, hekin kohtelevat minua hyvin. Sisäille kauneudella olen päässyt pitkälle."
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Minulle riittää, että olen yhden ihmisen mielestä kaunis<3
Äitisi? :)
Kaikista kauneimmille ei taideta asiasta mennä koskaan sanomaan, kun oletetaan hänen tietävän sen ja ylpistyvän. Keskinkertaisia kehutaan kauniiksi.
Peili kertoo.