Kahvikissat! Milloin aloitit kahvinjuonnin?
Tuli toisesta ketjusta mieleen, että onko kahvi teineille pahasta? Itse aloitin kahvinjuonnin n 15 - vuotiaana. Meillä juotiin iltakahvit kotona. Omista teineistä toinen juo kahvia, toinen ei. Toinen aloitti ollessaan 14, toinen on jo täysi-ikäinen, eikä ole oppinut juomaan ollenkaan.
Sallitteko te teineillenne kahvin? Ja jos ette, niin miksi?
Kommentit (25)
4-vuotiaana aloitin. Olin isovanhemmilta päivät hoidossa.
Voi ei! Vähän olen niinku salaillut sitä, että 3-4 -vuotiaana aloitin pullamössökahvilla. Siitä sitten siirryttiin kahvinjuontiin pari vuotta myöhemmin. Äiti keitti kahvit aina noin klo 2 ja hänen kanssaan sitten puhua pälpätin. En nauramatta voi näin jälkikäteen ajatella, millaista seuraa 6-vuotiaasta saa. Jouduin myös kuuntelemaan aika raskasta vuodatusta.
Minua ei vaivaa kahvissa muu kuin että se haisee (keitettynä) tosi pahalle. Saan keitetyn kahvin hajusta päänsärkyä. Lisäksi kahvia juovien ihmisten hengityksestä huokuu ummehtuneen kahvin haju vielä pitkään. Se on tosi epämiellyttävää.
Jostain kumman syystä siedän kahvijauheen hajua, kun se on vielä pakkauksessa "raakana", mutta keitettynä kahvin haju muuttuu kerrassaan sietämättömän pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vaivaa kahvissa muu kuin että se haisee (keitettynä) tosi pahalle. Saan keitetyn kahvin hajusta päänsärkyä. Lisäksi kahvia juovien ihmisten hengityksestä huokuu ummehtuneen kahvin haju vielä pitkään. Se on tosi epämiellyttävää.
Jostain kumman syystä siedän kahvijauheen hajua, kun se on vielä pakkauksessa "raakana", mutta keitettynä kahvin haju muuttuu kerrassaan sietämättömän pahaksi.
Minusta kahvin juojien henki tuoksuu hyvälle. Ja vasta keitetty kahvi! Tosin pitkään pannussa seissyt kahvi ei ole miellyttävän hajuista.
Minä olen käyttänyt opiaatteja jo 4 vuotta epäsäännöllisesti, toisinaan pitänyt vaivatta parin kk taukoja.