Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvikissat! Milloin aloitit kahvinjuonnin?

Vierailija
16.08.2020 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen, että onko kahvi teineille pahasta? Itse aloitin kahvinjuonnin n 15 - vuotiaana. Meillä juotiin iltakahvit kotona. Omista teineistä toinen juo kahvia, toinen ei. Toinen aloitti ollessaan 14, toinen on jo täysi-ikäinen, eikä ole oppinut juomaan ollenkaan.
Sallitteko te teineillenne kahvin? Ja jos ette, niin miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin kolmivuotiaana juoda kahvia. Mitä ihmettä on tapahtunut kun palstamammojen mielestä kaffe on myrkkyä? Onko täällä joku hopeavesilahkon kokoontumisajo?

Ja hei, pystyn vaikeuksitta olemaan juomatta kahvia. Ei tule vieroitusoireita. Olen kokeillut useasti mökkireissuilla.

Nämä riippuvuusjutut ovat yleensä enemmän psyykkisiä kuin fyysisiä poislukien opiaatit.

Minä olen käyttänyt opiaatteja jo 4 vuotta epäsäännöllisesti, toisinaan pitänyt vaivatta parin kk taukoja.

Vierailija
22/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana aloitin. Olin isovanhemmilta päivät hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Vähän olen niinku salaillut sitä, että 3-4 -vuotiaana aloitin pullamössökahvilla. Siitä sitten siirryttiin kahvinjuontiin pari vuotta myöhemmin. Äiti keitti kahvit aina noin klo 2 ja hänen kanssaan sitten puhua pälpätin. En nauramatta voi näin jälkikäteen ajatella, millaista seuraa 6-vuotiaasta saa. Jouduin myös kuuntelemaan aika raskasta vuodatusta.

Vierailija
24/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vaivaa kahvissa muu kuin että se haisee (keitettynä) tosi pahalle. Saan keitetyn kahvin hajusta päänsärkyä. Lisäksi kahvia juovien ihmisten hengityksestä huokuu ummehtuneen kahvin haju vielä pitkään. Se on tosi epämiellyttävää.

Jostain kumman syystä siedän kahvijauheen hajua, kun se on vielä pakkauksessa "raakana", mutta keitettynä kahvin haju muuttuu kerrassaan sietämättömän pahaksi.

Vierailija
25/25 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei vaivaa kahvissa muu kuin että se haisee (keitettynä) tosi pahalle. Saan keitetyn kahvin hajusta päänsärkyä. Lisäksi kahvia juovien ihmisten hengityksestä huokuu ummehtuneen kahvin haju vielä pitkään. Se on tosi epämiellyttävää.

Jostain kumman syystä siedän kahvijauheen hajua, kun se on vielä pakkauksessa "raakana", mutta keitettynä kahvin haju muuttuu kerrassaan sietämättömän pahaksi.

Minusta kahvin juojien henki tuoksuu hyvälle. Ja vasta keitetty kahvi! Tosin pitkään pannussa seissyt kahvi ei ole miellyttävän hajuista.